16- sevgilim(?)

5.9K 457 115
                                    

Çokk kisacik bir şey diyeceğim asklarimm okurken lütfen " Ee bunlar hemen sevgili oldu.." diye sasirmayin çünkü bir seyi uzatmayi ciddden hic sevmiyorum kaç kovala beni bunaltiyor o yüzdenn sevenleri ayırmiyoruz ve mutlu mesut yaşıyoruz ✌🏻💕💖✨🥺😘💓

Bu aralar -yani uzun süredir- mezun olduğum için ne okulum var ne de işim sürekli evde yatmakla meşgulüm aghzjakd ama moraller pert maalsf kızlarım neyseki tonlarca bölüm biriktirmisim🥲🥲

Çenem açıldı yine anasini hadi iyi okumalar💌






JUST WOW.

JUST WOW

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Taehyung sen ne yaptın!?"

Dakikalardır boş bakışlarla beni izleyen Taehyung'un artık bir tepki vermesi için yüzüne doğru yaklaşarak parmağımı şıklattıktan sonra tekrar konuşmuştum. Bana "Sevgilim" diyerek hitap edişini Jaehyun dahil tüm amigo takımı duymuştu. Herkesin ağzından şaşkınlıkla birlikte çıkan küfürlere karşı Taehyung'un elinden tuttuğum gibi tuvalete sürüklemiştim.

Ciddiyetle bakışlarımı üzerinden çekmezken kalçasını yasladığı lavabodan ayrılarak üzerime yürüdüğünde ister istemez geri adımlamıştım. Sırtım artık kapıyla bütünleştiğinde sesli bir şekilde yutkunurken aşağıdan gözlerine baktım. Benden biraz uzundu ama üzerime eğildiğinde beni küçücükmuşüm gibi hissettiriyordu.

"Zaten bunu istemiyor muydun? Bu yüzden peşimde değil misin Jungkook?"

Sinirlenmiş gibi bir ifadesi vardı ama buna rağmen sesi oldukça yumuşaktı, zaten yüz ifadesi her an birini öldürebilirmiş gibi donuktu. Oysa gülmek ona çok yakışıyordu.

"Tanrı aşkına! herkesin içinde bağırmana gerek yoktu şimdi herkes bizi sevgili sanıyor."

"Bunu göze almalıydın?"

"Ah her neyse." Omuzundan ittirerek benden uzaklaştırdım. Böyle yakın temaslarda bulunmasına dayanamıyordum. "Sadece Jaehyun varken flört et başkasının yanındayken gerek yok tamam mı?"

Göz devirerek çıkmasını evet anlamında yorumlayarak hemen peşinden çıkmıştım. Çıkar çıkmaz karşımda beliren en az onbeş kızla olduğum yerde kalırken Taehyung'un arkasını dönerek piç bir gülüşle el salladığını görmüştüm. Hiçbir anlam veremezken içlerinden bir kızın öne çıkarak omzumu yumruklamasını sanırım önceden tahmin etmişti.

"Ne vuruyorsun kızım!"

"Sence böyle bir şeye inanır mıyız biz? Ne yaptın da onu oyunun içine çekmeye ikna ettin?"

"Anlamıyorum?" diyerek aralarından geçmeye çalışırken tekrar itilip kakılarak durdurulmuştum. "Fakültenin en güzel kızına bile dönüp bakmıyor seninle mi sevgili olacak? Sen onu külahıma anlat! Yakında anlarız ne olduğunu." diyerek gülmeye başladığında takıntılı bir manyakla, hatta on beş manyakla beni bir başıma bıraktığı için Taehyung'un ağzına sıçacaktım.

I Found You | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin