2 bolum.

603 30 0
                                    

Onur:Arabanın önüne atladınız ,sizi hastaneye taşımaq zorunda kaldım

"Adam hödük yaa insan nazeketen nasılsınız diye sorar.

Yazgi:Özür dilerim beyefendi,dikkatsiz davrandım.kusura bakmayın.

Onur:önemli deyil, sadece dikkali olun yeter.

Yazgı:hastaneye getirdiyiniz içinde teşekkür ederim.

Onur:rica ederim.

Yazgi:doktoru çağıra bilirmisiniz?

Onur:neden, Bir sorun mu var?

Yazgi:yok yok sadece ne zaman çıkabilirim diye soracaktım.

Onur:istediyiniz zaman çika bilirsiniz.bu arada söylemeyi unutdum 24 saat uyumamalısınız, hafif beyin sarsıntısı geçirmişsiniz.

Yazgi:anladım. teşekkür ederim.

Onur:ben artiq çıkayım

Kafamı sallamakla yetindim.yatakdan kalkıb üzerimi deyişib odadan çıkdım.

Onurdan
Kızın odasından çıkdıkdan sonra telefonum çalmaya başladı.Arayan atakandı.bekletmeden açdım.

"Bir sorun mu var ,kardeşim?

Atakan:evet,baban seni aramış ama ulaşamamiş.sonra beni aradı ve seni sordu.

"Tamam kardeşim ben ararım babamı.haber verdiyin için sağol.

Atakan;ne demek kardeşim,her zaman.

Deyip telefonu kapatdı.kardeşim kapatdıkdan sonra babamı aradım.

"Efendim baba, beni aramışşın.            

(Onurun babası-o/b)

O/B:Nerdesin sen,neden telefonlarımı açmıyorsun?

Onur:kusura bakma baba, duymamışım.

O/B: Hemen eve gel.seninle konuşacak acil bir durum var.

Onur: tamam.hemen geliyorum.

Diyip ,telefonu kapatdım ve hastaneden çıkdım.

Yazgıdan

Hastaneden çıkıp eve döndüm.Ama kapıda beni endişeli karşılayan annemi beklemiyordum.

Yazgı:anne, bir şey mi oldu?

Y/a: Bu saate kadar nerdesin sen?.hava almak  adıyla çıkdın ,saat gece yarısını keçdi.Bu saatdemi gelinir eve?

Yazgı: Anne bir sakin ol . Eve geçelim anlatacağım.

Eve geçince koltuğa oturduq Allahdan  babam evde yokdu, birde babamla uğraşamazdım. neymiş,bu saatde dışarıda olamazmışım. çıkarsam tabii peşime adamlar düşecek diye söylenecekdi.

Y/A: Yazgı artık anlatacakmısın?

Annemin sorusuyla düşüncelerimden ayrıldım. anneme döndüm ve konuşdum.

Yazgi:hava almaya çıkıb bir deniz kenarina geldim, banklardan birine oturdum. eve dönerken bi kaç sarhoş adam peşime düşdü.ben hızlandıkça onlarda hızlandı bir sokağa döndüm. adamda peşimden gelib beni yakaladı.saçma-sapan şeyler söyledi. bende hemen tokat atib kaçmişdim. ana cadeye çıktğımda bir arabayı fark etmeyib arabanin önüne atladim.

Y/A:Ne?? İYİMİSİN?

yazgi:dur dur iyiyim.sadece hafif beyin sarsıntısı geçirmişim. 24 saat uyumamam gerek bu kadar.

Y/A:ah kizim dikkat etsene. ya bişey  olsaydi.

Yazgi:merak etme anne,dikkat ederim ben .

Diyib annemin yanina gidib yanağını öptüm, sonrada sarıldım. bizim sarılmamızı bölen qapıdan içeriye giren babam oldu.yüzünde çözemediyim bir ifade vardi. Babam cidi bir surat ifadesiyle gelib karşima oturdu. Arkasina yaslanib konuşmaya başladi.

Y/B: ortağim Halit bana bir kumpas kurmuş, beni batırıb şirketin sahibi olmak için. İstediyi olduda, çok büyük bir borcum var ve o borcu ödüyemessem iflas edeceğiz.

Babamın söyledikleriyle şok içinde onu dinliyordum.son söylediyi şeyle annemle aynı anda bağırdık.

Y/A,YAZGİ:NEE??

Onurdan

Hastaneden çıkıb arabama bindim. Eve vardığımda kapıyı açıb içeriye girdim. koltuqda oturub kahfe içen annemle babamin yanina ireliledim. Beni fark edince babam konuşmaya başladi .

O/B:geç otur.

Bi şey söylemeden babamın karşısındaki koltuğa oturdum.

Onur: evet baba dinliyorum. Benimle acil konuşman gereken konu ne?

O/B:şirketimizde hızlı bir düşüş var.Bunu aradan kaldırmak için yeni bir ortağa ihtiyacımız var.Şu anda batmakda olan bir şirket bize ortaklık teklif etdi.Bende kabul etmek zorunda kaldım.Yarin ailecek onlarla yemek yeyeceyiz.

Onur:tamam baba anladım....da bana ne?

O/b:Çünki sende gelmek zorundasın,çünki bu bir aile yemeyi.

Bir şey söylemeden odama çıkdım."Benim ne işim var ya bu yemekte....tamda yarın arkadaşlarla eylenceye gidecekdim.Birden telefon çaldı,arayan......

love storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin