elinizin ayarını sikeyim🖕🏻
jimin
silahlanınn
gidiyoruzzjungkook
noldu
lanwwh jin
yarım saat içinde mühendislik fakültesinde ol
seninkinin maçı varmışjungkook
nereden benimki oluyor acaba
tamam yoldayımsiz neredesiniz
jiminshii
pusudayız güzelim
wwh jin
kızların çığlıklarından maçı izleyebilecek miyiz acaba aq
jungkook
lan siz ne ara gittiniz serefsizler
jiminshii
enisteyi amigo kızlardan koruyoruz daha ne istiyorsun amk
jungkook
o geldi mi
gördün müjiminshii
oww
merak mı ettinn hmmjungkook
ne alakaa ne alakaaa
çok kız var mıwwh jin
ne salak salak sorular bunlar
ne o kıskandın mı güzellikjungkook
suç bende salak gibi size soruyorum
neyse yaklaştım
Otobüsten inerek hızlı adımlarla fakültenin sahasına doğru adımlamaya başlamıştım. Yapacağım şey saçmalıktan öte değildi. Kim böyle bir oyunu kabul ederdi ki?
Gerçekten zor durumda olmasam bunu yapacak kadar düşmezdim. Bir de kabul etmiyormuş! Siktir fena rezil olurdum.
Bizimkiler tıpkı dedikleri gibi amigo kızın yanlarında sohbet ediyordu. Göz devirerek yanlarına gitmiş ikisinin de koluna girerek sürüklemiştim.
''Sizin amacınız belli.''
''Fakültenin en güzel kızlarını seçmişler resmen hepsi melek gibi.'' Jin ağzının suyu aka aka konuştuğunda Jimin kıskançlıkla ayaklarını yere vura vura söylenmişti. ''Ama hepsinin iki kelimesinden biri Kim Taehyung!''
''Kim Taehyung?''
Şaşkınlıkla kim olduğunu sorarken benimle aynı anda neredeyse tüm taraftar ve kızlar ''Kim Taehyung!'' diyerek çığlık atmıştı. Jin tuttuğu dirseğimi koparacak gibi çekiştirdiğinde eliyle 12 numaralı forma sahibini göstermişti. ''İşte bu o çocuk! Kim Taehyung ile flört edeceksin.''
Tamam kesinlikle böyle birisini beklemiyordum. Gerçekten abartılmayı en çok o hakediyordu. Baştan aşağı özenle çizilmiş gibi vücuduyla sadece yürürken bile sahanın arkasındakilere can kaybı yaşatıyordu. Her gol attığında kızların adını haykırarak tezahürat yapması onu zerre etkilemiyordu.
Maç sonunda formasını çıkarak başından aşağı su döküşünü gözümü kırpmadan izlemiştim. Fazla ateşli bir çocuktu ve sikeyim benimle asla konuşmazdı. Yüzündeki donuk ifadeden bile ne kadar soğuk ve itici bir tip olduğu belli oluyordu.
Kendisine yapılan onca sevgi gösterisine hiçbir tepki vermeden maçını oynamış ve sahayı terk etmişti. Peşinden koşan kızlara küçümseyerek baktıktan sonra resmen göz devirerek soyunma odasına girmişti.
''Hah! kendini ne bok sanıyor acaba? Teşekkür etmek bu kadar mı zor?''
''Bu kadar popüler olsaydın sen de etmezdin kookie.''
Madem bu kadar popülerse neden ortalarda gözükmüyor? Herhangi bir sosyal medya hesabı da yokmuş zaten. Ne bu burnu havada tavırlar? Daha baştan sinir olmuştum olur da teklifimi kabul ederse nasıl dayanacağım bilemiyorum.
Soyunma odasından çıktığını gördüğümde koşarak yanına gittim. Benim arkamda da hayranı olduğu birkaç kız vardı. Tanrım! resmen çocuğun fanboyu gibi peşinden koşuyordum.
''Hey! bekle!''
Duymamazlıktan gelerek yürümeye devam etmişti. ''Taehyung!''
''Kim Taehyung! kime diyorum!''
Elleri şortunun cebinde yürümeye devam ederken artık sabrımın sonu gelmişti. Bununla mı uğraşacaktım! ''Orospu çocuğu baksana!''
Yüksek çıkan sesimle olduğu yerde kalırken yavaşca arkasını döndü. Göz göze geldiğimizde sinirle çatılmış kaşlarım şokla yukarı kalkmıştı. Arkadaşlarına işaret yaparak yanından gönderdikten sonra hızlı adımlarla gelerek tam karşımda dikildi. Reflekse bir adım geriye sendeledim çünkü bakışları... fazla korkunçtu.
''Ehmm şey- öyle demek istemedim.'' Dişlerimi göstererek gülmüştüm maksat ortam yumuşasın. Elleri cebinde aynen beni dinlerken kafasını sallamış ve ''Evet?'' diyerek konuşmamı devam ettirmemi ima etmişti.
''Iıı şey ben şey diyecektim-''
''5 saniyen var.''
''Ne!''
''Süren doldu.'' diyerek arkasını döndüğünde hemen dirseğinden yakalamıştım. ''Derdin ne senin?'' Dirseğindeki elime bakarak 'cidden mi?' der gibi kaşlarını kaldırmıştı. Hızla elimi çektiğimde beklenmedik şekilde dibime girerek burun buruna gelmiştik. Bakışları dudaklarıma sabitlenirken sessizce konuşmuştu.
''Biraz daha bağırmaya devam edersen seni düşene kadar öpeceğim.''
CAN YOU KİSS ME MOREEE 👉🏻👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Found You | Taekook
FanfictionJungkook, üniversitenin popüler çocuğu Kim Taehyung'u kendisiyle flört etmesi için ikna etmeye çalışır. Fakat bilmediği bir şey vardı, Texting&düzyazı 2gether ৳07.08.21৳ ৳11.05.22৳