Манайх гэдэг айл хэддэх удаагаа хаашаа нүүж байгаагаа ч мэдэхгүй нь энэ олон удаа нүүхдээ энгэж төв талдаа ирж үзсэнгүй ямартай ч манай аав,ээж дүү нар гадаадад амьдрах учраас намайг энд нэг сайхан гэр оронтой болгож өгчихөөд явах гэж байгаа нь энэ. Эцэст нь нэг юм ганцаараа амьдрах нь маргааш миний их сургуулийн эхний өдөр учраас гэртээ орж ирсэн даруйдаа хамаг юмаа янзлан цэгцэнд нь оруулчихаад оройны нислэгээр явах гэж буй хайртай гэр бүлээ нэг сайн үнсэж авчихаад онгоцны буудлаас гэр лүүгээ буцлаа...
Яг үнэндээ тэд явбал ганцаараа жаргаж үхнэ л гэж бодож байлаа.Гэвч би эндүүрсэн байж би ямар аюултай ертөнцөд ганцаараа үлдэж байгаагаа тухайн үедээ ойлгох мантай шүдээ гарган ярзайсаар гэртээ орж ирлээ. Шууд л орон дээрээ налайн хэвтээд утасаа гаргаж ирэн сошиал хаягуудаа хянаж нэг үзчихээд унтахдаа бэлдэн нүдээ аньсан даруйдаа шууд л гүн нойрондоо дугжирч орхилоо.Нэлээн шөнө дунд хэдэн залуусын чанга чанга инээлдэх дуугаар толгойгоо дааж ядан хөмсөгөө зангидсаар босож ирээд өнөөх залуусын дуу хадах зүг алхасаар том өрөөнийхөө цонхоор харвал нэлээн бараан хувцастай юүдэнтэй малгай өмсөцгөөсөн залуучууд хөхрөлдсөөр бие биенээ нудран сууцгааж байх нь тэр би ч уураа тэвчиж яадан тэднийг явхийг нь тэвчээртэй харан хэсэг зогссон боловч явсангүй бүр ч чанга чанга хөхөрсөөр хажуугаараа өнгөрөх нэгэн гэмгүй залуу руу газарт байсан чулуугаа аван шидээд дахиад л муухай инээлдэх нь бүр ч дургүй хүргэм...
Би ч дээгүүрээ цамц нөмөрсөөр доош буун хаалгаа нээгээд...
-Хөөе эндээс холдоод өгч болох уу?амьд хүн унтаж амрах гээд байх юм
Хэлж дуусмагц хамгийн наад талд нь зогсож байсан хүн малгайгаа тайлан эргээд харвал огт зэвхий хүйтэн царай зүс буруу замын гэхээргүй цайвар арьстай өндөр тэр ч байтугай хэн ч харсан уулга алдахаар царайлаг нэгэн миний амыг таглачихшиг.
Өнөөх залуу хоолойгоо засан инээмсэглээд.
?-Яасан гэсэн бэ?сая сонссонгүй
-м мм цаг орой болчихсон байна яг үүдэнд орлилдоод байхаар чинь...
?-Аан заза ойлголоо явлаа уучлаарай
Түүнийг ийнхүү хэлэхэд нь үүдээ хаах гэж байтал...
?-Гэх үү??
-Юу?
Өнөөх залуугийн инээмсэглэл хормын төдийд замхрах шиг болон хүйтэн царай гаргасаар..
YOU ARE READING
Your Choice |MGL|
RomanceБи найз залуугынхаа найзд сайн болчихсон тиймээ би маш буруу зүйл хийсэн гэхдээ хааяа чиний буруу үйлдэл эцсийн зөв шийдвэрт чинь нөлөөлдөг...