18- Biz farklıyız

6.1K 471 156
                                    

Annyeonggg naber!?

Seri seri tüm bölümleri atasım geliyor ya ben cok sabırsız biriyim lskdakd

İnsallah tek basima gülmüyorumdur bir sey diyinn 🥲

Bölüm atıp uyumaya kaçıyorumm 💌



Bölüm atıp uyumaya kaçıyorumm 💌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





"Gözünü bir an olsun senden ayırmadı! Yemin ederim ya!"

"Abartma hobi." diyerek omzuna hafifçe vurdum. Hobi bir şeyleri abarta abarta anlatmayı çok severdi. Hayata her zaman pozitif bakan birisiydi, bazen onu gerçekten kıskanıyordum.

Maçı zaferle sonlardırırken hızla tribünlere koşmuştum. Herkes sevgilisine sarılırken ben de Jungkook'a sarılmayı ilk kez bu kadar çok istemiştim. Onun yerine arkadaşım Hobiyle idare edebildim ve sarıldığı anda kulağıma heyecabla aynen bu cümleleri söylenmişti.

"Zorla davet ettim resmen çocuğu."

"İlk yarıda çelme takılıp yere düştüğünde neredeyse sahaya atlayacaktı resmen!" Bu çocuk en büyük fanınmış gibi hayranlıkla izledi seni. Ben demiştim size oğlum," bakışlarını Yoongiye çevirirken tek kaşını kaldırarak muzipçe sırıtıp devam etti. "Kötü biri olmadığı belli gayet sevimli birisi!"

Yoonginin göz devirişi kilometreler ötesinden anlaşılırken "Tamam bir Jungkook enayisi daha." diyerek soyunma odasına yöneldi. Ben ise Hobinin dediklerinin kendi hayal ürünü mü yoksa gerçek mi olduğunu kafamda kurmaya başlarken ağzım kulaklarımda güldüğüme emindim.

"Hey!"

Jungkook ellerini kot pantolonun cebine koymuş birkaç adım yükseklikteki merdivenden seslenmişti. Duyar duymaz kafamı kaldırdığımda göz göze gelmiştik. Elimi sallayarak selam verdiğimde Jimine işaret vererek yanıma geldi. Hobi memnun bir gülüşle "Ben gideyim." derken bileğinden yakalamıştım. "Gitme- gitme sakın hadi tanış işte."

Jungkook, Hobiye baş selamı vermesiyle kocaman bir sarılma kazanması anlık gerçekleşmişti. Hobi sarılmayı çok severdi. Tanımadığı insanlara bile sarılarak aralarında bağ oluşacağını düşünen biriydi. Jungkook önce şok olmuş sonra sarılmasına karşılık vermişti.

"Çok samimi duruyorsun."

"Ah öyle derler." göz kırparak onaylamıştı Jungkook'u. Gözleriyle bir yerlere bakındığında kaşlarımı çatarak yüzüne bakmıştım. "Birini mi arıyorsun?"

Hobi asıl söylemek istediğimi gülerek söyleyerek araya girdi. "Merak etme Yoongi yok."

"Oh! Ondan gerçekten tırsıyorum."

Hobi "Bizde." derken parmağıyla beni göstermişti. Bu hepimizi güldürürken Jungkook'un arkadaşımla samimiyet kurması çok hoşuma gitmişti. Sanki yıllardır aramızdaymış gibi sıcacık bir gülümseyişi vardı. Çok özeldi.

I Found You | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin