0.2

12 0 0
                                    

Elini tutup kalktım. Kusura bakma görmedim seni dedi. Elini mi tutmuştu aman Allah'ım kalbim yerinden çıkacaktı. Ö-önemli değil diyebildim. Gülümseyip gitti bende okuldan çıkıp eve geldim. Ödevlerinin başına oturdum . Bildirim gelmişti kesin Yağız mesaj attı. Ama ödeve başladığım zaman telefona bakmazdım bitince cevap veririm diyerek derslerime geri döndüm.
3 saat sonra
Derslerim anca bitmişti. Derin bir oh çekip yemek hazırlamaya başladım. Liseyi İzmir'de okuyordum ailem ise İstanbul'da yaşıyordu. Aynı apartmanda teyzemle de oturuyordu . Ailem bunu bildiği için beni gönül rahatlığıyla İzmir'e yollamışlardı. Hatta teyzem onlarda kalmamı istiyordu ama ben rahat edemediğim için kabul etmemiştim şuan oturduğum daire de boşalınca benim için çok iyi olmuştu. Çünkü teyzemde olsa kendi annem ve babam dışında kimsenin evinde rahat edemezdim. Her şeyimi kendim yapabilecek yaştayım ve bu durum beni çok mutlu ediyor. Yemeği yapıp yedim , bulaşıkları makineye koyup mısır patlattım ve televizyonun başına geçtim. Biz çocukken anneannemin evinde soba vardı . Yer yıl 15 tatilde anneanneme giderdim. Anneannem köyde oturuyordu ve ben köy havasını çok seviyorum . Sobayı yakardı sobanın kenarında minderleri vardı çay yapıp mısır patlatırdı ve masal anlatırdı o zamanları anneannemi , kokusunu çok özledim . Evet maalesef anneannemi 2 sene önce kaybettik ...
Filmin arasında bir bildirim daha geldi . Bu kadar ısrarla yazan kimdi ?

053: Selam
053: Rahatsız etmedim umarım.
Ece: Kimsin ?
053: Numarım olmadığını söyleme
Ece: Yağız sen misin ?
053: O kim ?
Ece: Dalga mı geçiyorsun benimle? Kimsin sen ? Engellemeden cevap ver bence
053: Ben Deniz
Ece:Ne !
053: Niye bu kadar şaşırdın ki ? Yazamaz mıyım?
053:Numaram var sanıyordum
Ece: inanmıyorum sana
053:Nasılsın ispat edebilirim?
Ece: Onuda sen düşün
053: Bekle arıyorum

Telefon çalıyordu . Gerçekten Deniz miydi ?

053: Alo
Ece : Deniz !
053: Neden inanmadın ki ?
Ece : Sen beni aramazsın ne oldu ?
053: Aramasamıydım?
Ece : Git başkasıyla dalga geç Deniz ! Kapatıyorum.
053: Ece dur kapatma . Anlatıcam Her şeyi
Ece : tmm anlqt yalanlarını dinliyorum .
053: Seninle konuşmak istemedim mi sanıyorsun arkadaşlarım hep benimle dalga geçti. Sana gelmeye çalıştıkça gururuma yediremeyip hep uzaklaştım. Ne kadar gelmek istesemde gelemedim . O çocuk yanındayken senin kolundan tutup götürüyorken acı çekmedim mi sanıyorsun. Ne kadar canım yandı Bilmiyorsun. Ama arkadaşlarımda insanlarda umrumda değil artık sadece seni ıstiyorum. Elimi tutarsan her zorluğu aşabiliriz.
Ece: İnanmıyorum sana Deniz git kendine başka oyuncak bul !
053: Sana Herşeyi kanıtlıycam!
Ece: Bb
053: Ece dur kapatm-

Telefonu kapattım.

Benim Hayatım  ( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin