4. Bölüm

21 3 0
                                    

İkisi de ellerinde silahlar ile ayrıldılar. Hannah karşısına çıkan adam ile dövüştü ve hemen onu vurdu. Neredeyse bütün adamları halletmişlerdi.

Bucky ile Hannah şu an aynı yerdelerdi. Hannah'nın üstüne adam geldi ve Hannah'nın elindeki silahı çekip aldı. Hannah korkarak adama baktı.

Adam Hannah'ya silahı doğrulttu. Tam sıkacakken Hannah adama tekme attı ve silah sesi duyuldu. Hannah yere düştü.
"Hannah!" Diye bağırdı Bucky ve elindeki silahla adamı vurdu.

Etrafta hiçbir adam kalmamıştı. Bucky Hannah'nın yanına çömeldi.
"Hannah iyi misin? Nerenden vuruldun?!" Dedi Bucky telaşla.
"Sakin ol. Bacağımdan vurdu. Önemli bir şey değil. Sen bombayı etkisiz hale getir." Dedi Hannah.

"Seni almak için döneceğim. Bu silahı al. Dövüşemiyorsun ama gelirlerse eğer onları vurursun." Dedi Bucky ve koşarak oradan uzaklaştı.

Hannah bacağını hareket ettirmeye çalıştı ama başaramadı. Kocaman bir çığlık atıp Bucky'yi beklemenin en iyisi olacağına karar verdi.

Kısa bir süre sonra Bucky geldi.
"Hallettim. Hadi, gidiyoruz." Dedi Bucky ve Hannah'yı kucağına aldı.
Hannah kollarını Bucky'nin boynuna sardı.
Bucky yavaşça Hannah'yı motorsiklete bindirdi ve çalıştırdı.

Kuleye geldiklerinde Hannah Bucky'nin kucağındaydı. Herkes birbirine bakıp sırıtmaya başladı.
"Öyle saçma sapan sırıtmayın! Hannah vuruldu." Dedi Bucky sertçe.
"Ne?!" Dedi Natasha ve koşarak geldi.

Diğerleri de gelmişti.
"Bucky hemen Hannah'yı getir. Mermiyi çıkartayım." Dedi Bruce.
"Aslında gerek yok. Ben yaparım." Dedi Bucky.
"Bucky Bruce bu konularda daha iyi. İstersen Br-
"Ben yaparım dedim!" Diye bağırdı Bucky ve Hannah'yı kendi odasına götürdü.

"Bucky'nin bu tavırları ne?" Dedi Natasha.
"Sanırım Hannah'dan hoşlanıyor." Dedi Steve gülerek.
"Emin misin?" Dedi Thor.
"Bilmiyorum. Daha önce kimseden hoşlandığını görmedim. O yüzden nasıl tepki vereceğini de bilmiyorum ama bana öyle geliyor." Dedi Steve.

Bucky Hannah'yı yatağına yatırdı.
"Bucky Bruce yapsaydı daha iyi olmaz mıydı?" Dedi Hannah korkarak.
"Bana güvenmiyor musun?" Dedi Bucky.
"Hayır tabii ki! Güveniyorum ama Bruce bu konuyla daha ilgili. Yani sen yapabiliyor musun ki?"

Bucky sinirle Hannah'ya baktı ve hızla yataktan kalktı.
"İyi. O zaman Bruce yapsın!" Diye bağırdı Bucky.
"Hayır Bucky! Tamam, senin yapmanı istiyorum." Dedi Hannah ve Bucky'nin kollarından tutup onu yatağa geri oturttu.

Bucky yavaşça Hannah'nın taytını sıyırdı ve çok dikkatli bir şekilde işini yapmaya başladı. O sırada Hannah Bucky'yi izliyordu. Her dokunuşunda ürperiyordu.

"Ah!" Diye bağırdı Hannah.
"Özür dilerim."
Hannah gülümsedi. Ama Bucky bunu görmedi çünkü yaptığı işe fazlasıyla konsantre olmuştu.

Kısa bir süre sonra Bucky mermiyi çıkarttı.
"İşte bitti. Yapabildiğimi söylemiştim." Dedi Bucky ve Hannah gülümsedi.
"Teşekkür ederim Bucky."
Bucky de Hannah'ya gülümsedi.

"Hannah bir gelebilir misin?" Dedi Nat kapının kenarından bakarak.
"Tabii." Hannah Natasha'yı takip etti.
Bucky de arkalarından bakakalmıştı.

"Bucky ile aranızda bir şey mi var?" Dedi Natasha fısıltıyla.
"Ne? Saçmalama Nat! Tabii ki yok. Zaten olsaydı söylerdim. Merak etme." Dedi Hannah.
"İyi, öyle olsun." Dedi Natasha ve gülerek gitti.

"Bu akşam hep birlikte bir davete katılıyoruz." Dedi Tony içkisini yudumlarken.
"Bu akşam mı?!" Dedi Hannah heyecanla.
"Bugün mü öğrendin?" Dedi Wanda.
"Hayır. Aslında bir ay öncesinden biliyordum ama yoğun işlerimden dolayı size söylemeyi unuttum. Kusura bakmayın." Dedi Tony umursamazca.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bucky Barnes ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin