Bożeeeee Kochani, Ja nie wiem kiedy to minęło, serio!
Wczoraj, minął równo rok, ROK, odkąd wstawiłam pierwszy rozdział do tej książki.
Również wiem, że długo nic nie wstawiałam, tak samo z urodzinowymi aktualizacjami, ale muszę wam powiedzieć, że trochę ciężko było i dochodziło też lenistwo.
Nie chcę się jakoś bardzo tłumaczyć, bo nie po to jest ten rozdział, ale poszłam do pierwszej klasy, mimo, że mało się uczyłam to te zdalne mnie jakoś od środka rozwalały i rozleniwiały, a kiedy myślałam o rozdziale to nie miałam siły ani ochoty.
Jak dobrze wiecie, jedyne co wstawiłam to na nowy rok aktualizacje urodzinowe i rozdział w styczniu (chyba) i potem obiecałam na przerwę majową kolejny rozdział, ale ja widać się to nie udało.
Również w grudniu, miałam małą przerwę od KnB, bo oglądałam na bieżąco nowy sezon AoT i miałam wtedy mega fazę na to, ale w marcu wróciła mi faza na KnB, +chcę jeszcze dodać, że KnB nigdy nie przestało być moim anime numer 1, ale miałam "krótką" przerwę.
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia kiedy wstawię nowy rozdział, bo mam zaczętego tylko Kagamiego i nic więcej, ale postaram się, (postaram!), żeby przed końcem roku, wyszedł chociaż jeden rozdział!
Chciałabym wam bardzo, ale to bardzo Podziękować Kochani, za tak dobry odbiór tej książki, bo w ogóle nie liczyłam, że będę miała tutaj ponad 100/200 wyświetleń, a teraz patrzę i nagle 4,61tys.!
Jest to dla mnie wielkie osiągnięcie,.bo zaczynałam tak naprawdę z niczym!
Bardzo was kocham i nie wyobrażam sobie takiego odbioru i tej książki BEZ WAS!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Chciałam również bardzo podziękować
-_Darwin_Junior_
-uwiezione_slowa(Komentarze, bo nie mogę oznaczyć więcej, nie wiem czemu -,-)
Bez was by tego nie było, bo komentarze dużo mi dawały!
Nie wiem, co mogę tutaj jeszcze dodać, ale Kocham was i mega dziękuję, że jesteście<33!
(◍•ᴗ•◍)❤
( ˘ ³˘)♥
(◍•ᴗ•◍)✧*。
(♡ω♡ ) ~♪✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
CZYTASZ
Kuroko No Basket - Scenariusze/Preferencje
Fanfic-Rozdziały co 2tygodnie! -Aktualizacje urodzinowe również tu będą! -Można pisać swoje propozycje scenariuszy -Można pytać o wszystko Aktualna lista postaci: SEIRIN 🍔Kagami Taiga🍔 🏀Hyuuga Junpei🏀 👁️Izuki Shun👁️ 📃Mitobe Rinnosuke📃 🏥Teppei...