Si uite ca asa am stat toata noapte , Katie a reusit sa adorma intr-un final la mine in brate (1-0 pt mine) , dar eu nu am adormit , am vrut sa o veghez sa ma asigur ca e bine , pe Louis l-a luat somnul de muuuult . Simt cum ma cuprinde si pe mine somnul...
DIMINEATA – ZAYN P.O.V.
Razele soarelui se joaca pe fata mea . Dau sa ma ridic dar cineva ma imbratiseaza , crezand ca este Katie , ma intorc cu fata sprea ea .
-AAAA! (L)
-AAAAAA! (EU)
-Louis ce faci aici?!?(EU)
-Ce faci tu aici ?!? Unde e Katie?? (LOU)
-Nu stiu ! (EU) Ma incalt repede , Louis urmandu-mi exemplul . Katie nu e in camera , coboram , nimic la sufragerie. In schimb , in bucatarie se simte ceva. De acolo iese Katie cu o tava cu 3 portii de clatite cu ciucalata (scuze , nu m-am abtinuuut ) .
-Hei baieti, ce a fost cu tipetele ? A intrebat ea .
-Nimic ! Unde sunt ceilalti? (EU)
-Au plecat sa se plimbe si nu voiau sa va trezeasca . Multumesc ca ati stat cu mine , dar chiar nu trebuia ... (K)
-Hey , e in regula ! (LOU , si o ia in brate) 1-1 amice...
-Ok , hai sa mancam. Zice ea si ne ducem spre bucatarie , si mancand
___________________________________
Dupa 2 ore vin si ceilalti iar Liam ma cheama sa discutam intre 4 ochi.
-Nu vreau sa trag concluzii pripite , deci ce s-a intamplat aseara ? intreaba el.
-Nimic.(EU)
-Ce cautai la ea in camera ?(LIAM)
-Voiam sa vad daca a adormit..(EU)
-Si de ce ai stat cu ea? Si de ce era si Lou' ? (LIAM)
-In apararea mea , ea avea febra si i-am dat niste pastile ca o durea si capul , dar nu stiu ce scuza are Louis... (EU)
-Ok . zice si pleaca , ciudat .. Liam a devenit protector de cand a aflet ca Katie e sora lui . Deabea o lasa singura in camera si cu Andrew. Nu stiu acum , doar ca o sa avem un fel de turneu acum si nu stiu ce vom face cu Katie si Andrew , cred ca ii luam cu noi . Ah , sa nu uitam ca avem nevoie de cantece noi si .. nu avem nici unul.
Revin in sufragerie si vad ca Liam si Louis nu sunt . Probabil il interogheaza si pe el. Ma duc la Katie si ma asez langa ea pe canapea.
-Te mai doare capul ?(EU)
-Nu , merci ca ai stat cu mine. zice si imi da un pupic pe obraz , apoi mergand sus la ea in camera probabil.
KATIE P.O.V.
Ma duc sus la Liam , zicea ca vrea sa vorim . Intru la el in camera , el fiind intins pe pat .
-Stai jos ca avem de vorbit . (Liam)
-Ce e asa important ?
-O sa trec direct la subiect .Iti place de Zayn sau Louis ?
-De niciunul deocamdata.
-Asa vreau sa ramana.
-Ce? Nu imi poti interzice sa imi placa de vreunul dintre ei ! (tip eu la el)
-Ba da ! Sunt fratele tau si
-Si nimic !! Nu poti sa-mi interzici sa ma indragostesc ! Daca deja imi place de Niall sau Harry ?? Nu poti face nimic ! Esti prea protector ! Deabea ma lasi in camera singura cu Andrew care EL e ca si fratele meu . Ce e cu tine ?! (zic si o zbucnesc catre camera mea cu lacrimi in ochi. O fi el fratele meu dar a intrecut masura . O data ajunsa in camera mea , inchid usa cu cheia si imi bag castile in urechi , ma intind in pat si simt cum ma ia somnul.
LIAM P.O.V.
CE PROST SUNT !! CUM AM PUTUT SA FAC ASTA ?! TREBUIE SA MA DUC DUPA EA .
-LIAM !! ma striga Zayn din spate . UNDE E KATIE ??
-LA ea in camera .
-Si de ce nu deschide usa? De ce nu vorbeste ? CE I-AI FACUT ??
-Nimic , decat , poate i-am controlat viata ..
-Omule esti tampit ! Striga si il vad cum se panicheaza. Daca a patit ceva ? E NUMAI VINA TA ! CE I-AI SPUS?
-I-am spus sa nu se indragosteasca de unul din voi. Si a iesit cam urat.zic si imi pun mana dupa ceafa .
-Tot tampit ai ramas. imi zice si mergem spre camera lui Katie . junsi la usa auzim un sunet si dupa niste cioburi parca pica pe podea.
-KATIE DESCHIDE USA !!! tipa Zayn din toate puterile.
CITEȘTI
My little sister (Zayn Malik F.F.)
FanfictionBuna , sunt Katie , o orfana . De mica nu am avut parintii si nici frati sau surori. Am fost adusa la un orfelinat in care , cu greu nu m-au dat afara pentru ca nu mai erau locuri. Imparteam patul cu Andrew . Il cunosc de cand aveam ... defapt il cu...