11~

485 51 11
                                    

Би түүнээс зайгаа барин түр өөртөө бодох завсар олгон түүнрүү харж байгаад.

-Хэрэв ээ чи надад худал хэлсэн байвал!!!

Би зүгээр л гацчихлаа.Учир нь би өөрөө түүний ардуур юу хийсэн билээ?энэ асуулт толгойнд минь орж ирэн шууд л сэтгэл санаа минь авах зүйлгүй болчихсон.Намайг хэсэг дуугаа хураах үед Хисын амьсгаагаа авж гарган надруу хараад.

~Битгий санаа зов би үүнийгээ батлаад чамтай гэрлэх болно ! Би чамд хайртай Хэжина ... хоёулаа хурдан хуримаа хийж бусдадаа зөв ойлголт өгөхгүй бол тэд биднийг муугаар бодсоор л байх болно...

-Г гэхдээ хоёулаа сургуулиа ч төгсөөгүй байна?

~Зүгээр ээ бид хамтдаа амьдрахад хангалттай мөнгөтэй шүү дээ?

Гэсээр надруу нухацтай нь аргагүй ширтэж байлаа.Түүний харц үнэхээр гэрлэхийг хүсэн хүлээсэн тэр харц үнэхээр гэж үү? Надад ийм их хайртай хүнийг би яагаад хуураад байгаа юм бэ???Гэхдээ бид гэрлэхэд хэт эрт биш гэж үү?

-Үнэндээ хэт эрт байна би ч сайн бодож үзэх хэрэгтэй Хисына...

Гэж хэлчихээд өрөөрүүгээ орох гэж байтал Хисын намайг эргүүлэн өөрлүүгээ харуулан мөрнөөс минь чанга гэгч нь атгах нь тэр...

-Яаж байна аа?Хисына чи чанга бариад байна?

~Одоо л гэрлэхгүй бол би тэвчихгүй Хэжина!!!

-Юу ?чи яачихаад байгаа юм бэ?юу тэвчихгүй гэж?

~Миний бодол өөрчлөгдөх учраас ...

Би түүнээс холдон түүнрүү ширтсээр.

-Чи өдөр ирэх тусам шал өөр нэгэн болоод байгаагаа мэдэх үү???

~Б би ...би зүгээр л...

Би шууд л түүнтэй үг дуугаралгүй өрөөлүүгээ ороод явлаа.

。:゚(Хисын POV)゚:。

Тиймээ чиний зөв би шал өөр нэгэн болоод байна...би өөрөөсөө ч айж байна!

Би ахиад л биеэ барилгүй түүнд гар хүрэх шахлаа.Яг үнэндээ үнэндээ... Би их өрөвдөлтэй юм... Хайргүй гэмгүй хүнтэйгээ яах гэж энгэтлээ наалдах билээ...надад үнэхээр хэцүү байна...гэхдээ үүнийг хийхээс өөр сонголт байхгүй шүү дээ...Би бүх үнэнээ тэдэнд хэлвэл би ахиж хэнтэйн ч  ойр дотно байж чадахгүй зүрлэхчгүй байх...

。:゚(Хэжин POV)゚:。

Маргааш нь амралтын өдөр байсан тул түүнтэй ахин нэг түүний санал бодлыг нь хуваалцахаар эртлэн босоод цай бэлдэн өрөөлүү нь шагайтал байсангүй ...Ахиад л

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Your Choice |MGL|Where stories live. Discover now