Bakugo szemszöge:
- Sensei hogy hogy aggódik és hogy hogy nevet nem szokott őn ilyeneket csinálni!
-Mint már mondtam bennetek látom aszt amit másokba nem ezért gondoltam iskolán kívül kedves leszek veletek de az iskolába pedig keményebb! - jelentette ki a sensei és elment.
Ekkor Deku és Fat gum jött ki a kórteremből.
-Midoryát kiengették úgy hogy irány az ideiglenes "lakás" otokba. - mondta Fat gum.
~ Time skip ~
-Kacchan!
-Nani?
-Pár nap és kimehetünk innen és akkor el mondjuk a barátainknak hogy együtt vagyunk ha tetszik ha nem! - mondta ellentmondást nem túró hangon és így még cukibb volt.
-Oké, csak aszt szeretném tudni ki tudja hogy te biszexuális vagy?
-Uraraka az egyetlen aki tudja mert ugye év elején szerelmes volt belém és gondoltam ő legyen az első aki megtudja. És nálad ki tudja hogy meleg vagy? - kérdezte meg.
- Egyedül Kirishima tudd róla a pikachunak nem akartam elmondania meg a rózsaszín űrlények sem. - mondtam neki.
- Mi lenne ha néznénk valami filmet mert az előbb nem tudtuk elkezdeni. - és mikor ezt ki mondta rám nézett és elkezdte keresni a laptopot.
És megint lehajolt hogy megnézze az ágy alatt. A látvány amit nekem nyújtott igenis jó volt mert mikor lehajolt a seggére tapadt a gatya. Nagy nehezen de sikerült magam vissza fogni hogy ne tepjem le róla az összes ruhát és tegyem magamévá.
-Meg van! - kiáltott fel a brokkoli és elővette a gépet.
- Tessék! - nyújtotta át nekem.Én horrort kapcsolok be mivel a kis brokkolim aszt nem szereti és folyton megijed és így hozzám kell hogy bújjon.
-Köszi - mondtam neki és már kapcsoltam is be a filmet.
-NEM SZERETEM A HORORRT!!! - kezdett el velem kiabálni a brokkoli.
-Tudom! - nevettem el magam.
Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy Deku remeg a félelemtől és hozzám bújik. Olyan aranyos mikor ezt csinálja.
~ Time skip ~
-Szerintem feküdjünk le már! - mondta nekem a szobatársam aki egyben a barátom.
-Oké, jó éjt! - mondtam majd lekapcsoltam a villanyt és annyit éreztem hogy Deku hozzám búj annyira amennyire tud.
Szerintem megijett a kis brokkoli de szerencsére hamar elaludt és így én is sikeresen elaludt ám.
~ Reggel ~
-Keljetek fel!! - kiabált kintről valaki. Szerintem mivel ma Lock Rock az aki az ajtó előtt van biztos ő.
-Igenis! - kiabáltak ki.
Mikor kiléptunk tényleg ő alt ott.
-Jó reggelt megkaptátok a házit és ma mennetek kell hősképzési gyakorlatra! - mondta a hős szigorúan.
-Igenis úram lefürdünk és megyünk is úram - mondtuk szinkromba Dekuval.
-Én előre megyek ott várlak titeket. Sziasztok!
-Viszlát!- és ezzel becsuktam az ajtót.
-Mi lenne ha közösen fürdenénk? - vetettem fel a kérdést.
-Jó ötlet - mondta a brokkoli és elkezdett húzni a fürdőbe.
Szóval sziasztok nem a leghosszabb rész ez sem de igyekszem. Most már hamarosan visszamehetnek a szobájukba. Addig is valahogy túl élik vagy nem 😂😂 na addig is puszi pocitokra😘🍫🍫
ESTÁS LEYENDO
Csak Te És Én (bakudeku Story) [ÁTÍRÁSBAN]
FanficCringe veszély!!! Ez egy bakudeku story 18+-t tartalmazhat. A főszereplők szemszögéből lesz írva. "Ha Deku halott akkor semmi értelme nem lessz élnem. Nélküle semmi értelme az életemnek. Mindig is szerettem őt és még csak pár hónapja vagyunk eggyüt...