Arayan ozandı.bekletmeden açdım.
Onur:Efendim ozan,bir sorun mu var?
Ozan:abi bu günki adamı yakaladık...depoda kilitli.
Onur: tamam...yarın bakıcam icabına
Deyip telefonu kapatdim.Ozan benim yakin bir korumam.bu gün barda bir adam kizi rahatsiz ediyordu. yok ya, ne rahatsizi bas baya taciz ediyordu. bende bunu görüb sinirlenmişdim ,kizi adamin elinden kurtardim ,kurtarmasinada şerfsiz kaçmişdi .bende peşine adam taktım. Ozan yakalayıb depoya getirmiş. yarin o şerfsize gösterecem bir kiza taciz etmek neyiymiş.düşüncelerimi kenara koyub uyumaya çalişdim.
Yazgidan
Y/A,Yazgi:Nee???
Y/B:bi sakin olub dinleyin,kendime bir ortaq buldum. yarin ailecek yemek yemeye gidicez ve şartlari konuşacağiz. oda bizim şirkete ortaq olub beni batmakdan kurtaracak.
Y/A: baştan söylesene be adam kalpden gidecektim.
Y/B:anlatmama izin verdinizmi sözümü tamamlamadan bağirmaya başladınız.
Yazgi: Ama yarin kız arkadaşlarımla buluşacakdım.
Y/b:hiç bir yere gitmiyorsun ...yarın o yemekte olucaksın.
Hiç bir şey demeden yukarı çıkdım.babama çok sinirlenmişdim.bu gün olanları unutup,kendimi uykunun kollarına bırakdım.
~
Sabah her zaman ki kimi kalkıb supora gitdim . supor yapıb eve döndüyümde annem kahvaltı hazırlıyordu .bende odama çıkıb duş aldım .sonra üzerimi giyinim aşayığıya indim .babamla annem kahvlti yapıyordular.Yazgi;günaydin diyib ilk babami öptüm, sonrada annemi öpüb masaya oturdum.
Y/b:günaydın kızım.
Y/A:günaydın güzel kızım
Kahvaltı yaparken ,annem konuşmaya başladi.
Y/a:yazgi bu gün aliş verişe gidelim.
Y/a:Tamam.
Kahvaltı yapıb annemle evden çıktık bir sürü kıyafet denedim ama annem hiç birini beyenmiyordu
Bir tane daha kiyafet deneyib kabinden çıkıb ,annemin yanına doğru ireledim. beni görür görmez süzmeye başaldi. sonra gülümseyib konuştu.
y/a:çok güzel. bunu alıyoruz .
anneminde kıyafetlerini aldıqdan sonra,eve gitdik.ben hemen odama çıkıb hazırlanmaya başladım.
Saçlarımı yaparken birden telefon çaldı arayan melisdi.melis:kızım nerdesin yaa, hepimiz seni bekliyoruz.
doğru yaa ben onu unutmuşum. bu gün kızlarla buluşacaqtım.ama ailecek iş yemeyine gidecektik. anlamadım şey ben neden gidiyorum ?annemle git gel işte her zaman olduğu gibi.
yazgi:yaa melis ben çok özür dilerim. ben bu gün gelemeyecem ,ailecek iş yemeyine gitmemiz gerek.
melis:kızım sen niye gidiyosunki ?sen iş yemeklerine gitmezdin. ne olduda birden iş yemeyine gidiyorsun?
yazgi :bende bilmiyorum ki, babam tuturdu sende geleceksin diye .siz eylenin, her kese selam de. benim şimdi kapatmam lazım hazırlanacam daha.
melis : tamam canım görüşürüz.
yaxgi:görüşürüz diyib telefonu kapatım. sonra saçlarımı yapıdım. hazırlanıb aşağıya indiyimde annemle babamın çoktan hazırlanımış beni beklediklerini gördüm.babam beni görür görmez konuşmaya başladı.
y/b:çok güzel olmuşsun güzel kızım,diyib bana yaklaşdı sonra anlımı öptü.
yazgi teşekür ederim baba, sende çok yakışıklı olmuşsun.
y/a: hadi hadi çıkalım yoksa gec kalacaz
diyib yürümeye başladi bizde arkasindan gidib arabaya bindik. restorana geldiyimizde arabandan inip içeriye girdik. bir tane adam yanimiza gelib rezevasyonmuzun olub- olmadiğini sordux:merhaba efendim rezevasyonunuz varmiydi?
y/b:evet var.
x:kimin adina?
y/b:Celil Nalçakan
x:tamam efendim buyurun masanıza
kadar eşlik edeyim.diyib önden yürümeye başladi. bizde arkasindan gitdik ,bir tane masanin yanina geldiyimizde gördüyüm yüzle şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love story
AcciónSokaklardan hızlı-hızlı kosuyordum.Pesimdeki sarhos adamlardan kurtulmaya calisiyorum.Onumdeki sokakdan saga dondum ama birden o sarhosu karsimda gormemle cigligi basdim.Korkumdan geri-geri gidiyorum.Adamlardan biri ustume geldi ve hizli davranarak...