Тиймээ хүсэн хүлээсэн ганцаарчилсан амьдрал маань жоохон хачин эхэлсэн ч маргааш гэдэг шинэ өдөр бий шүүдээ.
Тэднээс салчихаад шууд л орондоо орон нам гэгч нь унтаад өглөө. Маргааш нь эртлэн босоод хичээлийн эхний өдөртөө бэлдэн эргэн тойрноо хальтхан цэвэрлэчихээд сургуулийн зүг алхалаа гэрээс тун ойрхон тул 5 минут орчим л алхаад орчихно.
Эхний фар орох ангид орж ирэн цүнхнээсээ хэрэг болох хичээлийн хэрэгсэл ээ гаргаж ирэн урдах багшийн ярианд сайн гэгч нь анхаарлаа хандуулан суулаа.Дараачийн хичээлийн цаг ч болж төөрчихгүйхэн шиг явсаар ангидаа орж ирэн хичээлээ хийсээр нэг мэдэхэд тарах цаг болчихож ээ..
Хонх дууграхтай зэрэгцэн гэрлүүгээ харихаар 1 давхар дуу бууж явтал нэг л танил төрхтэй залуу хажуугаар зөрөх үед би хойш түүнрүү эргэлзсэн янзтай толгойгоо гилжийлгэн харвал мэдсэн юм шиг эргээд харах нь тэр яг энэ үетэй зэрэгцэн өчигдөрийн залуусийн дунд байсан цайвар хувцастай хүн гэх бодол тархинд минь зурс хийх үед би алхаагаа улам хурдсаган доош буух гэтэл цүнхнээс минь тас зууран тэр дороо зогсоож орхилоо...
Би ч аажимаар эргээд харвал өнөөх хүйтэн харцаа шидлэсээр нэг хөмсөгөө өргөсөн өө
?-Чамайг хайж байлаа Хэжин..
-Н надаар яах гэж??
Гэсээр итгэлгүйхэн худал инээмсэглэл тодруулан хэлвэл...дээрээс бууж ирж байсан хүүхдүүд Сонхүныг хармагц аа буцаад дээш өхсөх нь тэр түүнийг харсан хэн ч зай тавьж өгөх нь хачин тэр ийм алдартай юм уу??эсвэл тийм дээрлэх үү нэгэн учраас тэд ингэтлээ харцаа бууруулан түүнээс дальдчаад байгаа юм болов уу?Гуйя тийм л битгий байгаасай...
ҮГҮЙ ДЭЭ ЗҮГЭЭР БИ ТҮҮНЭЭС АЙХ УЧИРГҮЙ НАДАД ТҮҮНЭЭС Ч ХҮЧТЭЙ НАМАЙГ ХАМГААЛАХ НЭГЭН БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ!!!
түүний гарыг баруун гараараа нудран салгаад цүнхээ гөвсөөр...
-Яах гээв??
Сонхүн том харсаар үсээ гараараа дээш шувтран инээвхийлээд
~ Чи сая миний гарыг цохисон уу??
Өөртөө итгэлтэй нь аргагүй хөмсөгөө өргөсөөр
-Тиймээ тэгээд юу гэж??
Намайг ийнхүү хэлэх үед эргэн тойронд зогсох охид хөвгүүд нэг л хачин харцаар харсаар ам амандаа..
?-Тэр үнэхээр буруу л юм хийгээд байна даа
?Амьдралдаа ийм тэнэг хүүхэд харж үзсэнгүй...
YOU ARE READING
Your Choice |MGL|
RomanceБи найз залуугынхаа найзд сайн болчихсон тиймээ би маш буруу зүйл хийсэн гэхдээ хааяа чиний буруу үйлдэл эцсийн зөв шийдвэрт чинь нөлөөлдөг...