0.7

17 0 0
                                    

Yağız'a Herşeyi anlatmıştım . İlk başlarda delirsede zorda olsa sakinleştirmeyi başarmıştım.

Yağız'dan

Benim sevgilimin nasıl bileğini sıkabiliyordu ben ona dokunmayı bırak bakmaya bile kıyamazken ...
Beynimden aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Ece'yede bağırıp çağırmıştım ama ona inanıp güvenmediğim için değil daha önce bana söylemediği için o itin evini bulup ağzını burnunu, sevgilimin bileğini tutan canını yakan bileğini büküp kırmak istiyorum.
Ece'nin evine gidip eşyalarını aldık, tabiki bu olaydan sonra yanlız göndermemiştim. Ya biryerleden çıkıp zarar verse tek başıma gönderip meraktan çıldıracağıma elinden tutup ben götürdüm . Tekrardan benim evime gelmiştik.

Yağız'ın evine gelmiştik. Deniz arıyordu. Yağız elimden telefonu çekip alsada hoparlöre alıp şartıyla benim konuşmama izin verdi

053: İyi akşamlar Ece'm

Ece: Yersiz samimiyete gerek yok Deniz, Ne söyleyeceksen çabuk ol !

053: Güzelim yapma böyle

Ece: Güzelim falan deme erkek arkadaşım var benim rahatız etme beni

053: Ayrılıyorsun hemen ! Sen benimsin unutma

Ece: Deniz sözlerine dikkat et ! Ne söyleyeceksen çabuk ol birdahada beni rahatsız etme

053: Seni seviyorum ve senden bir şans istiyorum iki seneyi bir hiç uğruna harcama .

Ece : Herşey başlamadan bitti benim için artık bu konuyu açma çünkü ben kapatalı çok oldu Deniz ! Ben başkasını seviyorum ve onunla çok mutluyum .

053: Yalan söylüyorsun sırf beni kıskandırmak için o itle cıkmana gerek yok . Tamam kıskandım hatta delirdim ! YETER ARTIK ECE'M

Yağız dayanamayıp telefonu eline aldı.

Yağız: Lan it sevgilimi rahatız edip durma ! Bir daha dokunmayı bırak ararsan seni öldürürüm!

Telefon kapatıldı

053: kişisi engellendi .

Şerefsize bak ya nasıl konuşuyor böyle seninle bu neyin cesareti onu döve döve öldürmek istiyorum . Kolunu ne hale getirmiş it ben öperken bile dikkat ediyorum . Allah'ım yarabbim sabır ver !!

Yağız kükrüyordu ne yapacağımı şaşırmıştım. Kendime çekip sarıldım. Birkaç dakika sonra sakinlesmisti . Yüzünü ellerimin arasına aldım. Sevgilim benim için sadece sen varsın kim ne demiş ne yapmış umrumda değil ben seninim sende benimsin bugün nasıl çıldırdım kıskandım delirdim anladın mı ? Ben seni öpemeye kıyamazken o kızın gelip seni öpmesi ahh ahh delirmemek elde değil o dudaklar sadece benim Yağız'da ekledi.

Bu dudaklar sadece senin...

Sözünü bitirip beni öpmeye başladı. Bir süre sonra geri çekildi nefesimiz hep birlikte böyle kesilsin dedi. Aşığım sana adam ...

Aradan bir saat geçmişti. Sıcacık duşumu almıştım. Yağız'ımın t short lerinden birini giyip banyodan çıktım. Kokusu tshorta sinmişti, mis gibi kokuyordu. Sanırım bu tshortu çalıcaktım jdjdkjd.

Yağız'ım diye bağırdım. Efendim güzelim dedi . Tarak varmı dedim. Bebeğim ben saçlarımı taramıyorum dedi ve güldü ama eski sevgilimden bir tarak olacaktı surda dedi. Yağız senin her sevgilin evine mi geliyor dedim . İstemez, ben evimde tararım saçımı dedim ve kapıya doğru yürüdüm. Güzelim sakin ol şaka yapmıştım. Annem gelmişti tarağını unutup gitmiş dedi. Ayrıca bu kılıkla sadece benim yanımda durabilirsin bitanem, balkona bile çıkamazsın ,seni böyle tek ben görebilirim dedi . Tarağı alıp geldi ,gel bakalım miniğim otur önüme dedi. Şaşkınlıkla sen mi tarayıcaksın ? dedim . Neden güzelim tarıyamaz mıyım ? Dedi ve beni önüne oturttu. Sitemlice kimbilir kimlerin saçını taradın? Dedim saçımı nazlıca savurttum. Şuan senin saçını tarıyorum ilerde de kızımızın saçını tarayıcam bebeğim dedi . Saçıma nazik bir öpücük kondurdu. Saçımı o kadar nazik tarıyordu ki canımın acımaması için Herşeyi yapıyordu. Bundan sonra saçımı hep sen tara diye fısıldadım. Saçlarına sadece benim elim değecekse neden olmasın sevgilim dedi ...

Yağız'ın yanındayken bütün derdimi sıkıntımı unutuyordum . Onun gülüşü, bakışı, dokunuşu için herseyimi verirdim. Onunda benim için elinden gelen herseyi yapacağını bilmek çok güzeldi. Seni hak edecek ne yaptım adam...

Devamı akşam gelicek
Nasıl buldunuz?

Benim Hayatım  ( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin