0.3

12 0 0
                                    

Deniz yazmıştı bana ! Hala inanamıyorum.

053: Güzelim dinle beni bir kere çok özür dilerim .
053: Başka erkeklere yakın olman beni delirtiyor .
Ece: Yazma bana Deniz!
053:Deme böyle ! Kalbimi söküyorsun güzelim.
Ece : Yalanlarını duymak istemiyorum Deniz !
053: Ece lütfen böyle deme !

053: Numaralı kişi engellendi.

Evet Deniz'i hala çok seviyordum. Ama ona inanmak istemiyordum. Beni yine kandırıp dalga geçecekti. Ya da Yağız'la yakın olup egosunu tatmin etmemem onu rahatsız ediyordu . Bilmiyorum kafam çok karışık ama ne kadar çok sevmeme Deniz'in yaptıkları hemen unutulacak şeyler değildi. Yağız napıyor acaba onun kalbini kırmıştım. Allah'ım ne oluyor bana? Deniz'im yazdı ama ben hala Yağız'ı düşünüyorum.

Ece : Yağız , iyi geceler
Yağız: iyi geceler Ece
Ece : Nasılsın?
Yağız: Neden yazdın?
Ece : Merak ettim seni
Yağız: Ben kimim ki ? Niye merak ettin ?
Ece : Yağız söyleme öyle
Yağız: Ne dememi istiyorsun Ece? Bugün ettiğin onca laftan sonra?
Ece: Çok özür dilerim Yağız ben öyle demek istememiştim
Yağız: İstemedin veya istedin ne önemi var ? Dedin mi ? Dedin bende haddimi bilicem bundan sonra.
Ece : Özür dilerim Yağız' ım

Ne dedim ben Yağız'ım ? dedim .
Yağız: Yağız' ım mi dedin sen ?
Ece : İstemiyorsan demem
Yağız: Niye istemiyeyim güzelim. Sadece şaşırdım.
Ece : Güzelin miyim gerçekten?
Yağız: jdjsksks guzelimsin
Yağız: Ece sende sabahki notlar var mı? Birisi çantamdan çalmış.
Ece: Var ama yrn sabaha değil mi onlar ?
Yağız: Evet sabaha , fotoğraflarını atabilir misin ?
Ece : Fotoğraflarla başa çıkmaz sırası karışır.
Yağız: Ne yapabilirim o zaman ?
Ece : Tek başıma üç saatte yazdım. Sabaha yetiştiremezsin. Benim evime gel beraber yazalım.
Yağız : Beni eve mi atacaksın güzelim ;) jdjdksk
Ece : Yağız konuyu sapıtma ! Yardımcı olup kendimi affettirmek istemiştim sadece ! İstemiyorum diyebilirdin
Yağız : İstemez olur muyum güzelim şaka yaptım sadece sen çağırırsında gelemez miyim ? Ama ailen ?
Ece : ailem istanbulda kalıyor burda yok , ama gelirken dikkatli ol teyzemler yukarı katta görürlerse iyi olmaz.
Yağız: tamam güzelim konum at .
Konum atılıyor 📍
Yağız: Evlerimiz yakınmış. 10 dakikaya oradayım güzelim.
Ece : Tamam bekliuroum :)
Ece : yazmadım bekliyorum.
Yağız: Heyecanlandın sanki biraz hdjsjs. Gerçi bende pek sakın değilim seni ev haliyle görmek istiyorum.
Ece : hadi Yağız hadi jdjsks

Yağız ~
Ben ve bu saatte ders yapmak . Hiç uyumlu şeyler değildir . Ayrıca notlarım da çalınmadı. Ece' yi görmek için ödev yapmaya bile razıyım . Gülüşü bakışı konuşması Yağız'ım dediğinde o kadar mutlu olmuştum ki ! Emindim artık Ece'den hoşlanıyordum. Eşofman takımımı giydim , saçlarıma şekil verip parfümümü sıktım. Okul çantamı alıp evden çıktım.

Yağız'a mesaj yazdıktan sonra üzerime pijamalarımı giydim , saçımı topuk yaptım hafif bir parfüm sıktım ve Yağız'ı beklemeye başladım. Çalan zil ile irkildim . Yağız gelmişti. Kapıyı açıp içeri aldım ayakkabılarınıda içerideki ayakkabılığa alıp kapıyı kapattım. Çok guzel kokuyordu. Ayak uçlarıma yükselip sarıldım oda sarılmama karşılık verdi.
Hoşgeldin Yağız dedim . Bana döndü ve hoşbuldum guzeldim de Yağız'ım diyordun en son ona ne oldu? Dedi. Tekrardan hoşgeldin Yağız'ım dedim ve gülümsedim. Ve konuşmaya devam ettim . Hadi gel başlatalım dedim . Yagızda başlayalım güzelim ama yanımda sen olucaksan sabaha kadar bile yazarım dedi . Yanağından öpüp geri çekildim. Yağız donmuştu. Elinden tutup içeri geçtim .
Yağız'dan
Resmen beni öpmüştü . Daha sonrada elimden tutup içeri götürmüştü. O an kendi kendime söz verdim . Bir gün kendi evimize de Ece'nin elinden tutup girecektim . O kadar güzel kokuyordu ki kokusunda kaybolmak istedim ellerini ömür boyu ellerime kilitlemek o güzel gülüşünü sadece benim görmemi diledim ...

Benim Hayatım  ( DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin