¤Update¤

365 10 6
                                    

Sziasztok!

Igen, igen tudom. Kicsit eltűntem. Elnézést kérek érte, de azt se tudom hol áll a fejem, minden összejött az is biztos. A lényeg annyi, hogy most azért jöttem zavarni, hogy egy kicsit informáljak benneteket a dolgokról.

A szemfülesek már kiszúrhatták, hogy egy ideje a könyvesboltokban is kapható a regényem. Nyitott szemmel járjatok, hiszen jól eldugták. Ez azért van, mert nulla névvel, még csak egy regényes írónőként sajna nem leszek a toplisták elején, de nem baj, nem is azért írok. Nekem már ez nagy szó és még mindig olyan hihetetlen!

A második dolog, már szeptemberre vonatkozik. A Budapesten megrendezésre kerülő könyvhét egyik napján, ha minden jól megy  - és nagyon ajánlom, hogy minden jól menjen -, én is ott lehetek. Persze, majd erről hozok még több információt, egyenlőre még nem teljesen biztosan, de én is csak ennyit tudok. Illetve, a Miskolci könyvhéten is ott leszek, egy másik napon, úgyhogy Borsodiak, ha unatkoztok, szívesen találkoznék veletek, meg persze majd Budapesten az ott élőkkel, vagy azokkal akik arra járnak!

És hirtelen ennyi. Azt hittem több lesz. Szerencsétek van. Köszönöm szépen, hogy elolvastad, és ha esetleg van kedved beszélgetni, akkor nyugodtan írhatsz Instagramon (eszter_borza), vagy akár Facebookon is (Eszter Virág Borza), nagyon szívesen megismernélek titeket!

További szép napot nektek!❤

Puszilok mindenkit!😘

Camp-Fesztحيث تعيش القصص. اكتشف الآن