Wish

156 26 16
                                    

"Seungmin?"

Olması mümkün olacak kişilerin sesi değildi bunlar. Felix, Changbin...

"Ah, uyuyor galiba..."

Kişi sesini alçaltarak kendi kendine konuşmaya başlamıştı.

"Hayır uyumuyorum."

Seungmin yorganını az indirip kendini dikleştirdi. Soğuk oda hafif titremesini ve uykusunun tamamen yok olmasını sağlamıştı.

"Ne yapıyorsun burada?"

"Senden habersiz gelmem biraz terbiyesizce oldu biliyorum ama hasta olduğunu söylediler. Bu gün seni barda göremeyince Felix ve Changbin'e sordum bende ve istersem yanına gelebileceğimi söyleyip anahtar verdiler."

Chris, Seungmin için tekrar bara gitmişti. Ancak göremeyince meraklanıp arkadaşlarına sormuştu.

"Aslında hayır hasta deği-"

Seungmin daha cümlesini bitiremeden öksürmeye başlamıştı. Soğuk havada yarı çıplak bir şekilde yatmasından dolayı üşütmüştü.

"En azından şimdiye kadar değildim."

"Bu şekilde uyursan tabi hasta olursun Seungmin."

Chris birden yorganı çekip kaldırınca Seungmin'den itiraz eder gibi sesler çıkmaya başlamıştı.

"Sızlanma Seung."

Ellerini vücuduna siper edip üşümemek adına kendine sarılmıştı.

"Şuna bak, perdelerin bile sonuna kadar açık. Bu odanın ısınmasını engeller biliyorsun değil mi? Hem sapık falan olur apartmanlar dip dibe."

"Hey, ben bir erkeğim."

"Yani?"

"Ne yani?"

"Kızlarda sapık olabilir."

"Söylersin onlara, kendileriyle ilgilenmiyorum."

Seungmin konuşmasıyla pot kırdığını anlamıştı. Açık açık kızlardan hoşlanmadığını belli etmişti.

"Uğraştırma beni onlarla."

Ya da kırdığını sanmıştı.

Chris en sonunda odayı biraz toparladıktan sonra Seungmin'e dönebilmişti. Çıplak vücudunda hafif göz gezdirdi. 

"Ne kadar da beyaz tenlisin?"

"Diyene bak."

"Güzel bir tuval olur senden. Ancak belli oluyor ki biri bu tuvale çoktan fırçasını değdirmiş."

"Ne?"

"Dövmenden bahsediyorum."

"Ha."

Seungmin sol tarafında duran aynaya başını çevirip dövmesine sabahki gibi göz gezdirdi.

"Tuvalin kalan kısımlarını ben renklendirebilir miyim?"

Chris'in cümlesiyle başını çevirdi Seungmin. Karşısında bir tanrının durduğuna yemin edebilirdi. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CHANMİN | Hearing Your DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin