20.rész

155 10 0
                                    

- Oi! Deku! - kiabált Kacchan.

- I-igen?

- Hova tetted azt a kis dobozt amibe a ruháim vannak? - kiabált át a másik szobából

- Ott van az ágyon! - mivel nyári szünet van ezért Kacchan átjött hozzánk.

Anyu meleg szívvel fogadott mindent, beleértve azt hogy mi eggyüt vagyunk.

- Itt nincs! - zsörtölödött a süni mire bementem. Egy szál alsóba kereste a ruháit.

- Mondtam hogy ott az ágyon - nevettem és oda nyújtottam a dobozt. Mikor elvette egyből kiöntötte és vadul keresett valamit. Egy fekete póló volt fehér halálfej szerű valamivel díszítve. Mindig ez van rajta.

- Fiúk! Kész az ebéd! - kiabált fel anya.

- Máris megyünk!- mondtam azonban Bakugo megfogta a karom és vissza rántott amitől elestem

-Ah! N-ne! Mit csinálsz?

~ Time skip ~ (hely Dekuék konyhája, idő: pár perc múlva)

- Köszönöm szépen az ebédet Inko - mondta a mellettem ülő.

- Köszi! Nagyon finom volt - mondtam én is felé fordulva.

- Lehet egy kérdésem? - bolintotunk - Mit csináltatok az előbb fenn? - nevetett mire eszembe jutott hogy mit kiabáltam az előbb fenn.

- Mire.....? - kezdett bele Bakugo és ő is rájött arra amire én.

~ pár perccel ezelőtt ~

-Ah! N-ne! Mit csinálsz?

-Shhh! - csitittot le majd lefekudt mellém.

- Megint nem aludtál jól? - erre csak bólogatott.

Azt tudni kell hogy mióta vissza tértem Kacchan rosszul alszik mivel fél... Fél hogy újra elveszit, hogy újra elrabolnak,hogy nem láthat többé.

- Szokásos!

- Akkor szólok anyának hogy le fekszel majd később - - nem tudtam befejezni.

- Most le megyünk enni és utána lefekszünk! - mondta majd felkelt engem is felhuzott és elindultunk enni.

~ Jelen ~

Elmodntunk mire anya csak nevetett és felküldött minket aludni. Bakugo le is feküdt el is aludt. Én fenn maradtam és néztem ahogy békésen alszik. 3 óra múlva egyszer csak aszt veszem észre hogy a keze a combomra vándorolt.

- Bakugo!

- Deku! - dunnyogte férfias hangján.

- Mit szeretnél?

- Mit nem - mosolygott rám perverzul.

Henlo! Szóval nagyon sokat kések a részekkel ezért bocsika és nem tudom hogy írjak - e msot ide 18+os részt ezért kérlek majd kommentbe írjátok le. Sziasztok 😌🤫

Csak Te És Én (bakudeku Story) [ÁTÍRÁSBAN]Where stories live. Discover now