0.9

12 0 0
                                    

Gözyaşlarımı durduramıyordum. Dün istemediğim , tersledigim adam için ağlıyordum belkide suçluluk duygusuydu. İlk gördüğüm taksiye binip hastaneye doğru yol aldım o an Deniz'in iyi olması için dua etmekten başka elimden bir şey gelmiyordu . Tüm acizlik ve çaresizliğimle yolun bitmesini bekliyordum. Allah'ım ne olur ona bir şey olmasın nolur !

Yirmi dakika sonra nihayet hastaneye varmıştım. Endişem yüzümden belli oluyordu . Deniz acil bölümündeymi acile doğru koşturmaya başladım o an aklımda ne Yağız ne başkası vardı. Sadece Deniz'i görüp kokusunu içime çekip elini tutmak ve iyi olduğunu görmek istiyordum .

Deniz'imi sedyede yatarken görünce kalbimin yarısını biri koparmış gibi hissetmiştim . Hemen yanına gidip elini tuttum . Ağlamam şiddetlenmişti sesim hıçkırıklarimla anlaşılmaz bir hal alırken sadece Deniz'im iyi misin? Diyebildim.

Elimi ellerinin arasına aldı iyiyim güzelim de kim haber verdi sana ? Dedi. Bu kadar telaşa kim soktu seni ? Sen benim için endişelendiriyor musun ? Dedi. Tabiki endişeleniyorum Deniz ! O ne demek ya ? Ayrıca benim yüzümden oldu sana o kadar tepki vermeseydim bunlar olmayacaktı. Ah salak kafam ahh ! Dedim . Güzelim deme öyle hepsi benim hatam ! Alkollü araba kullanmamam gerekirdi dedi. Deniz'im iyisin demi ? Ağrın falan var mı? Dedim. İyiyim güzelim, ağrım falanda yok ama sana bir şey sorucam ? Dedi . Sor bakalım dedim. Ece'm senin nerden haberin oldu ? Sana kim haber verdi? Dedi.

Dışarıdaydım telefonum çaldı. Yabancı bir numara arıyordu . Normalde açmam ama içimden bir ses aç dedi ve açtım.  Sevgiliniz kaza geçirdi dediler bende adını sordum Deniz diyince ödüm patladı ne yapacağımı şaşırdım, o kaşar korktum ki ! Seni bir daha göremiycem zannettim. Deniz'im bir daha alkollüyken arabaya binmek yok tamam mı ? Dedim .

      Tamam güzelim sen ne dersen o dedi.
   
     Ayrıca Deniz'im beni aramasalardi bana haber vermeyecek miydin? Dedim.

         Güzelim ben telaş etme diye söylemezdim ayrıca sen beni engellemistin , mutluydun beni hayatında istemiyordun . Kendimi acındırıyor gibi asla haber vermezdim. Dedi.

       Deniz o ayrı bu ayrı ben sana bir şey olsun ister miyim ? Saçmalıyorsun dedim.

        Bir şey olsun istersin demedim Ece ! Beni hayatında istemiyorsun dedim.  Ben senin Mutlu olman istiyorum ve senin hayatından çıkıyorum o itle mutluluklar dedi.

         Deniz'im deme öyle hayatımdan çıkıp gitme ! Ben seninle bir arada olmak için iki sene bekledim . Beni kendinden mahrum etme dedim . Ve ellerini tuttum . Deniz sana bir şey oldu diye çok korktum . Kalbimin yarısı eriyip gitti . Kötü bir haber alıcam sandım.  Allah'ım seni bana bağışladı diye ekledim.

Deniz'i seviyor muyum ? Bilmiyorum . Ama şuan kalbimde aklımda Deniz'i yanında olmak istiyor belkide suçluluk duygusu benim yüzümden olduğu için onu bırakamıyorum. Ama ne olursa olsun Deniz iyileşene  kadar ona göz kulak olucam ve yanından ayrılmayacam sonuçta iki o benim
iki senem . Onu bırakamam...

       Ece kendinden mahrum bırakma diyorsun ama başkasını seviyorsun , başkasının elini tutuyorsun , başkasıyla berabersin onun yanında aklına bile gelmiyorum . Beni engelleyip onun elini tutuyorsun dedi . Ellerini çekip ekledi başkasının sevgilisiyken benim elimi birdaha tutma dedi .

       O an ne yapacağımı bilemedim . Söylediklerinde o kadar haklıydı ki ! Ayrıca benim sevgilim varken niye onun elini tutuyordum? Şuan Yağız'a ihanet mi ediyordum ? Ahh Ece ahh neler yapıyorsun?

    Ben sana aşık olduğum için elini tutmadım. Ben seni seviyorum evet sana değer veriyorum ama iki senenin hatırı olduğu için seni bu vakitten sonra iyi bir arkadaş olarak gördüğüm için dedim .

      Deniz bozulmuştu , acı bir tebessüm ile zordan gülümsedi . İki senenin hatırına bu öküze bir şans verir misin ? Sana bu zamana kadar benim yüzümden yaşadığın tüm olayları unutturup en güzel şekilde yenileriyle yerlerini değiştireceğime söz veriyorum güzelim. Bence bu eşşek ikinci bir şansı hak ediyor he dedi .

        Ne demeliyim bilmiyorum? Bu çok güzel bir teklifti ömür boyu Deniz'le olmak , onunla evlenmek , çocuklarımın babası olması
          Bunlar benim hayalimdi . Hayallerimin gerçeğe dönüşmesi ise benim bir kelimeme bakıyordu.  Peki ya Yağız zor günümde yanımda oldu .  Elimden tuttu . Beni hiç üzmedi. Onu yarı yolda bırakmak olur mu ?

       Deniz...  diyebildim sadece

        Hadi güzelim bu yola sonsuza kadar benimle çıkmaya kaybettiğimiz zamanların acısını çıkarmaya  var mısın ? Dedi .

       Evet mi demem gerekiyordu ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Hayatım  ( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin