Yazgidan
Geldiyimiz yer güzel bi kafeydi.
İçerisi sıcak ve hoş bir ortamdı.
Dağ başında böyle bir yer düşünmezdim.
İçeri Keçip bir masaya oturduk.
Onur bana gülümseyerek bakıyordu. bende ona. yanımıza garson gelib bi şey istermisiniz diyi sordu. bizde
Siparişleri verdikden sonra garson yanımızdan ayrıldı.
Garson gitdikden sonra, Onur konuşmaya başladı.Onur:güzelim?
Yazgi:efendim sevgilim.
7Onur:burayı sevdinmi?
Yazgi:evet çok güzel.Burda böyle bir yer olacağını bilmezdim.
Onur:bende yeni buldum burayı . Seninde görmeni istedim.
Biz böyle konuşurken garson siparişleri getirdi. Siparişleri masaya koydukdan sonra gitdi.bizde yemeklerimizi yemeye başladık.Biz yemeklerimizi yerken, Onurun telefonu çaldı. Arayana bakdıkdan sonra telefonu açtı.
Doruk:efendim Ozan.
Ozan:.............
Doruk:yarın dönüyoruz bir problemi var.
Ozan:.................
Onur:tamam anladım gelince hal ederim. yada siz beni beklemeden hal edin.
Sonra telefonu kapatıb bana döndü, bende ona bakıb konuştum.
Yazgi: yarımı dönüyoruz?
Onur:evet güzelim.
Yazgi:ama bu kaç gün daha kalacakdık.
Onur:sevgilim biliyorum ama hem şirketdeki işler birikiyor, hemde başka işlerimde var. O yüzden ben yarın dönücem. ama siz isterseniz bi kaç gün daha kalin.benim gimem gerek
Yazgi:yok hayır doğru söyliyorsun, şirketde işler var bende senle dönerim.
Onur:yok bi tanem sen istediyin kadar kala bilirsin. Şirketi ben hal ederim.
Yazgi:yok kalmak istemiyorum sen dönüyorsan, bende dönüyorum. Sensiz napıcam burda.
onur:iyi peki sen nasıl istersen güzelim.
diyib gülümsedi bende ona gülümseyib yemeyimi yedim. keyifli geçen yemekden sonra, arabada şarkı dinliyerek otele geri döndük.
Otele geldiyimizde arabadan inib otele girdik. sonrda yukarıya çıktık. Ben kendi odama giderken, Onur beni durdurdu.Onur:nereye güzelim?
Yazgi:odama Sevgilim.
Onur:bu gece benim odamda kalsana...!
Yazgi:t-tamam. ben eşyalarımı alıb gelirim.
Onur:Tamam güzelim.
diyib gitdi.bende Odama gidib eşyalarımı topladım ve Onurun odasına gitdim.
Onurun odasına girdiyimde odada yoktu. Banyodan su sesi geliyordu, Birden banyonun kapısı açıldı ve Onurun altında havluyla çıkdı .O kas ne yaaa.hemen kedimi toplayıb arkamı döndüm.Birden arkamda nefes hiss etdim. Kafamı çevirdiyimde Onurla burun burunaydık.Yazgi:s-sen ne yapıyorsun?
Onur:bişey yapmıyorum sevgilim.
Diyip sırıtmaya başladı.Elini belime doladığında kalbim çok hızlı atıyordu yanağımı öpütü.
Yazgi:o-onur yapma.
Kulağıma eylib fısıltı şekilinde konuştu.
Onur:neyi güzelim? diyib sırıtdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love story
AcciónSokaklardan hızlı-hızlı kosuyordum.Pesimdeki sarhos adamlardan kurtulmaya calisiyorum.Onumdeki sokakdan saga dondum ama birden o sarhosu karsimda gormemle cigligi basdim.Korkumdan geri-geri gidiyorum.Adamlardan biri ustume geldi ve hizli davranarak...