Capitolul 11 - Syco

2.6K 168 3
                                    

Katie P.O.V. 

Aseara , dupa cina , si dupa ce Simon a plecat , am vrobit cu Andrew si este de acord cu tot .  Un bipait enervant alaturi de razele soarelui imi deranjeaza sfantul meu ritual cu patul... somnul. Ma ridic si vad ca este 8. Trebuie sa ne pregatim ca eu si Andrew sa mergem la studio , ahh , si baietii nu trebuie sa afle nimic , ce naspa cu Zayn si cu Liam... Ma ridic din pat si imi fac rutina , imi aleg niste pantaloni scurti din blug albastri  cu talie  ridicata si un top negru . Peste imi iau o camasa alba cu maneca scurta. Imi indrept parul meu negru si il pieptan putin , lasandu-l  pe spate. Imi pun intr-o geanta telefonul si cheile , pe langa niste bani.Ma dau cu putin tus , rimel si ruj rosu aprins. Imi iau conversi mei in picioare , cei negri si pornesc spre bucatarie. Mare mi-e mirarea cand ii vad pe Liam , Zayn si Andrew. 

-Neata ! le zic si ii dau cate un pupic pe obraz lui Andrew si Liam , si lui Zayn un sarut scurt. 

-Buna dimineata ! imi spun ei.

-Unde mergeti? (Liam)

-Uhmm , avem ceva treburi cu apartamentul. zic eu rapid. 

-Ohh , nu a zis Andrew ca a rezolvat? intreaba Zayn.

-Stii cum e in ziua de azi , oameni mai vor sa modifice pretul ,mai aia , mai alta.. Hai Andrew! zic si il trag dupa mine.

-Iubito  , nu vreti sa va duc eu? (Zayn)

-Nu mersi love , merge singuri ! rasound repede , il sarut scurt pe Zayn si il imbratises pe Liam , imi iau geanta si pornim spre studiourile Syco. 

*

Ajunsi acolo , Simon deja ne astepta. Ne-a poftit imediat in biroul sau.

-Ma bucur sa vad ca mi-ati acceptat oferta. ne zambeste Simon. Katie sper ca ti-a explicat aseara ceva din treburi, zice Simon si Andrew da afirmativ din cap. Bun, o vreau pe Katie ca cantareata principala si tu , impreuna cu alti dansatori veti fi pe langa ea , in alte cazuri va dansa si ea , alaturi de tine si de ceilalti , ok?

-Ok! (Andrew)

-Katie , ma gandeam mai bine tu vrei o cariera solo? 

-Da , de ce? 

-Imi venea in cap o idee trasnita. Stii , One Direction a scazut remarcabil de la ultimul concert. Ma gandeam daca.. Nu vrei sa discutam cu baietii si .... Sa inoim trupa cu inca un membru?

-Ow , WoW , Simon , nu crezi ca e cam departe ? Si daca baietii nu vor accepta?Si Andrew?

-Pai , daca baietii nu accepta  , luam planul doi cu cariera solo , si daca te accepta , Andrew va face parte din echipa ta , stii , fiecare dintre baieti are un badigard si stilisti si multe altele. Poate face parte din echipa ta , si bineinteles va primi o suma de bani lunara la fel ca tine! (Simon) 

-Ok , cheama-i pe baieti! spun si Simon isi ia telefonul si le trimite mesaj celor 5 crai de la rasarit sa vina aici. Parca am uitat ceva! Uhmmm , o sa-mi amintesc mai tarziu! 

*

Baietii au venit la studio . 

-Katei , Andrew , ce-i cu voi aici? Ati facut ceva? (Liam)

-Nu, Liam, doar ca ... Avem o propnere pentru voi. (Simon)

Simon le explica in detaliu cum sta treaba , ei se gandesc putin . Se strang intr-un grup mic si se aud numai soapte . Se despart si Harry spune:

-Noi suntem de acord cu asta . 

-Perfect! zice Simon rambind . Acesta e contractul Katie . O data ce-l semnezi , vei fi in trupa! zice Simon si imi intinde niste foi groase si un pix. Citesc unde trebuie sa semnez si scriu caligrafic pe liniuta ”KatieP.” 

My little sister (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum