Bakugo szemszöge:
Miután lefektettem Dekut egyből hívtam az orvast aki azt mondta ha felébred akkor hívjam vissza és ide jön. Csináltam még egy adag teát és mentem megnézni Deku. Nagyon aranyos amikor magzatpozban alszik.
*csörög a telefon*
-I-igen All might? - mondtam a telefonba
-SZIA Bakugo fiam! Holnap már nektek is lesz tanítás. - mondta a tanár.
-Az a helyzet hogy Deku beteg lett és hogy ha felébred akkor majd kijon az orvos de a biztonság kedvéért jó lenne ha egy hős itt lenne hátha az a Toga csaj jön az orvos helyett vagy valami!
-Oké akkor ott lesz Aizawa - mondta amire én csak annyit mondtam hogy köszönöm és le tettem.Nem sokkal később a sensei is megérkezett.
-Mikor lett beteg?
-Ma.
-Volt valami kiválóto ok?
-Nem - válaszoltam tömören és erre Deku pislogott fel. - Deku!
-Szia Kacchan jónapot sensei miért van itt - nézett kérdőn ránk.
-Most első sorba az a kérdés hogy jól vagy e Midorya? - mondta a sensei.
-Csak a fejem fáj.
*Time skip*
-Nincsen semmi baj csak megeröltette magát és megszédult aztán azért fájt a feje holnap mehet már iskolába - jelentette ki az orvos amire én is és a sensei is ahogy elnéztem megkönyebbultunk.
~Time skip {este} ~
Midorya szemszöge:
-Kacchan mit csinálsz nem kéne aludni? - néztem értetlenül a robbanósünire aki éppen most kezdte el buzerálni a kanapét.
-Nem - nevette el magát.
-Én alszok! Jó ét! - ezzel elfordultam a fal felévde egy kezét éreztem a csípőmön aminek a gazdája hozott vissza magához.
-Csak kiszedtem onan valamit szóval most már aludhatunk - mikor ezt kimondta már el is alud én meg csak hallgattam ahogy szuszog pár perc múlva én is sikeresen elaludtam.
Reggel az ébresztőre keltem fel mit még tegnap állítottam be.
A Süni meg nem kelt fel szóval gyorsan elkészültem és csináltam reggelit magunknak.-Ébresztő álom szuszék - kezdtem el keltegetni a még mindig alvó Kacchant.
-Neem - húzta a fejére a takarót.
-Na most lett elegem! - mikor ezt kimondtam lehuztam róla a takarót.
-D-deku mi a faszt csinálsz?
-Öltözz fel mert már ma suli van!
-Tch... - modult fel.
~Time skip [Mikor be lépnek a terembe] ~
-Deku!! Bakugo!! - ordította egyszerre mindenki.
-Nektek is sziasztok! - mondta gorombán az én kis sünim.
-Najh már Bakubro legyél már kicsit kedvesebb - mondta Kirishima haverjának.
-Tch... - vágta oda Bakugo.
-Sziasztok - szolgáltam meg én is egy kis idő után.
-Deku-kun jól vagy? Jó újra látni - és ehez hasonló kérdéseket és mondatokat kaptam.
-Aha - mondtam kicsit szégyenlősen.
-Deku-kun azt terveztük a többiekkel hogy ma a koli nappalijában lehetne valami buli szerűség - mondta Mina izgatottan.
-Ma Midorya és Bakugo nem fog ráérni - halottam meg már az ismerős unott hangot a hátam mögött.
-Jónapot sensei! - köszönt mindenki és helyet foglaltunk.
-Midorya, Bakugo órák után szeretnék veletek beszélni - jelentette ki az osztály főnök.
-Hai
~Time skip [órák után] ~
Szóval sajnálom a sok Time skipet de nincs nagyon ötletem mit írjak mivel próbálom egyedivé csinálni ezt a könyvet. Na de folytassuk!
Az órák unalmasak voltak cska annyi volt hogy az összes tanat megkérdezte hogy jól vagyunk e és ennyi.
-Bakugo most kéne menni a tanáriba mivek mondta Aizelwa sensei hogy szeretne velünk beszélni - mondtam az illetőnek.
-Ja - kaptam a rövid választ.
[tanáriba]
-Sensei azt mondta akár velünk beszélni órák után - mondta Bakugo.
Szóval ennek a résznek itt lenne a vége építő jellegű kritikákat és ötleteket elfogadom 😁.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak Te És Én (bakudeku Story) [ÁTÍRÁSBAN]
FanficCringe veszély!!! Ez egy bakudeku story 18+-t tartalmazhat. A főszereplők szemszögéből lesz írva. "Ha Deku halott akkor semmi értelme nem lessz élnem. Nélküle semmi értelme az életemnek. Mindig is szerettem őt és még csak pár hónapja vagyunk eggyüt...