☁︎5☁︎

570 31 72
                                    

~You're just going to leave me¿~

Şarkıyı gerektiği yerde açın LSÖDMXÖDMXÖDLXLÖD

Oy vermeyi unutmayın!
_______________________________________

Norett gece devamı:

Nolan ve brett, brett'in evine doğru gidiyorlardı eğer nolan'ın ailesi nolan'ın sarhoş görürse nolan kesin ölürdü.

Nolan kafasını brett'in göğsüne koydu ve yandan sarıldı ona, brett uzun kolları ile sarmaladı nolan'ı, şuan yolda ilerlerken sarıldığı için biraz panda gibi yürüyorlardı ama olsun diye düşündü brett.

Evin önüne geldikleri zaman nolan merdivene oturdu brett ise kapı ile uğraşıyordu ev arkadaşı evde değildi.

Nolan kafasını duvara koydu ve brett'in izledi "Ç-çook güzelsin."diye mırıldandı çilli çocuk brett'in duyamayacağı bir seste.

Brett anahtarı kapıdan geçirdiğinde gülümsedi ve merdivende ki çocuğun koltuk altlarından tutarak ayağı kaldırdı "Ve uzun" dedi çilli çocuk bu sefer brett duymuştu.

"Öyleyim, sersem" dedi ve kafasını geriye atmış onu izleyen dağınık saçlı çocuğun saçlarını geriye taradı parmaklarıyla, sonra ise burnunun üzerinde ki minik çillere dokundu hafifçe brett.

Mavi gözler hala ona bakarken yutkundu ve nolan'ın elini tutup içeri çekti.

Dakikalar sonra nolan ve brett oturdukları koltukta uyuya kaldılar yan yana.

Thiam:

Peki sen hiç kendinden bahsetmedin dedi theo.

Liam biraz düşünür gibi yaptı
"Ben... Benim çok anlatıcak şeyim yok aslında."

"Asıl böyle diyenlerin anlatıcak şeyi vardır ama istersen anlatmak zorunda değilsin farklı şeylerden konuşabiliriz, dedi theo aynı liam'ın ona yaptığı gibi anlayışlı davranarak."

"Ailem ile yaşıyorum, pek anlaşabildiğimiz söylenemez, dedi Liam bıkkın sesi ile"

"Kardeşin var mı?"

"Mason sayılır mı?"

"İlla kanından olmasına gerek yok, dedi theo."

"O zaman sayıyoruz dedi ve gülümsedi liam."

Theo onun gülümsemesi ile gülümsedi.

"Mason corey brett ve nolan en yakın arkadaşlarım, belki brett'i tanıyorsundur sizin takımda."

Evet elbette tanıyorum, hem sizi dans-

Dansımızı mı gördün?

Evet liam okul bahçe-

Liam elleri ile yüzünü kapattı "Tanrım, rezilim."

Hayır, hayır oldukça tatlıydın-ız, son anda gelen ek theo'nun hayatını kurtarmıştı.

Liam ellerini yavaşça yüzünden indirdi "Öyle miydi?"

Theo kafa salladı
"Evet,elbette."

AsansörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin