0.4

11 0 0
                                    

2 saat sonra
Ödev Nihayet bitmişti ama ellerimiz neredeyse su toplamıştı. Saat 3 olmuştu. Yağız kağıtları toplayıp çantasına koydu bana döndü. Ben gideyim artık dedi . Çantasını alıp arkasına döndü. Dışarda acayip bir yağmur vardı onu bu havada tabiki eve yollamıyıcaktım . Elini tutup kendime doğru döndürdüm. Yağız gitme... dedim . Çantasını alıp yere bıraktım. Oda beni duvarla arasına aldı. Çok güzel korkuyorsun, bu koku aklımı başımdan alıyor dedi. Sende dememle dudaklarımda bir baskı hissettim. Yağız beni öpüyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu . Sanırım Yağız'dan hoşlanıyorum...
Tam geri çekileceği sırada ensesinden tutup kucağına çıktım bacaklarımı beline doladım. Yağız ise daha sert öpmeye başladı. Odama doğru yürüyordu. Sırtım yumuşak zeminle buluştu. Ardından Yağız ağırlığını vermeden üzerime uzandı ve öpemeye devam etti . Beş dakika boyunca nefesimiz kesilene kadar öpüştük . Yağız geri çekilip beni göğsüne yatırdı saçımdan öptü ve harikaydın bebegim dedi . Hafifçe göğsüne vurdum . Yağız'ım utanıyorum sus lütfen dedim .
İyi geceler bebeğim yarın okul var dedi. İyi geceler Yağız'ım dedim ve kendimi huzurlu kollarında karanlığa teslim ettim.
Rüya gibi bir geceydi. Uzun zaman sonra bu kadar huzurlu bir uyku çekmiştim . Bir an hergün bu kokuyla uyuyup uyanmayı diledim . Dün geceden sonra Yağız'dan utanıyordum. Kucağına bile atlamışken bugün yüzüne nasıl bakıcaktım. Saate bakmıştım sabah beşti . Alarmın çalmasına iki saat vardı. Yağız'ın koynuna iyice sokulup uykuya daldım.
Yağız'dan
Sabah alarma bir saat kala uyanmıştım. Çok güzel uyuyordu . Gece aklıma gelince istemsizce sırıtmaya başlamıştım. Küçüğüm benim saçlarını öpüp uyandırmadan yataktan kalktım . Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim. Ellerim dudağıma kaydı, dudakları dudaklarıma değmişti. Eminimki bir gün teni de tenime değecekti. Bunun hayali bile bana yeterdi . Güzel bir kahvaltı hazırladım. Ve miniğimi uyandırmak için yanına gittim . Dudağına küçük bir buse kondurdum , uyan hadi uykucu dedim . Gözlerini açıp günaydın sevgilim dedi. Ece'm hep sevgilim de bana diyip dudağına yapıştım. Ece'de karşılık veriyordu . Bir süre sonra geri çekildim biraz daha çekilmezsem sadece öpmekle yetinemiyicem güzelim dedim . Ece yastığı yüzüne bastırdı. Yağız'ım sus utanıyorum dedi . Öperken kucağıma çıkarken utanmıyorsunuz Ece hanım diyip güldüm. Yastığı bana doğru fırlattı. Hadi geç kalıcaz sevgilim dedim ve odadan çıktım. Mutfağa gittim tabakları topluyordum ki belimde el hissettim arkamı dönüp Ece'yi kucağıma aldım ve bangoya oturttum. Masadan bir dilim domates alıp ağzına verdim. Sevgilim ben seni neden öpmelere doyamıyorum ? dedim . Anlından öpüp bangodan indirdim hadi ye bitanem soğutma dedim . Kahvaltımızı yapıp evden çıktık. El ele tutuşarak okula doğru yol aldık...

Devamı yarın gelicek nasıl buldunuz?

Benim Hayatım  ( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin