Kitaplarım elimde ve panoda asılı olan bu seneki yarişmalara bakiyorum.Ve yanıma Dylan geliyor:
-Yaz tatilin nasıl geçti?
Bir yandan zar zor yutkunuyorum,bir yandan da ne cevap versem diye düşünüyorum:
-Aynı işte Carrie teyzemle vakit geçirdik,diyorum
-Peki bu sene hangi yarışmalara katılacaksın?
-Dans olabilir mesela,sence?
-İyi fikir neyse sonra görüşürüz.
Diyor ve yanımdan ayrılıyor.Bu sene ona daha çok bağlanıcam.Çünkü daha tatlı ve yakışıklı olmuş ve ayrıca Dylan okulun popüler erkeklerindendir.
****************
Yemek zili çalıyor.Ve yanımda Hanna ile birlikte kantine ilerliyoruz.Yemeğimizi alıp masaya oturuyoruz.Ve yanımıza tanımadığımız 2 erkek geliyor.Ve:
-Naber kızlar?
Hanna hemen atlıyor "İyi ama çıkaramadım sizi nereden tanışıyoruz?"
Uzun boylu ve mavi gözlü olan "İlla tanışmamıza mı gerek?"
Bu sefer ben söze atlıyorum"Biz tanımadıklarımızla konuşmayız."
Ve yine Hanna sözüme karışıyor"Ya ne gerek var,isimleriniz neydi bu arada?"
Uzun boylu olan "Andrew"
Ve biraz daha kısa olan"Bende Damon" diyor.
Hanna'nın kulağına fısıldayarak:
"Ben bu sohbetten çok sıkıldım."diyorum ve masadan tam kalkıcakken farkında olmadan masanın örtüsü elbiseme takılıyor ve ayağa kalktığım gibi örtünün üstündeki herşey yere düşüyor ve o sesle bütün yemekhanedekiler bana bakıyor.Bu çok utanç verici elbisemden örtüyü kurtardığım gibi hızla yemekhaneden çıkıyorum.
Annemden kalan pembe kanepeye uzanıyorum.Ve uyumaya çalışıyorum.Tam dalıcam Dylan mesaj atıyor.Bir yanda telefonu alıyorum ve mesajda:
"Seni almaya geliyorum,hazırlan."Diyor.Ne yapacağımı bilmiyorum ve direk odama fırlıyorum.Eşyalarımı topluyorum ve bir yandan da sessiz olmaya çalışıyorum.Çünkü kardeşim Nadya hemen uyanır.Neyse aceleyle çıkıyorum.Ve Dylan'ın evine ilerliyoruz:
-Dylan neden beni çağırdın hem gece gece evinde napıcaz ki?
-Takılıcaz ev boş zaten.Biraz kahve falan içersin.
Ve eve varıyoruz.Dylan kendine ve bana kahve getiriyor ve yerine oturuyor.Ben lafa giriyorum.
-Caroline'ı seviyor musun?Biliyorum bunu defalarca sordum ama yinede soruyorum işte.
Dylan bir iç çekiyor ve "Bak,ben onu sadece arkadaş olarak görüyorum oysa o beni seviyor.Yani inan ben seni seviyorum."
Mutlu oluyorum ve "Neyse sağol."Diyorum ve Dylan kahveleri mutfağa bırakıyor."Hadi Emily yatalım."
Donup kalıyorum.Tek cevabım "Saçmalama Dylan.Tamam belki aramızda bisiler var ama beraber yatacak kadar da değil."
-Emily yanlış anladın.Yani ben yatağımda sen de salondaki kanepede yatabilirsin."
Kabul Bunu işte kabul ediyorum ve yatıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Fısıltıları
ChickLitGeçirdiği kazadan sadece kardeşi ve kendisi kurtulan Emily'nin zor hayatını anlatır.