6 bolum.

463 29 0
                                    

Onurdan.

Sabah erkenden kalkıb depoya gitdim.adam yara ,bere içinde karşımda duruyordu.yaklaşıb bir yumrukda ben indirdim yüzünü.

Onur: lan şerefsiz nasil bir kadına taciz edersin.

X: abi çok özür dilerim, affet abi.

Alayla güldüm.

Onur:lan, sen bir kadına taciz ediyordun. Sence ben bunu seni yanina bırakırmyım.

X:abi lütfen affet, bir daha olmayacaq abi.

Onur:tabi olmayacaq lan ....hele bi olsun, bak sene neler yapıyorum.

Onur:tabii önce cezanı çekmelisin.
Ozan hemen bunu götürün .iyice akıllanmadan  sakın bırakmayın

Ozan: tamam abi.

Adamı hall edip depodan çıkdım.bu gün başka işim yokdu.bende her zaman gitdiyim spor salonuna gitmeye karar verdim.eve gidib üzerimi deyişdim ve spor salonuna gitdim.

Yazgıdan

Dün gece çok yorucu keçmişdi.eve gelir-gelmez hemen uyudum.sabah güneşin yüzüme çarpmasıyla uyandım.dün gece olanlar yüzünden ,kafamı dağıtmak istiyordum.bunun için spor salonuna gitmeye karar verdim.rutun işlerimi hal edib kiyafetlerimi giyindim.

rutun işlerimi hal edib kiyafetlerimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spor salonuna gelib spor yapmaya başladim. Bu sayede dün geceyi azda olsa kafamdan çikarmışdım.birden biri arkadan bana seslendi.

X:yazgı ?

İsmimi duymamla kafamı çevirdim.tanıdık yüz görmemle şaşırdım.

Yazgı:onur??ne işin var senin burda?

Onur:spor yapmaya geldim.seni görüncede nasıl olduğuna bakmak istedim.

Yazgı:iyiyim.kendimi azda olsa toparladım.dün gece içinde tekrar teşekkür ederim.

Onur:sen iyisen sorun yok......Tamam o zaman ben seni daha fazla tutmayim sen sporunu yapmaya devem et .

gülümseyib kafamı olumlu anlamda salladım. Oda gülümseyib yanımdan  ayrıldı. ne kadar zaman geçdi bilmiyorum ama çok yorulmuşdum. Onura baktığımda hala spor yapıyordu yanına irelleyib konuştum.

Yazgi:ben gidiyorum sana iyi sporlar, görüşürüz.

Onur:benimde sporumun bitmesine az kalmıştı. İstersen bekle ben sporumu yapıb  çıkalım.

Yazgi:Tamam ben seni bekliyorum.diyib oturdum.oda bana bir bakış atıb spora devam etdi. Biraz zaman keçdikden sonra Onur yanima geldi.

Onur:hadi çıkalım.

Birlikte spor salonundan çıkıp arabasına doğru gitdik.yol boyunca şlov bir şarkı bize eşlik etdi.

Onur:eve bırakmadan önce istersen bir şeyler yiyelim.

Yazgı:olur.

Birlikte  şık bir yere geldik.içerisi çok güzeldi.bar tabureleri vardı.sanırım gündüzleri kafe gibi bir yerdi.geceleri bar kısmını açıyorlardı.cam kenarı bir yere oturduk ve sipariş verdik.

Onur:Yazgi canini sıkmak istemiyorum ama çok merak ediyorum.

Yazgi:neyi?

Onur:Tolgayi nerden taniyorsun ?yani seni nerde gördü?

Yazgi:Tolga benim sınıf arkadaşımdı. İyi anlaşırdık. sonra bana çıkma teklifi etdi, tabiki kabul etmedim .bir kaç kere daha etdi . yine kebul etmedim bana aşık olanları tehdit edib, dövüyordu. Sonra beni boş bir sinifa çekib öptü hemen itib yüzüne tokat atdib siniftan çıktım. zaten ünverstenin son yılındaydım.bi kaç ay kalmıştı bitirmeme.işte o bi kaç ayda Tolganın bana aşk itiraflariyla filan keçti. ünversteyi bitirdikten sonra hiç görmedim sadece dün yemekte görünce şaşırdım. ama umursamadım ,sonuçta kaç yıl keçmiş hala bana aşık olamaz diye düşündüm. sonra lavobaya gitdim oda peşimden gelib lavobadaki her kesi çıkartdı bana yaklaşib seni özledim filan dedi sonra omzumu öpdüyünde boşluğundan yararlanib onu itdim. sonrasin biliyorsun zaten.

Onur:ne diyeceyimi bilmiyorum. Tolga nasıl böyle biri ola bilir aklım almıyor.ama sen merak etme bir daha sana yaklaşamayacak.

Onurun böyle konuşması hoşuma gitmişdi.tabikii bunu ona söylemedim.

Yazgı:onun böyle biri olduğunu sen bilemezdin.

Onur:nasıl bilemezdim yazgı ?o benim kuzenim. çocukluğum onunla geçti.

Yazgı:Onur kendin söylüyorsun çocuktunuz  şimdiki Onurla çocukluğundaki ayni Onurmu ? Kafasini hayır anlamında salladı. Konuşmama devam etdim.Tolgada çocukluğundaki Tolga diyil. sen bilemezdin Tolganin böyle biri olduğunu.

Biz konuşurken yemeklerimiz geldi.bitirdikden sonra Onur beni evime bıraktı.

love storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin