Taehyung ve Yoongi tam da bu şekil LAHDJWJDJWKDKQKKFW
Kimsenin işi gücü yokmuş gibi sabahın 9unda seçmeleri hazırlayan ekibin ağzına sıçmak için iki saatlik uykumla uyanmaya çalışıyordum.
Sırf biraz daha bir şey yapabilmek, en azından rezil olmamak adına sabaha kadar pratik yapmıştım. 7ye doğru artık tamamen bitmiş haldeydim. Parmak uçlarımı hissetmiyorum diyebilirim. Hepsi yara olmuş, tellerin izi çıkmıştı.
Sahi neden bu kadar acı çekiyordum? Sırf Taehyung'un yanında olabilmek için mi? Deli saçmasıydı bu yaptığım ne diye bu kadar inat etmiştim bilmiyorum sadece kendime bile açıklayamıyorum sanırım.
Jimin de gitarın sesinden sabaha kadar yatağında dönüp durmuş hatta bir ara salona girerek yastıkla boğmaya bile çalışmıştı. İşte beni her zaman destekleyen arkadaşım...
Siyah dizüstü şort üzerine Bulls formamı geçirdikten sonra saçlarıma hızlıca şekil vererek kıvırcık tutamlarımla alnımı kapattım. Tıpkı Taehyung'u anımsatan saçımla kaşlarım hızla çatılırken ellerimle dağıtarak dağınık bir görünüm vermiştim. Gitarı da kutusuna yerleştirdikten sonra omzumdan astım. Hızlıca ayakkabılarımı giyip Jimin'in komodinin üzerine bıraktığını araba anahtarını alarak evden çıktım. Uyandığı zaman arabasını bulamadığında beni öldürecekti.
Fakültenin önüne park ettikten sonra kulübe doğru yürümeye başladım. Kalabalığa doğru giriş yaptığımda herkesin elinde bir, hatta iki enstrüman vardı. Siktir hiç şansım yoktu.
Kapı açıldıktan sonra en az 40 kişi içeri girmiştik. Konuşan birileri arasında sadece 10 kişinin seçileceğini duyduğumda benim sıfat anında şoktan renk atmıştı. Herkesin ilgi alanı olduğu çok belliydi ve ben dış kapının mandalı olarak rezil bir şekilde elenecektim.
Juriler teker teker içeri girmiş ve her birimize selam verdikten sonra şans dileyerek yerlerine geçmişti. Dört kişi arasından sadece Yoongiyi tanıyordum, ve içeri giren bonus kişi Kim Taehyung.
Namjoon olduğunu tahmin ettiğim kişi ayağa kalkarak konuşmaya başladı. "Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz. Sizleri elemeyi hiç istemesem de maalesef en iyilerinizi seçmek zorundayız. Ben Kim Namjoon grubun kurucu üyesiyim. Juri arkadaşlarım ise, Byun Baekhyun, Min Yoongi, Bang Chan ve Yoongi'nin kurmuş olduğu müzik grubumuzun biricik gitaristi Kim Taehyung da jurilik yapacak. İyi olan kazansın."
Alkış tufanına tutulduktan sonra sırayla ismi söylenen karşılarına geçerek yeteneklerini sergilemeye başladılar.
Heyecandan ellerim titriyordu ve buradan gitmek istiyordum. Aniden omzuma dokunan elle irkilerek arkamı döndüğümde toplu bir grubun olduğunu fark ettim. İçlerinden kısa saçlı bir kız "Gergin gözüküyorsun." dediğinde gülümseyerek kafa sallamakla yetindim. "Merak etme ya bizde bir şey bilmiyoruz." diyerek güldükten sonra yanındaki arkadaşlarını gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Found You | Taekook
FanficJungkook, üniversitenin popüler çocuğu Kim Taehyung'u kendisiyle flört etmesi için ikna etmeye çalışır. Fakat bilmediği bir şey vardı, Texting&düzyazı 2gether ৳07.08.21৳ ৳11.05.22৳