5~

275 41 5
                                    

Өөрийнхөө хийсэн үйлдэлд итгэж өгөхгүй нь ээ би үнэхээр түүнийг хуурчихлаа. Үгүй дээ би уусан байна согтуугын алдаа гэж бодоод түүнтэй таарахгүйн тулд бүр ч илүү хичээх хэрэгтэй болох нь Хисын мэдэх ёсгүй энэ бүхэн намайг мансуурч байх хойгуур болсон зүйл гэж өөртөө давтан сануулсаар унтахдаа бэлдэн усанд орж биеэ цэвэрлэчихээд орондоо орлоо.

Маргааш өглөөний сэрүүлэг хэнгэрэг хаглах шахам дууграхтай зэрэгцэн ярвайсаар босож ирэн хичээлдээ явлаа...Өнөөдөр ахиад л хүн бүрээс зугтах явах нь ээ ялан гуяа Сонхүнтай яасан ч таарч болохгүй!

Бурхан миний хүслийг сонссон бололтой азаар өнөөдөр нэг ч Сонхүн болон түүний хачин найзуудтай таарсангүй.Өөрийгөө азтайд тооцон бяцхан инээмсэглэл тодруулсаар автобусны буудал руу алхах замд замын харалтаа Сонхүн манай ангийн хөөрхөн охины гарнаас барьчихсан халуун дотно яриа өрнүүлж буй бололтой тэр охин ч инээд алдан түүний мөрлүү цохих аж.Сонхүн  инээсээр түүний ирүүг гараараа дээшлүүлэн түүний уруулыг өмхөөд авах нь тэр  ...

Хараал ид тэр охин болгонтой энгээд нялуураад явдаг бололтой тиймдээ баян айлын эрх хүү өөр юу хийж мэдэх юм?Өөрийн эрхгүй түүнрүү муухай харсаар зогсох намайг анзаарсан бололтой харцаа надруу чиглүүлэх үед би түүнээс дальдчин эсрэг замруу гаран гараа өргөсөөр унаандаа суун яг хаалгаа хаах гэж байтал Сонхүн гараараа хаан тоосон ч шинжгүй хажууд суучихлаа...

-Хөөе би сууцан байна???

Сонхүн надруу нэг сайн харсанаа инээвхийлэн.

~Уруул нь хорсож байна уу?

-Амаа тат огтхон ч өвдөхгүй хорсохгүй байна!

~Окэе тэгвэл явъя...

-Хаашаа???

~Битгий орилоод байгаач манайх танай арын байр тэнэг ээ!!!Ахаа яваарай..

Новш гэж би мартчихаж....Нүүр улайн хацраа үл ялиг тэмтрэн сууж байгаад түүнрүү аажим харцаа эргүүлвэл.Сонхүн тоосон ч шинжгүй цонх руу ширтэн сууж байснаа малгайгаа өмсөв...

Сонхүн тоосон ч шинжгүй цонх руу ширтэн сууж байснаа малгайгаа өмсөв

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Your Choice |MGL|Where stories live. Discover now