~Your breath was touching my neck~ 🤔
Oy vermeyi unutmayın!!!
_______________________________________Norett:
Nolan sabah gözlerini açtığında içeriden şarkı sesleri geliyordu (medya) geceye dair çok az şey hatırlıyordu başı çok ağrıyordu üzerinde ki örtüyü itti ve oturur pozisyona geldi sağ tarafına baktığı zaman bir ilaç kutusu ve su gördü alıp içti sonra ise ayağa kalktı başı çok ağrıyordu.
"Brett?"
Brett ona seslenen çocuğu duyduğu zaman gülümsedi ve hole doğru adımladı üzerinde tişört yoktu "Günaydın" dedi gülümseyerek.
"G-günaydın" diye karşılık verdi boğuk sesi ile nolan, gördüğü görüntü ile yutkundu aynı zamanda dağınık saçlarını daha çok dağıtmak ile meşguldü.
Brett bir kaç adım attı ve çocuğun dibine kadar girdi, Nolan'ın gözleri fal taşı gibi açıldı ağzı aralandı brett bu şaşırmış yüze bakarken onu öpmemek için kendini zor tutuyordu.
Elleri ile ilk nolan'ın saçlarını geriye taradı sonra ise baş parmağı ile küçük çocuğun yüzünde ki çillerine dokundu hafifçe nolan belki görmese hissettmezdi bile.
Sonra çok kısık bir sesle çocuğun kulağına yaklaştı ve konuştu brett,
"Kahvaltı hazırladım, aç olduğunu düşünüyorum." dedi geriye çekilip mutfağa geri girerken nefesini tutmuş ve kalbi güm güm atan çilli çocuğu arkasında bırakarak.Çilli çocuk ilk lavaboya gitti ve yüzünü yıkadı kalbi yavaşlamaya başlamıştı, hızlıca brett'in yanına geri gitti ona bakmamaya çalışıyordu kafasını aşağı eğmişti ama çok uzun sürmedi uzun çocuk çilli çocuğun yanına gitti ve çenesinden tutarak gözlerini birleştirdi "Gözlerini benden sakın çekme." dedi brett, nolan ona bakan derin gözler ile içinin titrediğini hissediyordu.
Brett nolan'ı bir bebek gibi kaldırıp tezgahın üzerine oturttu, çok yaklaşmasa da çocuğun bacak arasında sayılırdı.
"Ne yapıyorsun dedi nolan endişe ile çünkü kesinlikle sertleşe bilirdi."
Brett gülümsedi biraz daha yaklaştı nolan hafifçe titrediği zaman brett kollarını beline sardı ilk defa bu kadar yakın değillerdi ama yine de ikisininde kalbi ağzında atıyordu.
Brett bir hamle yapıp çocuğa yaklaştı bu sefer cesaretini toplamıştı onu öpücekti, nolan'ın gözlerinde olan gözleri bir kaç saniyeliğine dudaklarına kaydı, ikisininde göğüs kafesine baskı uygulayan kalbi, artık acımaya başlamıştı.
Tam o sırada kapı çaldı brett öksürdü ve hızlıca geri çekildi bu güzel anı kim bozduysa onu yumruklamak istiyordu nolan titreyen elleri ile kendine soğuk bir su doldurdu ve kafasına dikti.
Brett kapıyı açtığı zaman önünde gördüğü mason ve corey ikilisine kötü kötü baktı mason gülümsedi ve "Günaydın?" dedi.
Brett aşırı yapmacık bir gülümseme verdi "Günaydın." dedi aradan 5 saniye geçti herkes birbirine bakıyordu "Lanet olsun geçin artık ne bekliyorsunuz!?" dedi brett.
Mason göz devirdi ve içeri girdiler.
Nolan içeriden geldiği zaman kimse şaşırmadı nolan çoğu zaman brett'in yanında kalırdı hatta brett'in ev arkadaşı Michel ile _Kendisi latin amerikalı_ çok iyi anlaşırlardı.
Hızlıca kahvaltı yaptılar, corey ve nolan'ı içicek bir şey alması için brett göndermişti aslında mason ile konuşucaktı.
"Mason-"
"Nolan'a aşıksın biliyoruz ne oldu sen onu anlat, dedi mason."
"Tanrım, sen nasıl?"
"Brett, hayatımda gördüğüm en odun insansın ama konu nolan olunca kelimenin tam anlamıyla sakıza dönüyorsun."
Brett kafasını eğip gülümsedi, kendine odun demesi konusunda kızmıştı gerçi haklıydı ama olsundu ve nolan konusunda çok haklıydı nolan o kadar yumuşak bir ruhtu ki sert halleri ile bir tek onu üzmek istemiyordu.
"Ona söylemek istiyorum ama nasıl yapıcam, dedi brett."
Mason biraz düşündü "Bence... en iyisi, ne zaman hissedersen o zaman söyle."
Brett kafasını ellerinin arasına aldı tam o anda zil çaldı mason kalkıp kapıya baktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Stiles, scott:
*Scott herşeyi anlattı*
"Ondan hoşlanıyorsun, dedi stiles ve ayağa fırladı."
"Ne, Hayır- hayır ondan hoşlanmıyorum, dedi scott bir çırpıda."
"Ve o da senden hoşlanıyor, dedi stiles heycanlıca."
Ha- Hayır tek gecelik birşeydi... yani sanırım, dedi scott ayağa kalkıp yediği yemeğin kasesini makinaya koyarken.
Bak scott, dedi stiles scott kafasını çevirip baktı stiles elini kaldırmış onun gözünün önüne sokmuştu "Elime anlat o seni dinler" dedi ve gülümsedi.
Scott stiles'ın eline vurdu stiles küçük bir çığlık attı "Acıttın!" dedi.
( Bide bayıl istersen Feriha)Scott göz devirmek ile yetindi ve balkona geçip oturdu aklına dün gece olan şeyler gelince gülümsedi ve iç çekti.
Liam:
Ordan hızlıca uzaklaştığı zaman hızlıca mason'a mesaj attı mason brett'in evinde olduklarını söylediği zaman ise hızlıca oraya gitti aklında binlerce düşünce vardı eli bazen dudaklarına gidiyor sonra fark edip hızlıca çekiyordu.
Brett kapıyı açtığı zaman jet hızıyla içeri girdi "Gece theo ile asansörde kaldık hiç düşündüğümüz gibi biri değilmiş ve asansör çıkışında beni öptü bende kaçıp buraya geldim." dedi Liam tek nefeste herkesin şaşkın bakışları ona dönerken.
Ne, dedi herkesin iç sesi olan mason.
Tekrar mı anlatıyım, dedi Liam.
Hayır, hayır sadece nasıl oldu bu, dedi Nolan.
Bilmiyorum bir anda öptü anlamadım ve elim istemsizce dudaklarıma gidiyor sırıtıyorum falan dedi ve kendini üzgünce koltuğa attı liam, herkes yanına oturdu brett umursamaz duruyordu her zaman ki gibi.
Liam aşık mı oldun, dedi mason sakin ve sorgulayıcı bir tavırla.
Ne- Hayır - hayır olmadım, dedim Liam tek nefeste ve kafasını hayır der gibi sallayarak.
Olayları anlatmak ister misin dedi corey şevkatli sesi ile.
Liam kafa salladı, ve anlatmaya başladı.
_______________________________________
İlham gelmiyor 😫
01nyksy01 dediğim şeyi yazamadım fikir değiştirdim😿
Bana bir kaç fikir önermek isterseniz yazabilirsiniz 👉🏻En kötü bölüm sorry...
12 ağustos 2021.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asansör
Fanfiction✰Scisaac, Norett ve sterek var. ✰Yazım yanlışlarına takılmayın. ✰Smut var. Boy×boy kitap homofobikler girmesin yoksa fena olur 🏳️🌈