2. Karanlık Gözler

273 3 0
                                    

(Medya : Ares )

Sabah yine iğrenç alarmın sesiyle kalktım tavanla bakışmadan sonra dolabı açıp giyecek bişeyler aradım üstüme kot şortumu ve salaş gri tshirtu giydim ve makyaj masasının başına geçtim kırmızı rujumu sürdüm ve rimeli sürüp saçlarımı serbest bıraktım fazla makyaj yapmıcaktım. Çantama kitapları ve hırkamı koyup alt kata indim Nejla teyzenin zorlamasıyla tostumdan birkaç ısırık alıp portakal suyumu içip çıktım . Portakal suyuna bayılırım. Anahtarımı alıp "Volkswagen jetta" marka arabama binip sahile doğru sürdüm. Okula gitmeden önce sahilde biraz zaman geçirmeye karar vermiştim. Arabayı parkedip herzaman oturduğum iskeleye çıktım. Çantamı kenara bırakıp rüzgarın saçlarımı uçuşturmasına izi verdim. Denizin mavi ufak dalgaları bütün dertlerimi alıp götürdü. Gözlerimi kapamış dinlenirken birden boynumda bi nefes hissettim gözlerimi açıp bakmamla suya düşmem bir olmuştu...

Arkamda alman kurdu vardı. Onu görünce korkudan iskelede olduğmu unutup suya düşmüştüm. Hava sıcaktı ama su daha çok soğuktu . Baştan aşağı ıslandım. Hala şoktan çıkamamışken o karanlık gözleri gördüm. Yüz hatları çok keskindi ve resmen bakışları "ben tehlikeyim" diye bağrıyodu. İskelenin ucuna gelip bana baktı yüzünde en ufak ifade yoktu. Ona bakmayı kesip kenara doğru yüzdüm.

+ Hava yüzmek için çok güzel dimi Ares ? Gel gidelim

Arkasını dönüp uzaklaştılar. Bu nasıl bi öküzlüktü. Demek onun canavarıydı. Şokun etkisinden çıkamadım. Köpeklerden acayip şekilde korkarım. İskeleye tırmanıp çantamı alıp içindeki hırka yı üstüme geçirdim , etrafa bakındım. Biraz ilerde canavarıyla birlikte yürüyodu. Hızla peşinden gittim.

+ Heyyy sen , senin canavarın yüzünden boğulabilirdim ya yüzme bilmeseydim bişey söylemen gerekmiyomu sen nası bi insansın öküzden 5 dakika önce doğmuşsun.

Arkasını dönüp beni süzdü o korkutucu simsiyah gözlerini üzerime dikmişti. En sonunda gözlerimi buldu.

- Git yoksa boğulmadığna pişman olursun.

Onunla konuşamıcağmı anladım zaten buraya gelmem hataydı sinirden ağlamaya başlamıştım arkamı dönüp gidecekken ayağım taşa takıldı ve kuma yapıştım. O anda kumu kazıp içinde kaybolmak istedim. Bi anda biri beni tutup kaldırdı ve yine o karanlık gözleri gördüm. İttirip yanından koşarak arabama gittim. Anlaşılan huzur bulduğum tek yeride kaybetmiştim...

Oy ve yorumları bekliyorum ))

Davetsiz Gelenler ( Grinin Hikayesi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin