LIAM P.O.V.
CE PROST SUNT !! CUM AM PUTUT SA FAC ASTA ?! TREBUIE SA MA DUC DUPA EA .
-LIAM !! ma striga Zayn din spate . UNDE E KATIE ??
-LA ea in camera .
-Si de ce nu deschide usa? De ce nu vorbeste ? CE I-AI FACUT ??
-Nimic , decat , poate i-am controlat viata ..
-Omule esti tampit ! Striga si il vad cum se panicheaza. Daca a patit ceva ? E NUMAI VINA TA ! CE I-AI SPUS?
-I-am spus sa nu se indragosteasca de unul din voi. Si a iesit cam urat.zic si imi pun mana dupa ceafa .
-Tot tampit ai ramas. imi zice si mergem spre camera lui Katie .ajunsi la usa auzim un sunet si dupa niste cioburi parca pica pe podea.
-KATIE DESCHIDE USA !!! tipa Zayn din toate puterile.
-LASATI-MA IN PACE , DACA NU E ZAYN SAU LOUIS NU DESCHID USA !!!! zice Katie .
-Katie , te rog deschide ! zice Zayn si Katie deschide usa si il trage pe Zayn de in camera , dar a deschis si inchis usa asa repede incat nu am putut vedea nimic.
ZAYN P.O.V.
Katie ma ia de mana si ma trage inaiuntru . Acolo vad o vaza sparta langa pat si ma uit la Katie care are ochii rosii si umflati de la atata plans. Inchide usa cu cheia din nou si vine langa mine si isi pune capul pe pieptul meu , eu inconjurandu-i talia cu mainile mele .
-Ce s-a intamplat ? ii soptesc la ureche incercand sa o linistesc si vad ca se relaxeaza in bratele mele , si incep sa ma legan usor-usor , ea fiind tot in bratele mele.
-Liam s-a intamplat . zice ea cu voce stinsa . Mi-a interzis sa ma indragostesc , dar nu poti sa comanzi inimii de cine sa te indragostesti ...
-Asta e adevarat . Dar exista cineva in inima ta acum ? o intreb .
-Nu stiu , poate da. Dar vreau sa fac ceva ca sa fiu sigura .
-Ce ? intreb si atunci isi lipeste buzele sale de ale mele . Imi ia nu mai mult de o secunda sa-mi dau seama de ce se intampla . Ii iau fata in mainile mele si adancesc sarutul . NU POT SA CRED . AAAAAAAAA . Ma sarut cu Katie ! Pe care o iubesc ! M-a ales pe mine , nu pe Louis !! Aaaa , In sinea mea sar in sus de fericire . Katie rupe sarutul.
-Te-ai convins ? o intreb
-Da . M-am convins ca ...
CITEȘTI
My little sister (Zayn Malik F.F.)
FanfictionBuna , sunt Katie , o orfana . De mica nu am avut parintii si nici frati sau surori. Am fost adusa la un orfelinat in care , cu greu nu m-au dat afara pentru ca nu mai erau locuri. Imparteam patul cu Andrew . Il cunosc de cand aveam ... defapt il cu...