Yine sıradan bir gündü ve ben her zamanki gibi dağınık çalışma masamda oturmuş, kulaklıkla müzik dinleyerek çizim yapıyordum. Sanırım hayattaki tek yeteneğim bu.
''Sonunda bitti.'' diyerek ayağa kalktım ve yaptığım resmi incelemeye başladım. Bir ağacın dibinde oturmuş gitar çalan bir kızdı...Evet sanırım o kız bendim. Kendimi övmek gibi olmasın ama iyi gitar çalarım. bir gitarım var ve ismi de 𝘎𝘦𝘤𝘦... Evet gitarıma isim verdim ehe.
Bu arada kendimi tanıtmadım değil mi? Benim adım Daisy Butterfly. İsmimin anlamı Papatya Kelebek oluyor evet. Bir ara anlatırım neden ismimin böyle olduğunu. Kısaca kendimden bahsedecek olursam; Annem Fransız, babam İngiliz. Tek kardeşim. 16 yaşındayım. Mavi gözlüyüm. Karamele dönük kumral saçlıyım. Hafif de çilliyim. 46 kiloyum. 1,60 boydayım. Çizim yapmayı, gitar çalmayı, kitap okumayı, müzik dinlemeyi, uyumayı ve yemek yemeyi seviyorum.
''Daisy!'' .Annemin seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
''Efendim anne?''
''Hadi aşağıya in. Yemek hazır.''
''Tamam, geliyorum!'' Çizdiğim resmi de diğer çizimlerimin asılı olduğu panoma astım ve ellerimi yıkayıp aşağıya indim. Yemeğimi bitirdim ve sofrayı toplaması için anneme yardım etmeye başladım. Babam da o sırada salona geçip gazetesini okumaya başladı. O sırada kapı çaldı.
''Ben bakarım!'' diyerek kapıya doğru koştum. Çok garip. Kapıyı açtım ancak kimse yoktu. Herhalde birileri şaka yapmak için basmıştır diye düşünerek kapıyı kapatırken gözüm yerdeki zarfa ilişti. Eğilip zarfı aldım ve üzerinde adımın yazdığını fark ettim. Kim bu yüzyılda birbirine mektup yollardı ki?
''Kızım kim gelmiş?''
''A- Hiç kimse! Sanırım biri şaka yapmak istemiş.'' Anneme söylemek istemedim çünkü bu mektup özel olarak bana gelmişti ve annemin bunu okumasını istemiyordum.
Mektubumla birlikte hızla odama koştum ve kapıyı kilitleyip yatağıma oturdum. Zarfı açtım ve mektubu okumaya başladım. Kaşlarımı çattım. Neydi bu şimdi? Güya bu mektup bana bir büyücü okulundan geliyormuş ve ben aslında bir büyücüymüşüm. Kim bana böyle saçma bir şaka yapardı ki? Ve benim buna inanmamı beklerdi. Mektubu çöpe attım ve bilgisayarımı alıp bir film açtım ve izlemeye başladım.
2 𝙎𝙖𝙖𝙩 𝙎𝙤𝙣𝙧𝙖...
2 saat sonra film bitmişti ve benim de çok uykum gelmişti. Dişlerimi fırçalayıp yorganımın altına girdim ve gözlerimi kapattım. Ama sorun şu ki gözlerimi kapattığımda o mektubu görüyordum. Yazılar bir bir gözümün önünden geçiyordu. 𝘚𝘢ç𝘮𝘢𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘋𝘢𝘪𝘴𝘺 𝘰 𝘴𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘢ç𝘮𝘢 𝘣𝘪𝘳 ş𝘢𝘬𝘢𝘺𝘥ı. İç sesime hak vererek gözlerimi tekrar kapadım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Herkese Merhaba!! İlk Wattpad çalışmam umarım beğenirsiniz^^
Bölüm: 1
Kelime: 338
Takipçi: 3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts'ta (A)Normal Bir Gün
FanficAnnesi Fransız babası İngiliz olan Daisy Butterfly'a bir mektup gelir. Bir mektupla Daisy aslında bir cadı olduğunu öğrenir ve kendini cadı ve büyücülerin eğitim gördüğü Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda bulur. Kendilerine 'Çapulcular' diyen b...