8~

259 37 4
                                    

Би түүний үгэнд баярлах ёстой юу эсвэл гуниглах ёстой юу?Пак Сонхүн чи яагаад үргэлж сэтгэлд минь өндөр горидлог төрүүлж тэрүүхэн тэндээ байж болох хамгийн дээд төвшинд зүрхний минь цохилтыг хүргэж хаячихаад алга болчихдог юм ахиад л өнөөх дулаахан бас догдолмоор үг өгүүлбэр ээ хэлж байна...

-Яагаад би гэж??би чиний найзын найз охин өөр охидууд байгаа шдэ?

Сонхүн доош харан инээвхийлэн нэг санаа алдаад.

~Тиймээ чи миний найзын найз охин би мэднэ гэхдээ би яагаад чамаас салж чадахгүй наалдаад байгаа юм бол??

-Я яагаад??

~Зүгээр л чи л миний сэтгэлийг авчихсан болохоор!!!

Чухал царайлсаар ийнхүү хэлчихээд миний духан дээр зөөлөн уруулаа шүргүүлэн нүдрүү минь харан инээмсэглээд..

~Одоо би явъя даа болгоомжтой байгаарай танай дүүргээр хачин хүн эргэлдээд байгаа сурагтай ...

Гэсээр надаас холдон өлгүүрээс дээгүрхээ аван гарах гэж байтал би өөрийн мэдэлгүй ам нээн...

-Сонхүна...

Сонхүн эргэж харан асуулт ирсэн янзтай хөмсгөө өргөхөд нь би түүнрүү удаан дөхсөөр хоёр гараа хүзүүгээр нь ороон нүдрүү нь зоригтой нь аргагүй ширтсээр уруул руу нь дөхөх үед Сонхүн үүнийг минь мэдсэн мэт өөрөө эхлээд уруулыг минь өөртөө наалаа...

Энэ мэдрэмж зүгээр л түүнээс авдаг үгээр хэлэмгүй тансаг мэдрэмж өөр хэн ч өгж байгаагүй би энгэж хэлмээргүй байгаа ч Хисын надад өгөх ёстой хангалттай хайрыг мэдрүүлдэггүй байсан бололтой...

Удаан гэгч нь түүний уруулыг амталсаны дараа Сонхүн уруулаа салган сэтгэл нь ханасан янзтай инээмсэглэн бэлхүүсээр минь тэвэрсээр .

~Чи үнэхээр намайг өөртөө донтуулж чадах юм!!!Ким Хэжин

-Наад үгээ өөртөө хэлвэл дээр байх Сонхүн!!!

Түүнийг гараад явсаны дараа өөртөө итгэж өгөлгүй амаа дарсаар гэрээр дүүрэн орилож дэвхэцсээр хэсэг хугацааны дараа буйдан дээрээ унтаад өгчихөж ээ...

Энэ өдрөөс хойш бид 2 хэд хэдэн удаа уулздаг болсон ер нь бол үнэхээр сайн байгаа анх байснаасаа тэс ондоо илүү хөгжилтэй бас дур булаам, өхөөрдөм хүн гэдгээ хангалттай харуулаад амжсан шүү Сонхүн ...

Амралт ч дуусч хичээлдээ явах цаг ирж өмсөх зүүх зүйлээ цуглуулсаар хичээлдээ үнэхээр сайн анхаарч сайн ч дүн авч хүссэн зүйлдээ хүрэхэд илүү дөхөм болсон мэт санагдаж байгаа...Мэдээж хажууд минь тасралтгүй дэмжиж сэтгэлийн хангалттай дэм болж өгсөн Сонхүны ач..

Your Choice |MGL|Where stories live. Discover now