Yağız evde konuşalım lütfen Sevgilim dedim. Yağız'a bu olayı unutturmam lazımdı yoksa Deniz'in ağzını burnunu kırardı. Yağız'ım evde biri varmı ? dedim . Tek başıma yaşıyorum bitanem dedi . Eve varmıştık kapıyı açıp beni içeri soktu evet Ece hanım siz bana bir şey anlatacaktınız benim dokunmaya kıyamadığım bu bileği kim bu hale getirdi dedi dişlerini sıkarak . Sus Yağız ilk önce daha önemli bir işimiz var! ilk önce o kızın tenini senin dudağından silicem dedim ve Yağız'ın dudağına yapıştım. Nefesimiz kesilene kadar deli gibi öpüştük. Bir süre sonra geri çekilip anlımı anlına yasladım. Sanırım Sevgilim beni affetti dedi. Bir daha bu dudaklara benden başkası değerse ölümlerden ölüm beğen Sevgilim dedim . Ve tekrar öpüşmeye başladık.
Aradan bir saat geçmişti. Yağız'da bende iyice sakinlemistik. Yağız'a tabiki kolumu o hale Deniz'in getirdiğini anlamamıştım. Bir şekilde geçiştirmiştim. Şuan ise uzamış film izliyorduk. Zilin sesi ile doğrulup kapıya doğru gittim sabahki o kız gelmişti. Yağız'ın evini nerden biliyordu ki ? Birde Yağız'ın çantası vardı elinde tabi ya ben koşarak çıkınca Yağız çantasını almadan gelmişti peşimden. Merhaba Ece dedi. Merhaba da neden geldin ? Dedim. Yağız'ın çantasını getirdim ve özür dilemek için geldim. Yağız beni hep kardesi gibi gördü daha fazlası hiçbir zaman aramızda olmadı ben de Yağız'ı farklı gözle görmüyorum zaten okulda beni sürekli taciz eden bir çocuk var. Bana bakınca bende Yağız'ı Sevgilim olarak göstermek için öptüm dedi. Ve ağlamaya başladı maksat sizin aranızı bozmak değildi çok özür dilerim dedi. O anki samimiyetine inanmıştım zaten ağlayan birini görünce dayanamazdım orası ayrı, adın ne dedim . Cemre dedi. Bir daha olmasın ben seni affettim Yağız affederimi bilemem ? Ama affetse bile bugünden sonra seni Yağız'ın etrafında görmek istemiyorum dedim. Cemreyle konuşurken Yağız seslendi .Güzelim kimmiş? Dedi. Sevgilim gelir misin? Dedim . Cemre bana anlattıklarını Yağız'a da anlattı ve birdaha Yağız'a yaklaşmayacağına söz verdi . Biraz da olsa içim rahatlamıştı . Cemre gittikten sonra kapıyı kapatıp Yağız'a sarıldım. Seni seviyorum sevgilim dedim. Evet artık eminim Yağız'ı seviyorum
Yağız'dan
İlk defa bana seni seviyorum demişti . Sarılmasına karşılık verip bende seni seviyorum Herşeyim dedim. Ve o başımı döndüren konusunu tekrardan içime çektim. Sonra mırıldanmaya başladım.Duysun be dağlar taşlar çok seviyorum demiş miydim ?
Ece'de devamını getirdi
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim toprağım havalanmaz kurur gidere bahçelerim...Saat 7 ' ye geliyordu.
Ve beni bir saat sonra Deniz arayacaktı. Açmazsam okulda tekrar karşıma çıkar diye korkuyorum . Düşünsenize aylarca peşinden koştuğunuz sizinle dalga geçip sizi sevmediğini sandığınız adam meğer mecburiyetten öyle davranıyormuş meğer sizi seviyormuş. Size yaklaşan başkasını görünce kıskançlığından çatlayıp size geliyor duygularını ve olanları anlatıyor peşinizi bırakmıyor. Ama iş işten geçtikten sonra geliyor en çok ona ihtiyacınız olduğu zamanda size sadece acı oluyor . Ama siz artık ona kanmamaya yemin ediyorsunuz . Ve kalbiniz artık başkası için atıyor üstelik sizi üzmiyicek her koşulda yanınızda duran biri için bu hem çok güzel hemde kötü bir sey Deniz ne zaman gelse her zaman kabulüm diyen Ece'nin artık Yağız'ı var ...
Düşüncelerimi kenara bırakıp Yağız'a döndüm .
Yağız'ım ben artık gideyim dedim. Sevgilim gitme bu gecede senin kokunda uyumak istiyorum dedi. Ama böyle yapma yakışıklım sana kıyamıyorum biliyorsun dedim . Hadi be güzelim gitmiyorsun değil mi ? dedi . Alt dudağını büzmüş şekilde bana bakıyordu bana kalsa hep onunla uyumak isterdim ama bugünde Deniz'le konuşmazsam yarın yine beni rahatsız edecekti. Tamam Yağız'ım kalayım ama sen fazla alıştın bu duruma dedim. Sevgilim kokunu içime çektiğim anda bir daha seni bırakmayacağıma söz verdim de ondan dedi . Aşkım benim bir eve gitmem gerek dedim . Neden Sevgilim? Dedi. Duş alıcam çantamı falan da hazırlasam iyi olur dedim. Sevgilim çantanı hazırla gel ya da istiyorsan beraber gidelim duşu burda al saçlarını kurutmazsın sen şimdi üşütürsün dışarısı buz gibi dedi. Aman Allah'ım çok düşünceli bir Sevgilim vardı. Yanağından öpüp geri çekildim . Birtanem ben eşyalarımı alıp geleyim sen soğukta hiç dışarı çıkma dedim. Başta çok itiraz etsede sonunda kabul etmişti.
Acaba Yağız'a söylemiyerek kötü mü yapıyordum . Daha sonra bu durumu yanlış anlayıp ilişkimizi bitirebilirdi. Ne olucaksa olsun Yağız'ın güvenini kıramam . Evden çıkacakken geri döndüm. Ve Yağız'a seslendim. Sevgilim bir şey konuşabilir miyiz ? Anlat bakalım güzelim dedi . Tekrardan salona geçip oturduk. Ellerini ellerimin arasına aldım o an söylemekle söylememek arasında kararsızdım. Acaba ne tepki verecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım ( DEVAM EDİYOR)
ChickLitAsla aşık olmam dediginiz birine aşık oldunuz mu ? Ya da birinin peşinden kendinizi yorup harap ettiniz mi ? Tam karanlıktayken biri gelip hayatınızı aydınlattı mı ? Bu kitapta Ece'nin Karşılıksız aşkı ve karşısına çıkan beyaz atlı prensi anlatılmak...