DUYURU: ÇOK ÖNEMLİ

232 7 26
                                    


Bu kitap 4 LİONS FİLMS adlı yapım şirketi tarafından yapılan ve Zee Tv'de 2012-2016 yılları arasında yayınlanmış olan Qubool Hai adlı Hint dizisinin üçüncü sezonu kullanılarak yazılmıştır. İntihal amacı yoktur. Bunun için şunu önemle duyurmak isterim: Burada okuyacağınız kurgunun orijinalinin telif hakları tamamı ile 4 LİONS FİLMS adlı yapım şirketine aittir. Benimkisi yalnızca çok beğendiğim bir kurgu senaryosunu alıp, bu kurgunun asıl sahibini (4 LİONS FİLMS) belirterek kullanmak ve sizlerin de bu kitabı okumanızı sağlamaktı. Ancak şunu tekrar belirteyim ben aşırma (intihal) eyleminde bulunma amacı taşımıyorum. Bunun için şunu tekrar belirtmeliyim ki bu eserin asıl halinin telif hakları 4 LİONS FİLMS'e aittir. Telif hakkına ilişkin bu durumu kitabın taslağını oluştururken telif hakları ile iligli kısımda belirtebileceğim uygun bir seçenek görmedim ve ben de durumu bu şekilde ta en başında herkese duyuru ile anlatmak istedim. Üstelik medyada benzer durumlar da vardır. Bakınız: Aşk-ı Memnu ve Passion Prohibida, Şeref Meselesi ve l'onore e il rispetto. Burada da özgün çalışmaların kime ait olduğu her seferinde yapımcının adı en sonda belirtilmiştir. Ben herhangi bir izni ne yazık ki 4 LİONS FİLMS'ten alamadım. Ne yapımcıları tanırım ne de onlarla iletşim kurma şansım vardı. Ben de en başında duyuru yolu ile telif hakkı bildiriminde bulunmak istedim.

Saygı ve Sevgilerimle

Yalan EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin