10. bölüm

527 32 4
                                    

Karşımda Onuru görmemle derin bir nefes aldım.Onur belimden tutub bana bakıyordu. ne o belimi bırakıyordu ,neden ben geri çekiliyordum.sadece bir-birimize bakıyorduk.
Biz ,bir-birimize bakarken birden bir  qurt sesi geldi.ben kortuğum için hemen Onura sarıldım.oda zaten belimde olan elini sıkılaştırıb beni kendine daha çok çekti. bir eliyle belimi tutarken ,bir eliylede saçmı okşuyordu. sonra konuşmaya başladı.

Onur: sakin ol güzelim,ben burdayım.

Onurun böyle demesiyle sakinleşmişdim. biraz öyle kaldıkdan sonra kendimi toparlayıb geri çekildim. sonrada konuşmaya başladım.

Yazgı:Onur senin burda ne işin vardı?

Onur:dışarı çıktığını gördüm.bende peşinden gitdim ama sana yetişemedim......sen neden dışarıya çıktın?

Yazgı:şey ben bir köpek gördüm yaralıydı qaliba.bende yardım etmek için çıktım. köpek qaçınca bende peşinden gitdim. sonrada gözden kayboldu.

Onur:ehhh be güzelim yaa,neden tek başına dışarı çıkıyorsun. ya ,başına kötü bi şey gelseydi,o zaman nolucaktı?

Böyle söyleyince ne diyeceyimi bilemedim. Sakince kafami öne eydim.oda bunu fark etmiş olacak ki konuştu.

Onur: neyse olan oldu artık... .. hadi gidelim.hemen  otele dönmemiz gerek . kar firtinasi çıkacakmiş.

Yazgi:tamam .

Diyerek kafami salladım.
Birlikte geri dönmek istedik ama bir sorun vardı. Keçdiyimiz yerler tanıdık diyildi.

Yazgi:doğru yol olduğuna eminmisin??

Onur: bilmiyorum.öyle saniyorum.

Yazgi:saniyormusun?? .... Yoksa bilmiyormusun?

Onur: bilmiyorum.....Qaliba kaybolduk.

Böyle diyince panik oldum. Havada iyice kararmışdı. Ve ben titremeye başladım. Hava çok soukdu.birden omzumda ağırlık  hiss etdim. Kafamı Onura çevirdiyimde konuştu.

Onur:giy şunu, hasta olucaksın sonra.

Yazgi:ama o zaman sen üşürsün.

Onur:beni merak etme..

Yazgı:yok hayır olmaz öyle şey, al giy şunu.

Onur:Yazgı İnat etme işte giy şunu..... bana bi şey olmaz.

Yazgı:ama sen üşürsün.

Onur:sen beni marek etme bi şey olmaz bana.

Yazgı:ama merak ediyorum.

Onur:merak etme ozaman

diyib bişey söylememe fırsat vemeden yürümeye başladı. bende onun yanına gidib onunla beraber yürüdüm........Hava iyice pozmuşdu. Kar taneleri şiddetle yağıyordu. Bizse yolumuzu kaybetmiş bir  şekilde hala yürüyorduk.

Yazgi:ben çok yoruldum. Dinlenezmiyiz?

Onur:hayır, burda kalırsak donarak ölürüz.
Geceyi geçirmek için bir yer bulmalıyız.

Yazgi:ama ayaklarım çok acıyor.

Ben böyle dememle yanima gelib beni kuzağına aldı.

Yazgi:Onur napıyorsun?

Onur:ayaklarım acıyor demedimi. bende daha fazla acımasın diye seni taşıyorum.

Yazgi:hayır istemiyorum indir beni. Acımıyor ayağım.

Onur:sus..... Yoksa seni burda birakıb giderim.

O böyle diyince Hemen susdum. Ve düşmemek için boynuna tutundum. Kokusu çok güzeldi ve bana huzur veriyordu......biraz yürüdükden sonra  Birden durmasıyla ona bakdım.

love storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin