7.rész

388 19 0
                                    

Bakugo szemszöge:

Bementunk a fürdőbe, mind a ketten elkezdtunk vetkőzni mikor már csak egy alsó volt mind a kettőnkőn akkor kicsit lefagytunk.

-D-deku bi-biztos akarod hogy eggyüt fürödjünk? - tettem fel a kérdést.

-P-persze - mondta.

Erre elkezdte  kezdte levenni az also gatyáját. Elfordult ahogy én is. Már nem volt rajtunk semmi! Vissza fordultam Deku már elekzdte magára engedni a vizet amikor beszáltam mellé én is. Megfordult ekkor végignéztem az egész testén és még kell vallanom  nem tudtam hogy ilyen izmos. Mikor lett ennyire izmos? Ahogy a vízcseppek lefolytak kockái között annál jobb látvány nem volt! És a tekintetem lejebbcsuszot a férfiasságára. Meg kell mondanom már a látvány felizgatott ahogy elnéztem Dekut is!

Közelebb léptem és megcsokoltam. De minél tovább csókoltam nem tudtam magam visszafogni elkezdtem lejjebb menni de valaki kopogott.

-Máris megyünk! - kiabált Deku és kiléptem a zuhany alól Dekuval a nyomomba.

Gyorsan megtörölköztem mert ugye egy picit vizes voltam  és felöltöztem ahogy Deku is.

-Indulniunk kell! - mondta Lock Rock mikor ajtót nyitottam nagy duzzogva.

-Hova? - kérdezte a brokkoli.

-De nem arról volt szó hogy maga ott vár majd ránk? Talán a gonoszok ligája egyik tagja? - kérdeztem meg gyanúsan.

-Nem nyugodj le jó hogy elővigyázatos vagy csak mivel 2 perc van hátra és elkezdődik az óra ezért jöttem vissza értetek - mondta a fejét vakarva.

-Akkor menjünk - mondta Deku.

~ Time skip ~

- Aizawa sensei srácok! - kiáltott fel Deku.

-Sziasztok! - mondta mindenki egyszerre

-Bakugo, Midorya holnap már a közös szobátokba lesztek ami hangszigetelt és még egy hétig nem mehettek iskolába és hős se lesz majd az ajtótok előtt - jött oda hozzánk a sensei és halkan épp hogy csak mi hajluk úgy mondta.

-Köszönjük! - mondtuk egyszerre kicsit vörösen és elkezdődőtt a hősképzés.

~Time skip~

-Mivel holnap kijutunk inne arra gondoltam össze lehetne pakolni a cuccainkat aztán pedig lefürdesz addig én csinálok valami kaját lefürdök én is - mondtam neki és elis kezdtünk pakolni.

Mikor végeztünk a pakolással el ment fürödni de itt hagyta a gatyáját és kikiabált hogy vigyem oda neki. Egy törölköző takarta el férfiasság. Attam egy puszit neki és elmentem.

-Kész a kaja gyere enni én elmegyek  fürödni és addig te egyél utána én is eszek aztán aludjunk. - mondtam és elmentem fürödni.

-Kacchan nagyon nagyon de nagyon finom lett az ennivaló! - kiabálta nekem a konyhából Deku.

-Ennek örülök! - kiabáltam vissza.

Mikor kimentem enni Deku már megette a kajáját. Most már láttam rajta hogy nagyon álmos ezért gyorsan megettem.

-Látom fáradt vagy szóval jó éjszakát picim! - mondtam és adtam neki egy puszit.

Nem kellet sokat várni el is aludt ahogy én is.

Sziasztok babsziiik!

Nos itt egy ujjab rész és a kövi rész már kicsit durvább lesz de úgyis majd kiirom.

Nos hát, addig is sziasztok puszi pocatokra😘🍩🍫

Csak Te És Én (bakudeku Story) [ÁTÍRÁSBAN]Where stories live. Discover now