4 bölüm

476 25 0
                                    

Yazgi:onu görünce şok oldum.

Çünki karşımda eskiden bana plotonik olan eski sınıf arkadaşım vardı.beni görünce oda çok şaşırdı. bizim bakışmalarımızı babamın konuşması böldü.

Y/b:Nasılsınız Celil bey?

Celil:iyi. Siz nasılsınız?

Y/b:çok şükür bizde iyiyiz.

Celil:ee buyurun oturalım ayakta kaldık.
Diyib masaya oturdu,bizde masaya oturduqdan sonra babam söze başladı.

Y/b:ee Celil oğlun bumu?

Celil:yok bu oğlum diyil. abimin oğlu Tolga

Y/b:anladım oğlun yemeğe gelmiyecekmi?

Celil:gelecek ,gelecek küçük bir işi vardıda hata yolda, bir azdan burda olur.

Y/b:anladım

Ben başımı eymiş dikatle onları dinliyordum birden celil amca benimle konuşmaya başladı.

Celil:ee kızım sen nasılsın?

Yazgi:iyim celil bey

Celil:Celil amca de güzel kızım

Yazgı:tamam Celil bey

Celil:tamam diyib celil bey diyosun. kızım Celil amca

Yazgi:tamam Celil amca

Celil:ha, böyle işte.

Biz konuşurken masamiza biri geldiyini fark etdim.yüzünü görmek için ona döndüyümde ,yine şok olmuştum .bu ne yaa sanki tanidiğim her kes bu iş yemeyine gelmiş gibi. Tamam çocuğun ismini bilmiyor ola bilirim, ama taniyorum, qaliba oda şaşırmış olacaqki ,sadece bana bakıyordu ,bende ona bakıyordim.

O/A:Onurda geldi...hadi geç otur oğlum.

İsmi Onurdu .gerçekten güzel ismi vardı. annesinin konuşmasıyla bakışlarını annesine döndürdü. sonra masadakı her kese bakıb konuştu.

Onur:Merhaba efendim ben Onur

Y/b:merhaba Bende Sinan.

Diyib Onurla el sıkıştırdı

Onur:memnun oldum efendim.

Onur:qaliba bu güzel hanfendide eşiniz.

Y/A:evet oğlum ben Sinanın karısı elvan.

Annemin elini öpüb, konuştu.

Onur:memnun oldum efendim.

Elvan:Buda kızım Yazgı

Annem Onura beni tanitdığında çok heycanlamıştım .birazda merak etdim, acaba beni tanidiğini söyleyecekmi diye. aslinda tanimiyordu, sadece arabayla çarpıb ,hastaneye götürmüşdü. yinede bir birimizi görmüştük.

Onur:biz zaten tanişiyoruz, yani isimlerimizi bilmiyoruz, sadece bir birimizi gördük.

Yazgı:hı hım anne hani ben sana anlatmişdim yaa arabanın önüne atladım sonra biri beni hasatneye götürdü diye. arabasının önüne atladığım adam bu.

Sinan:ne?kızım sana arabamı çarpdı? benim bunda niye haberim yok ?

Biz konuşarken Onur çoktan gelib benim yanima oturmuşdu.

Yazgi:babacım,önemli bi şey yok, sadece küçük bi kaza.

Sinan:bu konuyu evde konuşacağız

Yazgi:tabi babacım

Yemeklerimizi sipariş verib yemeye başladik.yemeklerimizi yeyerken, babamla Celil amca bir şeyler konşuyordular. yemeklerimizi bitirdikten sonra, ben müsade isteyib lavaboya gitmek için kalkınca ,Onurun telefonu çaldı. telefona bakıb sonra masaya dönüb konuştu.

Onur:çok özür dilerim buna bakmam lazım diyib masadan kalkdı .

bende kalkıb lavobaya gitdim.üzüme su çarpdim .bir anda kapı açıldı ve iceri
Tolga girdi ,ve içerdekileri çikarip kapiyi kapatdi.ben şaşkınlıkdan yerimden kıpırdamıyordum.bana hızla yaklaşdı ve beni kendine çekdi.

Tolga:seni özledim güzellik...

Yazgı:NE YAPDIĞINI ZANN EDIYORSUN...BIRAK BENİ.

Tolga:Ama sen beni hiç özlememişsin.

Senin neyini özlüyecem ,GERİZEKALI.

diyip onu itmeye başladım.

Ama yerinden kipirdamadi.bana iyice yaklaştı .bir eli belimdeyken diyer eliyle koluma dokunuyordu. birden omzumu öptü ,bende dalqınlığından yaranlanıb hemen itdim.kapının kilidini açıb dışarıya çıktım. Tolganın arkamdan konuşduğunu duydum ,ama umursamadım. hala olayın şokundaydım. Duvara yaslanıb derin-derin nefes aliyordum, gözlerim dolmuşdu. ben nefes alirken, birinin elin omzumda his etdim, hemen omzuma dokunanın kim olduğuna bakmak için ona döndüm. Onur olduğunu görünce derin nefes aldim.

Onur:iyimisin?

Başimi hayir anlaminda saladim.sonra kendimi konuşmaya zorlayib konuştum.

Yazgi:iyi diyilim,hiç iyi diyilim, çok kötüyüm.

Sesim ağlamaklı çıkıyordu.sonunda dayanamayib hıçkıra hıçkıra ağladım. onur bana sarılıb saçımı okşadı.

Onur:şşş tamam sakin ol. hadi gel dışarı çıkalım sonrada bana neler olduğunu anlat istersen.

Kafami sadece olumlu anlamda salladım. Sonra yürüyüb masamiza geldik .Onur konuşmaya başladı.

Onur:müsadenizle biz bir hava alallim sıkıldıkda.

Y/B:tamam siz hadi gidib hava alin.

Teşekür edib dışarıya çıktık.

Ikimizde konusmadan yürüyorduk.bir az gitdikden sonra restoranın yanindaki sahile geldik.oturup denizi seyr etmeye başladık.

Onur:.........

love storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin