-Ok , eu si Andrew ne facem bagajele si , voi gasiti-va ceva de lucru. Am primit raspuns afirmativ de la toti , astfel ,eu Katie , fata fara familie , are una...
_______________________________________
Intr-un final , Andrew s-a dus cu Harry sa-si cunoasca familia si eu , eu ma duc la mama si tata , si surorile mele. Laim opreste masina .Coboara si imi deschide usa , eu cobor jos. O iau incet spre usa , cu Liam tinandu-ma de talie , probabil observand ca am emotii.
-Nu-ti fie frica . Mama va fi incantata , la fel si tata . Si te vei intelege bine si cu Nicola si Ruth .
-Ok.. spun cu putina frica in glas , care se observa usor. Intram in casa , este foarte frumoasa , defapt , ce sa lungim este o casa specica Londrei. Cu parter si etaj.
-Mama ! Am ajuns!stiga Liam , si eu tresar putin . Din bucatarie iese o femeie , frumoasa pot spune , adica... seamana cu mine , si are un sort in jurul taliei.
-Oh , fetita mea! zice si vine si ma ia in brate strans . Sa stii ca nu te-am abandonat niciodata si te iubim , toata lumea , of Katie ce mare te-ai facut. Spune si deja simt cum lacrimeaza.
-Gata mama sunt aici... zic si o strang putenic in brate.
-Imi pare rau.
-Nu ai pentru ce sa-ti para rau mama , conteaza ca acum sunt aici.
-Exact , se baga si Liam la imbratisare.
-Imbratisari fara noi? Intreaba 2 fete care intra pe usa.
-Katie! stiga ele.
____________
Si asa mi-am petrecut seara , mi-am intalnit mama , tatal , surorile , o familie perfecta pe care o o iubesc , acum sunt la intrare in casa 1D , asa cum o numeste Liam. Intru cu bagajul dupa mine si ii vad pe Zayn , Niall , Louis si Andrew .
-Hei , v-ati gandit sa apareti si voi , stiti cat de ingrijorati am fost?ma cearta Andrew.
-Scuze ... Cum a mers la tine si unde e Harry.
-A fost bine , chiar foarte bine , deja le iubesc pe Anne si Gemma si Harry e foarte tare... La tine?
-Ma bucur si foarte bine !! Zic si sar in spatele lui Liam .
-Ce faci? Ma intreaba.
-Nimic , dar sunt obosita si vreau in camera mea.(eu)
-OF... Ok , dar te poti da jos?
-Nup , imi place asa. Zic razand de el.
-Te ajut eu zic Andrew si Louis. Andrew a luat trollerul si l-a urcat sus si Louis m-a luat de pe Liam in stil mireasa si m-a urcat pana la etaj , mergea pe holul unde sunt multe camera , deschide una si o camera albastra imi apare , ma pune usor pe pat si imi pa un pupic pe frunte .
-Sa cobori pentru cina. Imi zice si eu dau afirmativ din cap. Trollerul este deja langa sifonier , incep sa despachetez.
_____________________________________________
Mia am o bluza de bagat dar cineva bate la usa.
-Intra. zic si Louis intra.
-Ce faci?ma intreaba
-Uite despachetam tu?
-Ma gandeam ca poate vrei sa cobori la masa.
-Acum , 3 minute . zic si el inchide usa . Asez si ultima bluza pe umeras si merg jos . In sufragerie nimic. Merg catre bucatarie dar aud sunete.
-Nu poti !(Liam)
-Ba da , cine ma opreste? (Louis)
-Eu (Liam)
-De ce? E mare , nu e nevoie sa o protejezi ca pe un bebelus.(Zayn)
-Gata!! Nimeni nu are voie sa se intalneasca cu sora mea sau parasec trupa! Zice Liam si impietresc.
-De ce? (Niall)
-Pentru ca deabea o cunoasteti si deja va ganditi la prostii! zice Liam .
-Liam nu e nevoie de asta , Katie nu se lasa asa usor (Andrew )
-Ok , singurul care are voie este Andrew pentru ca in el am incredere , daca vrei cu ADEVARAT asta , trebuie ca sentimentul sa fie reciproc , ok? Intreaba Liam punand accent pe ”adevarat”.
-De acord . zic toti si eu intru .
-Katie de cine iti place? (Zayn)
-Da de cine iti place? (Louis)
-Deocamdata imi place camera si mi-e foame , dar va spun sincer , deabea va cunosc , ce ar fi sa asteptati? Zic.
-Se vede ca esti sora cu Liam (Zayn) Eu chicotesc usor si ma apropii de masa , sunt intre Liam si Andrew .
CITEȘTI
My little sister (Zayn Malik F.F.)
FanfictionBuna , sunt Katie , o orfana . De mica nu am avut parintii si nici frati sau surori. Am fost adusa la un orfelinat in care , cu greu nu m-au dat afara pentru ca nu mai erau locuri. Imparteam patul cu Andrew . Il cunosc de cand aveam ... defapt il cu...