Bu kitap @Nil_hwxie ve @kullaniciadiyokaw bebeklerim içindir.
"Seungmin-ah! Uyan!" Dibimde alarm gibi öten ev arkadaşımla sıcak yatağımdan kalkmak durumunda kaldım.
"Ne var Felix?"
"Karşı binaya birileri taşınıyor, gidip baksak ya?"
Pekâla, Felix'i çok seviyorum. Uzun zamandır arkadaşız falan filan ama...Biraz, şu merakını azaltsa mükemmel olacak.
"Güle güle sana, Felix."
Yorganımı kafama kadar çekip, yatağa gömülüp, tek seferde rahat bir pozisyon bulup, tam tekrar uykuya dalacakken...
"HAYIR BENİMLE GELİYORSUN! UYAN!"
Bakın, civciv gibi görünebilir. Ama onun içinde bir kurt yaşıyor. Yorganımı kaldırıp atar atmaz üstüme atlaması bunu pek kanıtlar nitelikte olmasada, öyle işte.
"TAMAM UYANDIM!"
"Hehe! Giyin üstünü hadi."
Felix üstümden kalkıp odayı terkettiğinde arkasından demedik bırakmamıştım. Hadi ama saat daha 11. Benim uyanma saatime 3 saat var.
----yazardan----
Seungmin ayağa kalkıp üstünü giyinmeye başladığında pencere gözüne takıldı. Dışarıya bakıp neler olup bitine bakmak isteyip bir göz attı. Aşağıda büyük bir kamyon karşı taraftaki apartmanın önünde duruyordu. Çalışanlar kamyondan indirdikleri eşyaları teker teker, dikkatlice kamyondan aşağı indirip apartmana sokuyorlardı. Karşı apartman kendi apartmanlarına nazaran daha modern, lüks, ve büyüktü. Seungmin sürekli o apartmanda veya o tarz bir evde yaşamanın hayalini kurardı. Ancak hala okuluyla ilgilendiği için kazandığı azıcık parayı biriktirme şansı asla olmuyordu. Felix halinden gayet memnundu. Felix asla lüks meraklısı biri değildi. Elindekilerle değil de yaşadıklarıyla mutlu oluyordu. Seungmin'de lüks, gösteriş meraklısı birisi değildi ve hayatından da memnundu. Yani, en azından elindekilerle yetinebiliyordu. Ancak asıl istedikleri bunlar değildi. Güzel bir işi olsun, evi, arabası, iyi imkânları olsun istiyordu. Ancak bunun için sabretmesi gerektiğinin farkındaydı.
Karşı apartmanda ki her daire bir aile ile doluydu. Yalnız yaşayan biri hiç yoktu. Ancak Seungmin aşağı baktığında "aile" denebilecek kimseyi görmemişti. Belki evin içindedirler diye düşünerek elinde yaklaşık 10 dakikadır salak gibi tuttuğu tişörtünü giydi.
"Yeterince show yaptım, gerisi paralı sayın adını bile bilmediğim komşular."
Odasından çıkıp oturma odasına adımladığında diğer ev arkadaşının da Felix'e kurban gittiğini anladı.
"Senide mi Hyung?"
"Hıhı..."
Felix diğerlerinin yanına odasından çıkıp geldiğinde sevgilisinin hâla uyuklar halde olduğunu görmüştü.
"Changbin?"
Changbin Felix'in sesini duyar duymaz ayağa kalkıp sanki hiçbir şey olmamış gibi kapıya yönelmişti.
"Ne çok oyalandınız be! Yürüsenize!
Seungmin, Hyung'unun bu değişimine şaşırsa da Felix'in üstünlüğü bazen onu da eziyordu.
~🌳~
"Tamam gördük, eğlendik, bitti gitti. Hadi evimize dönelim"
"Hayır, Seung, yeni komşumuzla tanışıcağız."
"Şey, bebeğim. Bu apartmandakiler bizim tarafı (apartmanı) pek sevmiyor hatırlarsan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANMİN | Hearing Your Dream
FanfictionBaşkasının rüyasını duyabildiğinizi düşünün. Bu fırsatı cehenneme mi çevirirsiniz, yoksa şansınız yaver mi gider?