Annyeonggg!! Haftasonu sürprizi geldii ✨💅🏻Bu bölüm jungkook'un evi yanıyor hahahzhahd
Güzel okumalar, yorumlarınızı okumayı bekliyorum 💌
Tüm gece uyumadım.
Dudaklarım, saatler geçmesine rağmen hala yanmaya devam ediyordu. Parmaklarımı usulca dudaklarımda gezdirdim. Gülümsememe engel olamıyordum. Gece olanlar aklıma geldikçe karnımda kelebekler uçuşuyordu.
Jungkook, beni öpmüştü.
Bunu isteyerek yapmıştı. Öptükten sonraki yüz ifadesini yıllar geçse de unutamazdım. Öylesine masum bir tebessümle, sanki hep bu anı beklemiş gibiydi. Üzerinden yük kalkmış gibi.
Başı döndüğünde sendeleyerek geri geri adımladığı sırada sanki bir şey olmamış gibi "Gitmeliyim." diyerek yürümeye çalıştığında dirseğinden yakalayarak yatağıma oturtmuştum. Tek başına gitmesine izin veremezdim. Otursa bile gözleri kapalı, her an uykuya dalacak gibiydi. Ayakkabılarımı giydiğim sırada odaya tekrar döndüğümde yatağıma kıvranmış şekilde uyuduğu görmüştüm.
Benim için dünyanın en güzel görüntüsüydü.
Uyandırmak için yanına yaklaştığım sırada büzdüğü dudaklarıyla bir elini yanağının altına koyduğu hali bu kadar sevimli dururken onu uyandırmaya cesaret edemedim. Bir insan uyurken bu kadar güzel olabilir miydi?
Şimdi ise okula gitmek üzere hazırlanıyordum. Tek yapmam gereken Jungkook'u uyandırmaktı. Kaşlarına dökülen tutamlarında parmaklarımı gezdirdikten sonra usulca adını sayıklamaya başladım. "Jungkook..."
"Mm..."
Mızmız bir şekilde yerinde kıpırdandığında gülerek omzundan hafifçe sarsmıştım. "Hadi geç kalıyoruz uyanmalısın."
"mm bebeğim beş dakika daha…"
Kapalı gözleriyle sayıklamaya devam ederken farkında olmasa da bana bebeğim demesi hoşuma gitmişti. Kesinlikle geç kalacağımızı anladığımda bu sefer daha sert sarstım. "Hadi ama uyan!"
"Ne- noluyor!"
Kolumdan yakalayarak beni kendine çektiğinde üzerine düşmüştüm. Göğüslerimiz birbirine çarparken ikimizin de gözleri mümkünmüş gibi daha da büyümüştü. "Taehyung? Senin ne işin var burada!"
"Üstünde mi?"
"Hayır aptal odamda!"
"Jungkook burası benim odam."
Gözlerime düşen tutamlarımı üfleyerek geriye yolladığımda o da, odayı incelemeye başlamıştı. "Jungkook izin verirsen." diyerek tuttuğu kolumu gösterdim. Şokla geri çekildiğinde üzerinden kalkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Found You | Taekook
FanfictionJungkook, üniversitenin popüler çocuğu Kim Taehyung'u kendisiyle flört etmesi için ikna etmeye çalışır. Fakat bilmediği bir şey vardı, Texting&düzyazı 2gether ৳07.08.21৳ ৳11.05.22৳