Gümüş ailesi en çokta Emin bey bir kız çocuk istiyordu. Büyüdüğü zaman işlerin başına geçmeliydi. Erkekler sorumsuz ve başa çıkılmazdı. Kız çocuğu istedikleri gibi yetiştirebileceklerini düşünüyorlardı. Ama onların bir erkek bebeği oldu. Bahar hanım çok büyük zorluklarla bu çocuğu doğurmuştu. Yeni bir hamilelik onu ölüme sürükleyebilirdi.
Orçun ailesi bir erkek bebek istiyordu. Onların en büyük arzusu buydu. Ama kız doğmuştu. Songül hanım bir bebek daha doğurmayacağını Ata beye söylemişti.
Ve bu iki yakın aile kendilerince bir çözüm bulmuşlardı.
BIR HAFTA SONRA
" İyi düşündün mü Emin? " dedi Bahar hanım.
" Düşündüm hanım birazdan buraya gelecekler emin ol bizim kadar iyi bakacaklar Güneye."
Bahar hanım onaylarcasına kafasını salladı. Ama gözlerinde ki hüzün belli oluyordu.
Biraz sessiz kaldı ortalık ve zilin sesiyle ikiside kapıya doğdu yöneldiler.
Ata bey ve Songül hanım gelmişlerdi. Aslında bu iki aile birbirleriyle çok yakın hatta dostlardı.
Kapıyı açıp " Hoşgeldiniz" dediler buruk bi neşeyle. Ve hep beraber içeri geçtiler.
Emin bey ilk konuşmayı başlattı.
" Ona bizim kadar iyi bakacağınıza inanıyorum Ata "
" Güven bana ben sana güveniyorum. Azra' ya iyi iki anne baba olacaksınız " dedi Ata bey güven veren bi sesle.
Bahar hanım lafa atıldı.
" Artık yollarımız ayrılacak biliyorsunuz biz İstanbula taşınacağız "
" Evet biliyoruz. Bu en doğrusu biz bir kız istiyorduk sizde bir erkek. " dedi Emin bey.
" Evet biliyoruz, ona iyi bakın " diyerek Ata bey ayağa kalktı ve eşinin kucağından Azrayı alarak Emin beye uzattı.
Bahar hanım da oğlunu Güneyi Songül hanıma uzatırken bebeğe son kez uzun uzun baktı.
Artık vedalaşma vakti gelmişti. Ata bey ve Songül hanım istanbula taşınacaklardı ve uçağı kaçırmak istemedikleri için dostları yada eski dostlarıyla demeliyim vedalaşarak gittiler.
Artık Güney Ata bey ve Songül hanımın oğluydu.
Azra da Emin bey ve Bahar hanımın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞ
Ficción Generalİki aile . Takas edilmiş iki evlat. Azra ve Güney Büyüyünce öğrenilen gerçekler. Fark etmeden oluşmuş bir bağ..