10~

217 34 4
                                    

~♪

Сонхүн POV

И Хисын гэнэт л гараад ирлээ сайн хүний дүр эсгэн үлдсэн амьдралаа зөвхөн чамд л зориулан амьдрах болно гэж уулзсан бүх охиныхоо зүрх сэтгэлийг догдлуулж хаячихаад хэрэглэж болсон бол хаях хэрэгтэй гэсэн өөрийнхөө бяцхан дүрмэнд үнэнч тэрээр өнөөх охидынхоо зүрх сэтгэлийг юу ч үгүй сийчээд хаядаг хүн.. Гэхдээ энэ удаад Хэжин дээр энгэж удаад байхыг бодоход тэр жинхэнэ хайраа олсон юм болов уу?гэж бодохоор ахиад л ямар нэг охин надаас Хисынийг сураглаад гараад ирэх юм!!!

Харин би гэж хүн түүнээс тэс өөр гаднаас минь хүмүүс харахдаа нэлээн буруу замын залуу хүйтэн хөндий төрхтэй мөсөн зүрхтэй,хаана л муу зүйл гарна тэнд байж байдаг хүн гэж ойлгодог гэвч үгүй шүүдээ хэнийг ч гаднаас нь хараад дүгнэх хэтэрхий тэнэг хэрэг биш гэж үү??Би одоо яах хэрэгтэй вэ?Яг юу хийвэл бид салахгүй үлдэх бол?...Би түүнээс холдох вий гэхээс үнэндээ үхтэлээ айж байна....Ким Хэжин.

Бодолд автан суух хооронд Хисын гаднаас хэдэн охин дагуулаад ороод ирэх нь тэр...Би ч нүдээ томруулсаар түүнрүү харан босож ирээд.

-Юу вэ хоёулахнаа уулзъя хэлэх зүйл байна гээ биз дээ??

~Чшшшш юундаа дуугаа өндөрсгөдөг юм ойрд зугаацаагүй биз дээ одоо чиний цаг ирсээн найз минь өнөөдөр ханатлаа уу зугаац...

-Хараал ид чи өөрөө зугаац ...

Гэсээр хүрмээ шүүрэн гарах гэж байтал Хисын урдуур минь хоёр гараа дэлгэсээр инээж орж ирэн.

~Хөөе хөөе чи намайг хачин байдалд оруулаад байна юу нь болохгүй байна?Яачихаад байгаа юм?

-Юу?? Чи найз охинтой И Хисын чи түүнд ээж ээж гэж хэлчихээд дандаа юу хийж явдагаа мэдэж байгаа биз дээ???

Хисыний царай хувьс хийн надруу хачин харсаар.

~Тоглоод байгаа муу? Чи л мэдэхгүй байв гэж би тэрэнд чинь хайргүй арай гэж салаад энд ирдэгийг минь мэднэ биз дээ!!!!

Гэсээр орилох шахам хэлэх үед би хөмсгөө зангидан түүнрүү анхааралтай хараад.

-Х Хайргүй ээ??чи надад хэлж байгаагүй Хисына !!!

~Ээж аав нь нэлээн хөрөнгөтэй жоохон тэсээд хуримаа хийчихвэл түүнээс амархан мөнгө салгаад салчихна...жоохон л хүлээх хэрэгтэй!

Би шууд л тэсэлгүй улайтал аа зангидан зогсож байсан гараа түүний нүүрэн дээр буулган түүнийг газар унах үед дээр нь гаран ухаан мэдрэлгүй цохиж эхлэх үед Хисын ч мөчөөгөө өгөлгүй урдаас минь дайрч эхэллээ...

Your Choice |MGL|Where stories live. Discover now