15.rész AZ ÚJRA TALÁLKOZÁS

172 11 1
                                    

Bakugo szemszöge:

Reggel mikor felkeltem fura érzés fogott el. Lehet hogy csak azért mivel Deku nem volt ott de őszintén szólva nem is érdekelt ez az érzés, csak az higy Dekut újra láthassam. Annyira hiányzik a hülye feje. De most nem ez volt a legfontosabb hanem az hogy megtaláljuk őt.

- Bakugooooooooo - futott ordítozva felém Denkin - Képzeld ki jött meg!

- D-deku? - fagytam le mikor megláttam mögötte.

- Nem is örülsz nekem - nevette el magát ördögien.

- Mi-mit tettek veled? Mi történt? - futottam oda hogy megoleljem de ő eltolt magától.

- Nem lényeg - mondta és elindukt a szobám felé és én követtem.

Annyira boldog voltam amikor megláttam hogy majdnem sírtam. És ez nagyszám nálam. Mikor beért a szobába nekinyomott az ajtónak és domináns csókba hívott. Teljesen ő irányított.

- Mikor lettél ennyire domináns? - kérdeztem mikor elvált tőlem.

- Sok mindent nem tutsz - mondta és egy kicsit elszomorodott.

- Hé mi történt? Mit csináltak? - kérdeztem meg de erre csak újra megcsokol. De most nem úgy mint az előbb. Most nagyon durván ezért ellöktem magamtól.

- Te-

- Én most már nem az a deku vagyok akit eddig ismertél Katsuki - szakított félbe! ÉS KATSUKI? KAT-SU-KI? Ő már tényleg nem az a Deku akit megismertem de én vissza fogom változtatni.

Sziasztok!
Sajnálom a sok kihagyás de nincs ötletem. Ezis csakegy rövid kis rész hogy legyen valami... PÉNTEKEN próbálok több részt kitenni és az is lehet hogy csak Iylen rövid részek lesznek de akkor abból sok.
Egyébként ez a rész csak 200 szavas lett.
Puszi pocotokra😘

Csak Te És Én (bakudeku Story) [ÁTÍRÁSBAN]Место, где живут истории. Откройте их для себя