-Ce v-a apucat? Ii intreb.
-Nimic , zice repede Liam.
-Siiigur... zic . Mi-e mi-a trecut pofta de mancare , ne vedem maine. Si plec din bucatarie , dar aud pe cinve zicand :
-Prostule ai suparat-o ! probabil fiind Liam sau Andrew. Urc sus in camera mea , imi iau pijamalele alcatuite dintr-un tricou albastru cu Batman pana la buric si o pereche de pantaloni scurti de trening. Si ma bag in pat.
LOUIS P.O.V.
Sunt in camera mea , si vreau sa adorm , dar nu pot , singurul lucru la care ma gandesc este ... ea... Pur si simplu ... cred ca m-am indragostit , nu pot sa stau departe de ea , ma intreb daca o mai place cineva.
-Pot sa intru ? ma intreaba Zayn , care nici nu am observat ca a intrat.
-Ai facut-o deja.
-Scuze , uhmmmm eu... zice inchizand usa in urma lui. Tie chiar iti place de Katie?
-Da , tie?
-Mda..
-Si ce facem? Il intreb.
-Pai , ne apropiem fiecare de ea si ea va alege. Mi se pare corect nu?
-Da , cam asa ceva , dar trebuie sa aflam daca o mai place cineva , pana la urma , cine ii rezista ei? Chicotesc eu.
-Nimeni , zice el. Ce zici , crezi ca-l place pe Andrew?
-Zayn , ei au trait o viata impreuna , cred ca sunt atasati dar nu in genul ala...zic
-Da , cred ca ai dreptate. Ce crezi ca a mostenit de la Liam?
-Nu stiu , dar ar fi frumos daca ar sti sa cante nu crezi?
-Ba da , dar nu prea as vrea sa aiba 2 picioare stangi ca Liam... zice si eu rad
-Asta e adevarat , crezi ca amsuparat-o?
-Mai degraba speriat-o.(Z)
-Mdeeea , ai drepate , ma intreb daca o sa reziste cu noi in casa... (EU)
-Da' a rezistat vreodata cineva cu noi sub acelasi acoperis ? (Z) zice si iese din camera nu inainte sa-mi ureze un noapte buna . Ma intind si simt cum somnul ma prinde.
ZAYN P.O.V.
Am plecat de la Louis si , nu prea am chef de somn. Ma intreb ce face Katie ... Ma voi duce la ea , sper ca nu doarme. Intru la ea in camera , tot ce vad este lumina de la televizor , l-a lasat aprins. Ea doarme si este ca un inger ... Ma apropii de ea si o sarut pe frunte ca un ... ce oi fi eu pentru ea ... protector.
-Zayn . zice
-DA? Zic sperand sa nu ma intrebe ce fac.
-Ce faci aici?
-Eu... am vrut sa vad ce faci , dormeai?
-Nu , nu pot , nu ma spune lu' nenea' Liam dar am vazut un film de groza si mi-e frica sa dorm... zice ea
-Nu o sa te spun , iti dau un ursulet? O intreb chicotind
-Nu . Poti sa stai cu mine te rog? Ma intreaba si , daca vreau sa fiu un adult matur nuii voi arata ca sunt ultra-super-mega-extra bucuros.
-Sigur . spun incercand sa-mi dres vocea , ma descalt si ma pun langa ea , o iau protector dupa talie si o strang la pieptul meu , ea ghemuindu-se acolo , e asa calduroasa.... stai putin ! Ii pun mana pe frunte si se pare ca ...
-Frige , Katie ai febra ! zic eu
-Dasta ma durea capul... zice ea.
-Ma duc sa iau niste pastile , sau vrei sa-l chem pe Liam?
-Mai bine pastilele ,zice ea si eu ma dau jos , si ies repede ca sa-i iau pastilele de jos , mereu avem pastile , niciodata nu se stie ce facem... Pe hol dau de Louis .
-Ce este asa mare graba? Ma intreaba
-Katie are febra . zic
-Du-te dupa pastile! Imi zice aprape tipand .
-Asta vreau sa fac ... dar poti sa te dai?!
-Oh , scuze... zice . Trebuie sa stam cu ea in seara asta , nu trebuie sa s e imbolnaveasca .
-De acord. Zic si o iau spre bucatarie , acolo unde tinem pastilele. Le iau , Louis ia un pahar de apa si pornim spre Katie , chiar nu vreau sa pateasca ceva rau... Ajunsi in fata usi ei , o deschidem si Katie sta turceste , in fund cu mainile sprijinite de cap.
-Dureri mari hah ? o intreaba Lou' si ea tresare.
-Tu ce cauti aici?
-Doar nu credeai ca te las doar cu ăsta nu? (L)
-Ce vrei sa insinuezi? (EU)
-Nimic...(L) Si imi ia cutia de pastile din mana si se indreapta spre Katie , ii da o pastila si apa si ea le inghite .
-Multumesc baieti dar acum puteti pleca , nu vreau sa va stau pe cap din prima zi... zice ea.
-Eu voi sta chiar daca tu vrei sau nu (EU)
-Ok.. zice ea
_______________
Si uite ca asa am stat toata noapte , Katie a reusit sa adorma intr-un final la mine in brate (1-0 pt mine) , dar eu nu am adormit , am vrut sa o veghez sa ma asigur ca e bine , pe Louis l-a luat somnul de muuuult . Simt cum ma cuprinde si pe mine somnul...
CITEȘTI
My little sister (Zayn Malik F.F.)
FanfictionBuna , sunt Katie , o orfana . De mica nu am avut parintii si nici frati sau surori. Am fost adusa la un orfelinat in care , cu greu nu m-au dat afara pentru ca nu mai erau locuri. Imparteam patul cu Andrew . Il cunosc de cand aveam ... defapt il cu...