2.Bölüm: KARAR

31 4 4
                                    

Sabah alarmımla uyandım ve yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptım. Odama çıktım ve yatağıma uzandım. Niye bilmiyorum ama aklım hala o mektuptaydı. Ben de kafam dağılsın diye bilgisayar oyunu oynamaya karar verdim. Oyunun ortasında annem odama girdi ve konuşmaya başladı.

''Daisy sana bir mektup gelmiş, baksana.'' Bunu duymamla normalde asla bitirmeden masamdan kalkmadığım online bilgisayar oyunumu bıraktım ve şokla anneme döndüm.

''NE? MEKTUP MU?'' 

''Evet. Sana gelmiş. Bu yüzyılda kim kime mektup atıyorsa...'' Mektubu annemin elinden aldım ve açıp okumaya başladım. Dünkü mektubun aynısıydı! Anlaşılan biri bana aynı şakayı yapmaya devam ediyor.

''Ne yazıyormuş?'' Annem her zamanki gibi meraklı hallerine devam ediyordu.

''Eee şeyyy...'' Ben daha konuşamadan annem mektubu elimden aldı ve okumaya başladı.

''Bu da ne böyle?'' Annem de benim gibi afallamıştı anlaşılan.

''Sanırım biri bana şaka yapıyor anne. Aynı mektup dün de geldi çünkü. Ve bunu her kim yapıyorsa sinirimi bozmaya başladı.'' Annem iç çekti ve aşağıda TV izleyen babamı çağırdı.
Babam soran gözlerle bir bana bir anneme baktı. Annem elindeki mektubu babama verdi. Babam okuyunca çok da şaşırmış bir tepki vermedi. Hatta sanki bu mektubu bekliyormuş gibiydi. Babamın bu haline şaşırarak baktığımı gören annem konuşmaya başladı.

''Kızım, bunu nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama...bu mektup gerçek.'' Daha da şaşırarak baktım anneme.

''Ne? Anlamadım nasıl yani? Eğer bu mektup gerçekse...''

''Annen haklı kızım. Mektup gerçek. Ve evet. Sen bir cadısın. Sen çok özel ve yetenekli bir kızsın. Bu mektuplar sen daha 11 yaşındayken gelmeye başlamıştı. Biz de ilk başlarda senin gibi şaşırmıştık ve bunun bir şaka olduğunu düşünmüştük. Ama sonra mektuplar daha da fazla gelmeye başladı ve bir gün Dumbledore tarafından ziyaret edilince anladık ki bu mektuplar gerçek ve sen bir cadısın.'' Ben babamın söylediklerini sindirmeye çalışırken annem babamın kaldığı yerden devam etti.

''Dumbledore Hogwarts'ın müdürü. Bize senin için o okula gitmenin daha iyi olacağını söyledi. Ama bütün bu büyü şeyleriyle buradaki düzeninin bozulmasını ve seni tehlikeye atmak istemedik. Bu yüzden bunu senden yıllarca sakladık. Ama şimdi mektuplar yeniden gelmeye başladı ve eğer... gitmek istersen bu sefer seni engellemeyeceğiz kızım...'' Annem ve babam durmuş benim ne tepki vereceğimi bekliyordu. Ben ise duyduklarımı düşünüyordum. Ne yani? Ben bir cadı mıydım? Peki şimdi ne yapacaktım? O okula gitmeli miydim? Peki ya ailem? Gidersem onları hayal kırıklığına uğratır mıydım?

''Tamam. Gideceğim!''

Herkese merhabaaa!! Evet farkındayım bölümler çok kısa ama bu işlerde daha yeniyim acemiliğime verin lütfen :)) İleride daha uzun bölümler gelecek. Oy verirseniz çoookk mutlu olurum. Mutlu olursam sevap point kazanırsınız :DD kazan-kazan durumu dfjaskfgdsj OYLARINIZI BEKLİYORUUUMMM^^

Bölüm: 2
Kelime: 354
Takipçi: 3






 

Hogwarts'ta (A)Normal Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin