☁︎3☁︎

644 33 146
                                    

~You're the only one in my heart~

Oy vermeyi unutmayın.
_______________________________________

Scott ve Isaac dün okul çıkışı:

Stiles lydia ile nerede buluşu az demiştin, dedi Scott dersten çıkarken.

Sahilde scott, daha kaç kere söylemem gerek.

Unuttum üz-

Hey bakar mısın, dedi arkadan gelen sarışın çocuk.

Scott kafasını çevirdiğinde ısaac ile göz göze geldi, kalbi hızlı atmaya başlamıştı ısaac'in ve azıcıkta midesi bulanıyordu hastaneye gitmesi gerektiğini düşündü ısaac, ama şimdi esmer ile konuşacaktı.

S-selam ben ısaac, dedi ve elini uzattı sarışın.

Esmer olan umursamaz bir bakış attığı zaman ısaac elini geri çekicekti ama esmer elini sıktı ve "Scott" dedi.

Scott sarışın ne diyicek diye beklenti içindeyken sarışın konuşmaya başladı; "B-ben sadece bir ihtiyacın olursa bana gelebileceğini söylemek istedim, okulu gezmek vb gibi dedi sarışın.

Esmer gülümsedi, Isaac ilk defa onun gülüşünü görüyordu güzel gözleri kısılmış, ince dudakları kıvrılmıştı yavaşça var olduğunu belli eden gamzeleri ve siyah dağınık saçları, sarışın hayran olmuş bir şekilde bakarken bir anda scott'ın sesi ile kendisine geldi.

"Teşekkür ederim ısaac, sonra görüşürüz dedi ve arka arka gitmeye başladı stiles ise kolundan tutmuş çekiyordu scott'ı, Isaac gülümsedi ve el salladı."

"Bilmem kaç yıldır şu sınıftayım ısaac'in gelip halimi sorduğu bile yok, dedi stiles scott onun neyi ima ettiğini anladığı için kafasını hafif eğerek gülümsemeye devam etti."

"Gül sen gül, dedi stiles ve yürümeye devam ettiler."


O sırada Isaac'in kolu hala havadaydı ve scott'ın arkasından hayran hayran bakıyordu, hem kendi eşyalarını toplayıp hemde ısaac'in eşyalarını toplayan theo çıktı sınıftan eli havada duran arkadaşına garip bir bakış attı.

"Isaac, iyi misin?"

"Ne, şey evet sadece
güzel bir rüyadan uyandım."

"Biz kimya dersinden çıktık ısaac, edebiyat değil, dedi theo anlamamıştı."

"Theo bazen çok salaksın, gel ben sana anlatıcam dedi ve yürümeye başladılar."

Theo ve liam şimdiki zaman:

"Sabaha kadar mı, dedi uzun boylu çocuk."

"Evet, burda asansörler saat 8'de kendi kendine açılır dedi minik beden durumu kabullenmişti ve yere oturdu."


Uzun çocukta aynı minik gibi yere oturdu asansör gerçekten küçüktü ve karşılıklı oturmuşlardı eklemlerine kadar bacakları birbirine değiyordu liam kafasını sağa yatırdı uyumak istiyordu şuan en iyi fikir buydu.

"Uyuyacak mısın, dedi masum ses."

"Evet, başka ne yapabilirim ki dedi minik beden."

AsansörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin