5.Bölüm: PATRONUS

20 4 0
                                    


''Hani ilk günüm çok güzel geçecek ti?'' Lily'e bahçede olanları anlatmıştım. Destek verircesine tuttu elimi.

''Üzgünüm Daisy. Böyle olmasınız istemezdim. Ama üzülme. Bugün derslerden sonra seninle büyü çalışırız. Bir daha sana sataşırlarsa onları lanetleyebilirsin, değil mi?'' Bu kız beni güldürmeyi başarıyordu.


''Hadi! KSKS dersi başlamak üzere!'' Hemen toparlanıp sınıfa gittik. Yine orta sıralardan birine yerleştik ve öğretmenimizi beklemeye başladık.

Dersler Bittikten Sonra...

Sonunda dersler bitmişti. Düşündüğümün aksine öğretmenler beni önceki senelerden eksik olduğum için anlayışla karşılamışlardı. Şimdi de Lily ile Ortak Salonda büyü çalışıyorduk ve ben düşündüğümün aksine hiç de fena değildim. 

''Vay canına! İlk defa deneyen birine göre oldukça iyisin, Daisy.''

''Teşekkür ederim ama bence benimle alakası yok, öğretmenim iyi.'' Biz gülüşürken içeri Çapulcular girdi. 

REMUS: ''Selam. Ne yapıyorsunuz?''

LİLY: ''Selam. Biz de Daisy ile biraz büyü çalışıyorduk.''

REMUS: ''Hmm... Eminim çok çabuk öğrenirsin, merak etme. Eğer yardıma ihtiyacın olursa istediğin zaman söyleyebilirsin. Seve seve yardım ederim.''  Sirius Remus'un kolunu dürttü.

SİRİUS: ''Tabii biz de yardım ederiz.'' Gülümsedim.

DAİSY: ''Teşekkür ederim.''

JAMES: ''Bu arada Evans, benimle çıkar mısın?'' Cidden bu çocuk her fırsatta Lily'e çıkma teklif ediyordu.

LİLY: ''Hayır, Potter. HA-YIR!'' 

SİRİUS: ''Çatalak, lanet yemek istemiyorsan hemen kaçsan iyi olur.''

LİLY: ''İlk defa sana hak veriyorum, Black.''

JAMES: ''Tamam tamam. Gidiyorum. Ha! Bu arada, bir gün benimle çıkacaksın, Evans.'' Ve göz kırpıp gitti. Bu çocuk beni her seferinde güldürmeyi nasıl başarıyordu?

LİLY: ''Neyse. Hadi biz çalışmaya devam edelim. Nerede kalmıştık?'' Lily daha önceden öğrenmem gereken büyüleri bir deftere yazmıştı. Deftere baktım.

DAİSY: ''Patronus.'' Lily'e baktım. Niyeyse kızarmıştı.

DAİSY: ''Ne oldu? Niye kızardın?'' Sirius gülerek atladı.

SİRİUS: ''Evans ve Potter ruh eşi de ondan.''

DAİSY: ''Bunun Pantoron büyüsüyle ne alakası var anlamadım.'' Bunu dememle hepsi birden kahkahalara boğuldu. Ne demiştim ki ben şimdi?

REMUS: ''Pantoron değil, Patronus. James'in Patronusu çatal boynuzlu geyik, Lily'ninki ise bir maral. Yani onlar ruh eşi.''

SİRİUS: ''Ama Evans bunu bir türlü kabullenemiyor.''

LİLY: ''BLACK!!''

SİRİUS: ''Tamam tamam, sustum.''

DAİSY: ''Hmmm... Anladım. Eee büyüyü nasıl yapacağım?''

LİLY: ''Mutlu olduğun bir anı seç ve 'Expecto Patronum' de.'' Mutlu olduğum bir anı? Hmmm... Ne olabilir ki? Belki... Bilgisayar oyunu oynarken? Evet, bence oyun oynarken gayet mutluyum. Gözlerimi kapattım. Kendimi oyun oynarken hayal ettim ve sihirli sözcükleri söyledim.

DAİSY: ''Expecto Patronum!'' Hiçbir şey olmadı.

DAİSY: ''Eee olmadı.''

SİRİUS: ''Patronus zor bir büyüdür. Gerçekten mutlu olduğun bir anı bulmak zorundasın. Sen neyi düşünmüştün?''

DAİSY: ''Şey.. Bilgisayar oyunu oynadığım bir anı.''

SİRİUS: ''Bimsiyanar ney?'' Bu sefer gülen bendim.

DAİSY:'' Bimsiyanar değil Bilgisayar. Bil-gi-sa-yar.''

SİRİUS: ''Tamam tamam, neyse işte. Demek ki doğru anı o değilmiş. Başka bir şey seç.'' Başka bir anı düşündüm. Anlaşılan basit bir anı olmamalıydı. Hmmm... Ne olabilir ki? Şarkı yarışmasını kazandığım gün? Evet evet, bu olabilir!

DAİSY: ''Expecto Patronum!'' Yine hiçbir şey olmadı.

DAİSY: ''Yok artık. Bu da mı değil?''

REMUS&SİRİUS&LİLY: ''Ne düşünmüştün?''

DAİSY: ''Şarkı yarışmasını kazandığım günü.''

LİLY: ''Demek ki bu da yeterli değil. Sıkma canını. Dediğimiz gibi Patronus zor bir büyüdür.''

DAİSY: ''Ama Patronusumun ne olduğunu çok merak ediyorum.''

LİLY: ''Üzgünüm, Daisy. Devam etmek isterdim ama Yasak saat başlamak üzere. Gidip koridorları kontrol etmek zorundayım.''

DAİSY: ''Peki..'' Lily Ortak Salondan çıktı. Ben de üzgün bir şekilde defter ve kitaplarımı toplamaya başladım.

REMUS: ''Benim de çok uykum geldi. İyi geceler Butterfly.''

DAİSY: ''İyi geceler Lupin.'' Remus da yatakhaneye gitti. Ortak Salonda sadece Sirius ve ben kalmıştık. Ben defter ve kitaplarımı toplarken o da beni izliyordu. Sonra yanıma yaklaştı.

SİRİUS: ''Daha mutlu olduğun bir anı seçmelisin.''

DAİSY: ''Sanırım öyle bir anı yok.''

SİRİUS: ''İlla ki vardır. Mesela erkek arkadaşınla olduğun bir anı seçebilirsin.'' 

DAİSY: ''Erkek arkadaşım yok.''

SİRİUS: ''Nasıl yok? Ayrıldınız mı?'' 

DAİSY: ''Hayır, öyle biri yok.''

SİRİUS: ''Öldü mü?'' NE?!

DAİSY: ''Hayır! Hiç erkek arkadaşım olmadı.''

SİRİUS: ''Haa! Şimdi anladım. Kusura bakma. Senin gibi güzel bir kızın erkek arkadaşının olmaması çok saçma gelmişti. Şaşırdım doğrusu.'' Güzel mi? Ben mi? Bir dakika! Sirius az önce bana iltifat mı etti?! Yanaklarımın hafif kızardığını hissettim.

DAİSY: ''Güzel mi? Ben mi? Kör müsün?'' Sirius bu dediğime şaşırmış bir tepki verdi.

SİRİUS: ''Neden öyle dedin? Gayet güzel bir kızsın. Sanırım Muggle'ların zevki berbat. Senin gibi güzel bir kızı nasıl güzel olmadığına inandırmışlar acaba?'' Yanaklarım daha da kızardı.

DAİSY: ''T-T-Teşekkür ederim...'' Sirius sırıttı.

SİRİUS: ''Hadi şimdi bir daha dene.''

DAİSY: ''Ne?''

SİRİUS: ''Patronus büyüsünü. Az önce konuştuklarımızı hayal et ve dene.'' Ne yani? Bütün o iltifatlar sadece patronus büyüsünü yapmam için miydi? Bir YALANDAN MI İBARETTİ?

DAİSY: ''Patronus büyüsünü yapmama yardım etmen güzel bir davranış. Ama bunun için bana yalandan iltifatlar etmene gerek yok.''

SİRİUS: ''Ne? Hayır! Ben öyle demek istemedim. Yani-''

DAİSY: ''Önemli değil.'' Diyerek eşyalarımı alıp kızlar yatakhanesine doğru ilerledim.

SİRİUS: ''Butterfly! Dur! Yanlış anladın!''

Daha fazla duymak istemediğimden hızla merdivenleri çıktım ve yatakhaneye gittim. Eşyalarımı yatağımın yanına fırlatıp yatağa uzandım. Çok sinirim bozulmuştu. Bana yalandan iltifat etmesi hiç hoş değildi. Babam dışında ilk defa bir erkek bana güzel olduğumu söylemişti halbuki... Daha fazla düşünüp moralimi bozmak istemediğimden gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım...

Herkese Merhabaaa!! Bölümleri git gide daha uzun yazmaya başladım. Bu arada Beyza Alkoç'un Karantina serisinden ufak bir replik ekledim djhadsgh. Umarım beğenmişsinizdir. OY VERİRSENİZ VE BENİ TAKİP EDERSENİZ ÇOOOKK SEVİNİRİİMM^^

Bölüm: 5
Kelime:747
Takipçi: 3





Hogwarts'ta (A)Normal Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin