Capitolul 1 - Un Styles si o Payne...

7.4K 261 18
                                    

Buna , sunt Katie , o orfana . De mica nu am avut parintii si nici frati sau surori. Am fost adusa la un orfelinat in care , cu greu nu m-au dat afara pentru ca nu mai erau locuri. Impateam patul cu Andrew . Il cunosc de cand aveam ... defapt il cunosc de cand am intrat in orfelinatul ala.  La 15 ani , eu si el am hotarat sa fugim de acolo. Nu era cel mai frumos loc... Eu m-am angajat ca chelnerita si Andrew a fost luat ”sub aripa” de catre un mecanic auto. Nu par niste slujbe stralucite , dar ne ajunge cat sa platim chiria si sa ne permitem si scoala .Avem un apartameant in care , ne simtim perfect . Acum am 16 ani . Andrew la fel,  si el e orfan , diferenta e ca , parintii lui au murit intr-un accident de masina , pe cand ai mei... m-au abandonat. Nu mai vreau sa discut despre asta. Azi este ultima zi de scoala , si apoi vacanta de vara . Ah da , am uitat sa mentionez ca noi ne aflam la Londra ? Hmmm cred ca da.

-Haide lenes-o !! zice Andrew si , dupa cum il stiu , va arunca cu o galeata de apa pe mine.

-Nu!!zic.

-Haide , doar nu vrei sa ratezi ultima ta zi nu ? Adica a noastra , haide!! Katie!Arunc apa pe tine!

-Gata !! tip si ma ridic din pat , el iese afara din camera mea , imi iau un maiou alb  si niste blugi pe picior negri , niste platforme de 7-8 cm , peste , imi iau o jacheta neagra si le asez pe pat . Intru in baie , imi fac rutina care a durat vreo 10 minute si imi iau hainele pe mine , ies si merg spre bucatarie . Andrew e acolo , cu doua boluri pline de lapte si cereale. Am mancat si am iesit indreptandu-ne spre liceu , abia astept si vara asat plictisitoare , in care voi fi nevoita sa lucrez din greu , dar m-am obisnuit. Am ajuns in fata liceului de muzica . Am uitat sa va spun ca eu cant de mica , de Craciun vreau sa-mi iau o chitara , voi vedea ce pot face. In fata liceului opreste o masina neagra , sport , din ea iesind 5 baieti , chiar draguti daca pot spune. Andrew chicoteste cand vede ca ii analizez asa bine.

-Ce gasesti interesant la aia? Ma intreaba

-Nimic , haide ca noi nu avem treaba cu ei , avem ca scop sa scapam cat mai repede de aici , corect?

-Corect. Intram , ca de obicei , fete baieti , grupuri mici si mari , etc. Eu si Andrew nu avem nevoie de alti oameni  , ne este de ajuns ... noi . Suntem ca frate si sora , avand in vedere ca nu am familie il pot considera pe el fratele meu . Pana la urma , ma cheama Katie Weeks si pe el , Andrew Edwards , norocul nostru ca nu suntem la inceputul catalogului. Hi hi hi... Ajungem in sala de clasa , si avem noroc pentru ca , se sunase... Diriginta intra in clasa , si ne ureaza o vacanta placuta , serios? Pentru asta ne-a chemat la scoala? In clasa intra directoarea .

-Buna ziua elevi !Buna ziua domnisoara Weeks . Va rog sa ma insotiti pana in biroul meu , i-ati si lucrurile. Ma scuzati de intrerupere.imi zice directoarea , eu imi iau telefonul din banca si geaca pe mine si o insotesc , facandu-i semn lui Andrew ca-l sun dupa. Oare de ce ma cheama? Cred ca am o ipoteza , acum o luna ne-a pus sa dam sange , daca a fost gasita vre-o boala ? Cum ne vom descurca eu si Andrew?! Intram in birou. Este frumos pe aici , nu am fost niciodata , nu am vrut probleme...

-Domnisoara Weeks , stiu despre dumneavoastra ca sunteti orfana , nu-i asa?

-Da somna directoare , dar as prefera sa-mi spune-ti Katie .

-Ok , pai Katie , ti-am facut analize la acel sange , stii despre ce vorbesc nu-i asa?

-Da , daca ati gasit vreo boala sau- dar ma intrerupe.

-Nu te ingrijora , voiam sa-ti spun ca ti-am gasit fratele. Baieti intrati!!! Striga directoarea si cei 5 baieti pe care i-am vazut intra . Unul blond , altul care are multe tatuaje , defapt , aproape toti au tatuaje . STAI! Eu nu am frate!! Am fost abandonata!

-Doamna directoare , cred ca este o confuzie , adica , eu ... nu am frati din cate stiu.

-Scumpo , mai bine discuti cu el. Imi zice un baiat cret , iar directoarea iese.

My little sister (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum