4. Eski Ortak

192 3 0
                                    

" Bora " medya

Gözlerimi açtım odamda değildim geniş bi yatakta yatıyordum krem rengi duvarlar ve kahverengi eşyalar vardı olanları hatırladım hızla yataktan kalktım yatağın ucundaki çantamdan telefonu aradım ama yoktu cama doğru gittim etrafa bakındım büyük bir villadaydım. Bahçede kimse yoktu evde tamamen sessizdi. Can sıkıcı bi sessizlik. Kapıyı hafifçe araladım kimsenin olmadığını görünce alt kata indim. Buranın serkanın evi olduğu ihtimaline karşı sessiz hareket edecektim. Şuan tek planım kapıyı bulup olabildiğince burdan uzaklaşmak sonra eve gitmenin bi yolunu bulmak. Merdivenlerden inerken dev salonu inceledim burdada kimse gözükmüyodu. Bütün evde krem duvar , kahverengi gösterişli eşyalar kullanilmisti ve evin sahibi gerçekten zevkli biriydi. Televizyon açıktı karşısındaki koltuğa baktığımda yatan kişiyi farkettim. Bu karanlık gözlerin sahibiydi ama bu sefer o yüzündeki sert ifade yoktu hatta çok masumdu. Belliki koltukta uyuya kalmıştı. Bu etrafta kimsenin olmamasını açıklıyodu serkan olsa bu kadar rahat bırakmazdı. Yavaşça yanına yaklaşıp onu incelemeye başladım. Yüzünde morluklar vardı. Belliki akşam beni bulan oydu. Biran önce burdan kurtulup eve gitmek istiyodum babamda acayip merak etmiştir , hem beni nasıl bulmuştu ? beni takip etmişti o halde , bi bu eksikti ama o olmasaydı serkan ne yapardı düşünmek istemiyorum ...

Elinde tuttuğu telefonu farkettim onu alıp babamı arayabilirdim. Sonra o uyanmadan burdan gidebilirim , sessizce eline uzanıp yavaşça çektim , uyandırmamaya çalışıyordum kimse kış uykusuna yatmış bi ayının inine girip onu uyandırmak istemez dimi ?

Telefonu almış babamı arıcakken aniden biri arkamdan ağzımı kapadı beni kendine çekti bağırmaya çalıştım ama işe yaramadı boğulcaktım hayvan herif öyle bi sıkıyoki elimden telefonu kaptı ve beni bıraktı

- Naptığını sanıyosun ?

Sessizce gözlerinin içine baktım cevap vermedim. Kızgın bi şekilde bakıyodu yüz ifadesi anında değişmişti çok korkutucuydu uyurkenki masum halinden eser kalmamıştı o gidip yerine yine bi hayvan gelmişti.

+ Niye bana yardım ettin ? Bırakıp gitmek yerine serkanla kavga ettin

Karanlık gözlerini üzerime kilitleyip bi süre düşündü

- Serkanı nerden tanıyosun

+ Babamın eski ortağıymış

Kaşlarını kaldırıp bana baktı " eski ortak " diye mırıldandı.

- Belkide bırakıp gitmeliydim

diyip kalktığı koltuğa yine oturup televizyon izlemeye devam etti . Cebinden çıkardığı telefonumu bana doğru attı tam havada yakalamayı başardım hemen babamı aradım tek çalışta açtı

+ Tuana iymisin nerdesin ? Seni heryerde aradık nereye kayboldun niye telefonu açmadin

Sesi çok telaşlıydı belliki merak etmişti

- Ben iyiyim merak etme gelince anlatırım yarım saat içinde evde olurum

telefonu kapatıp ona bakmaya başladım. Beni izliyodu

- Teşekkür ederim. Bırakıp gitmediğin için

Arkamı dönüp kapıya doğru ilerledim büyük bahçeden çıkıp yürümeye başladım nereye gittiğimi veya nerde olduğumu bilmiyodum sokaktaki tabelalara baktım adresi söyliyip taksi çağırdım. Kısa sürede geldi. Gitmeden önce son bi kez daha eve baktım. Camda beni izleyen gözleri farkettim. Ares ve o karanlık gözleri ...

Oy ve yorumları bekliyorum ))

Davetsiz Gelenler ( Grinin Hikayesi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin